Kaupunkien kaupunki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eiratar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Eiratar

Aktiivinen jäsen
15.11.2011
116
33
28
Nimimerkki kertoo
Ei voi muuta sanoa! :LOL::cool::)
yb7o.jpg

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kaunista!:love:

Ei vedä vertoja tuolle sinun ottamalle kuvalle, mutta kaunis on mielestäni tämäkin:

Ei kauan mene kun tuosta häviää Suurkirkko ja Uspenski ja tilalle tulee moskeijat.
Hanasaareenhan ne sitä puolikuun ympärileikkausstudiota kaavailee. Hienon näkönen tönö, mutta ei mitenkään sovi miljööseen.

Näin ulkopuolelta tulevana landelaisena on kesäinen Helsinki ja varsinkin merenranta tosi hurmaava. Muistan yks kesä Tukholman-risteilyn jossa paluumatkalla tultiin aamulla Hesaan, ja näkymä oli tämmöinen. Raukea, autereinen. :)
926430-the-cathedral-in-helsinki-finland.jpg

Mulla on lapsesta asti ollut haave, että olisin ollut 50-luvulla Stadissa, sit joku aurinkoinen kesäaamu nousisin kauppalaivaan joka veisi mut kauas etelän maihin, siellä voisi näkyä viidakossa jopa leijonia ja neekereitä...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kaunista!:love:

Ei vedä vertoja tuolle sinun ottamalle kuvalle, mutta kaunis on mielestäni tämäkin:
Rehellisyyden nimissä tunnustan, etten ole itse ketjun alun kuvaa ottanut. Se on kuvakaappaus jonka sitten rajasin. En tiedä olisiko saanut semmoista tehdä, mutta tehty mikä tehty, ja se kaappaus ei ollut kuvasta vaan livekamerasta..
Katsopa tästä:https://ek.fi/uutishuone/ek-nettikamera/
Vaihtuva suunta määrätyin välein.

Hieno yökuva tuo sinunkin kuva, mutta en pysty paikantamaan. Onko läheltä vai onko kaukaa. Siis täältä Eiran kaupunginosasta?

Rehellisyyden nimissä tunnustan, etten ole itse ketjun alun kuvaa ottanut. Se on kuvakaappaus jonka sitten rajasin. En tiedä olisiko saanut semmoista tehdä, mutta tehty mikä tehty, ja se kaappaus ei ollut kuvasta vaan livekamerasta..

Hieno yökuva tuo sinunkin kuva, mutta en pysty paikantamaan. Onko läheltä vai onko kaukaa. Siis täältä Eiran kaupunginosasta?
Eikäkö Hakiksen silta.:)

Tässä vähän toisesta kuvakulmasta (otin googlesta)
3812176878_9b85606e27_b.jpg

Meillon kyllä kaunis kaupunki.:love:

Tietenkin vähän surettaa, että monta hienoa kivitaloa on pistetty nurin ja tilalle on tullut elementtilaatikoita, mutta ihanaa, että tämänkin verran on päätetty säilytettää ja näistä pidetään hyvää huolta.:love:

Rakastan kävellä Helsingin keskustassa katsellen kauniita rakennuksia.:love:

• Tykkää
Reactions: Eiratar
Vielä on kauniita taloja, mutta on niitä suruttomasti hävitettykin. Onneksi on hieman ajattelutapa nykyään muuttunut. Kunhan vielä osattaisiin ja hyvää tahtoa löytyisi siihen, että ei mentäisi hävittämään niitä vihreitä keitaita joita kaupungissa on. Keskuspuisto esimerkiksi. Sääli jos siitä tulee joku tynkä vaan. Larukin on aika kovasti kärsinyt tuhovimmaisista jässiköistä. Ja Malmin kenttäkin minua hieman surettaa. On pientä lukkarinrakkautta siihen, sillä kävin siellä laskuvarjohyppykurssin. Muutamana kesänä kävin hyppimässä, mutta nyt on jäänyt kun viimeisellä kerralla mursin sääriluun. Joka kuitenkin tuli ihan ok kuntoon.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Stadilainen ei tunnista Pitkääsiltaa:ROFLMAO:

Vielä on kauniita taloja, mutta on niitä suruttomasti hävitettykin. Onneksi on hieman ajattelutapa nykyään muuttunut. Kunhan vielä osattaisiin ja hyvää tahtoa löytyisi siihen, että ei mentäisi hävittämään niitä vihreitä keitaita joita kaupungissa on. Keskuspuisto esimerkiksi. Sääli jos siitä tulee joku tynkä vaan. Larukin on aika kovasti kärsinyt tuhovimmaisista jässiköistä. Ja Malmin kenttäkin minua hieman surettaa. On pientä lukkarinrakkautta siihen, sillä kävin siellä laskuvarjohyppykurssin. Muutamana kesänä kävin hyppimässä, mutta nyt on jäänyt kun viimeisellä kerralla mursin sääriluun. Joka kuitenkin tuli ihan ok kuntoon.
Täysin samaa mieltä, aivan kuin mun näppikseltä!

Erityisesti olen raivoissani tuosta lentokentän rakentamisesta!

Lentokentän toiminta muuttaa Pirkkalaan näillä näkymin.
Sinne asti saa lähteä jos mielii päästä lentelemään pienkoneilla!:cautious:

Näin ulkopuolelta tulevana landelaisena on kesäinen Helsinki ja varsinkin merenranta tosi hurmaava. Muistan yks kesä Tukholman-risteilyn jossa paluumatkalla tultiin aamulla Hesaan, ja näkymä oli tämmöinen. Raukea, autereinen. :)
926430-the-cathedral-in-helsinki-finland.jpg

Mulla on lapsesta asti ollut haave, että olisin ollut 50-luvulla Stadissa, sit joku aurinkoinen kesäaamu nousisin kauppalaivaan joka veisi mut kauas etelän maihin, siellä voisi näkyä viidakossa jopa leijonia ja neekereitä...
Oihhhhh! Kyllä!!!:love:

Yhteistyössä