Käveleekö muiden miehet aina kotona boxereillaan? Häiritseekö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kymysys"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole kotona boxerit jalassa ja jos olisikin ei haittaisi :) Nukkuu alasti,kun herää aamulla laittaa aamu/saunatakin päälle. Menee suihkuun,pukee vaatteet. Töistä tullessaan saattaa olla vähän aikaa vaatteet päällä,sitten taasen saunatakki päälle :)

Ei kulje. Verkkarit vetää jalkaan töiden jälkeen. Meillä asuu teinityttöjä joten ei todellakaan 28v isäpuoli kulje kalsareisillaan kun on tyttöjen kavereita kylässä.

Meillä tuo mies olis varmaan alasti jatkuvasti, jollei lapset ja niiden kaverit jo olis niin isoja ja meidän pihalle ei olis naapurista näkymää. Yleensä on sortsit jalassa (siis todellakin vaan ne sortsit, bokserit/kalsarit kuulemma ahdistaa), korkeintaan hihaton paita päällään. Kaksisteen kun ollaan, niin alastikin hengailee ja harmittelee kun mä en tykkää ihan ilkosillani koko aikaa olla. :P

Välillä on boksereissa ja samalla pitää t-paitaa. Ei mua haittaa ollenkaan, saan silmänruokaa :D. Yleensä on kotosalla löysissä gollege housuissa ja t-paidassa ja on niilä myös sillon jos tulee vieraita. Oonhan mäki välillä t-paidalla ja pikkuhousuilla ja tytär 2v toisinaan riisuu ittensä alasti ja ilmestyy aina nakupellenä jostain huoneesta. Selittää aina hälle tuli kuuma ja tykkää olla nakupellenä :D.

sairasta jos aikuisen perheellisen miehen pitää kulkea munasillaan. Menee jo seksuaalisen häirinnän puolelle jos kotona on teini ikäisiä lapsia (tai nuorempikiakin).

Jos on lapseton pariskunta niin samahan se on vaikka oisi jatkuvasti nakuna. Mutta lapset tuo mukanaan tiettyjä asioita mitkä aikuisen ihmisen pitää käsittää.

Boxereissa kulkeminen nyt on eri asia kuin munasillaan hyppiminen lasten nenän edessä. Jos oisin itse teini niin kyllä oksettaisi faija jos nakuna heiluisi

Minua on alkanut ärsyttämään että kun mies tulee kotiin niin ensimmäisenä heittää vaatteet nurkkaan ja hilluu kotona boxereillaan. Oli kesä tai talvi.

Meidän vanhin lapsemme (tyttö 12v) on sanonut että ei kehtaa tuoda kavereitaan meille kun iskä on puolipukeissa. Soittaa aina ensin ennenkuin tuo kavereita kotiin että onhan iskällä varmasti vaatteet päällä. Meillä 4 lasta niin kavereitakin käy paljon kotona. Nyt mies on ahdistunut siitä kun joutuu kavereiden ollessa pitämään shortseja ja t-paitaa... Huoh.... Heti kun kaverit lähtee niin huokaa helpotuksesta ja heittää ylimääräiset vaatteet pois.

Miehen mielestä normaalia toimintaa mutta minun mielestä ei. Sanoin miehelle että tulen tänne kysymään toisten naisten mielipidettä ja häin sanoi että "kysy vaan, ihan varmaan muidenkin miehet tekee näin". Tämän innoittamana haluaisin kuulla teidän muiden mielipiteitä :) :) :)

Kieltämäti minusta itsestäni kyllä tuntuisi oudolta kulkea kotona pelkät pikkarit ja rintsikat päällä. Noo miehet on kyllä erillaisia...
Oon nuori mies enkä halus olla vaan boksereissa tuntuu liian vähältä vaatteita ja tulee kylmä talvella pidän collegehoust ja t-paita ja t-paidan päällä vielä college huppari ja kesällä shortsit ja t-paita tai college housut ja t-paita

Kyllä kulkee. Boksereissa tai mitkä nyt sattuu päällä olemaan. Talvella pitkissä.. Ole niin tottunut, etten edes huomaa. Kyllä minultakin lähtee töistä tullessa vaatteet rintsikoita myöden. Pikkuhousut jätän ja vedän päälle vaan avaran t-paidan.

Kyllä vaatteet väheni kun kotiin tuli ja kalsareissa kuljin. Molemmat tytöt oli pieniä. Nyt en sitä enää tee, sillä olen saanut torjuvia katseita teinien suunnalta, mutta vastaavasti he sitten mennä keikuttelevat välillä perse paljaana. On tämä elämää.

Yhteistyössä