Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei nyt olla niin lampaita, että semmoista annettaisiin tapahtua. Joku roti nyt sentään stadissa on.Ei kauan mene kun tuosta häviää Suurkirkko ja Uspenski ja tilalle tulee moskeijat.
Hyvä niin. Soma ja kultainen.Soma pikkukaupunki (maailman mittakaavassa)
Rovaniemeltä ei kulje nonstop liikennettä ilojen kaupunkiin ja maahan Tallinna/Viro. Ei vaikka laajentuisi itärajalle ja Hailuotoon asti. Eikä siellä asu Saulikaan.Rovaniemestä on kuntaliitoksen myötä Euroopan suurin kaupunki.
Hanasaareenhan ne sitä puolikuun ympärileikkausstudiota kaavailee. Hienon näkönen tönö, mutta ei mitenkään sovi miljööseen.Ei kauan mene kun tuosta häviää Suurkirkko ja Uspenski ja tilalle tulee moskeijat.
Rehellisyyden nimissä tunnustan, etten ole itse ketjun alun kuvaa ottanut. Se on kuvakaappaus jonka sitten rajasin. En tiedä olisiko saanut semmoista tehdä, mutta tehty mikä tehty, ja se kaappaus ei ollut kuvasta vaan livekamerasta..
Eikäkö Hakiksen silta.Rehellisyyden nimissä tunnustan, etten ole itse ketjun alun kuvaa ottanut. Se on kuvakaappaus jonka sitten rajasin. En tiedä olisiko saanut semmoista tehdä, mutta tehty mikä tehty, ja se kaappaus ei ollut kuvasta vaan livekamerasta..
Katsopa tästä:https://ek.fi/uutishuone/ek-nettikamera/
Vaihtuva suunta määrätyin välein.
Hieno yökuva tuo sinunkin kuva, mutta en pysty paikantamaan. Onko läheltä vai onko kaukaa. Siis täältä Eiran kaupunginosasta?
Stadilainen ei tunnista PitkääsiltaaRehellisyyden nimissä tunnustan, etten ole itse ketjun alun kuvaa ottanut. Se on kuvakaappaus jonka sitten rajasin. En tiedä olisiko saanut semmoista tehdä, mutta tehty mikä tehty, ja se kaappaus ei ollut kuvasta vaan livekamerasta..
Katsopa tästä:https://ek.fi/uutishuone/ek-nettikamera/
Vaihtuva suunta määrätyin välein.
Hieno yökuva tuo sinunkin kuva, mutta en pysty paikantamaan. Onko läheltä vai onko kaukaa. Siis täältä Eiran kaupunginosasta?
Täysin samaa mieltä, aivan kuin mun näppikseltä!Vielä on kauniita taloja, mutta on niitä suruttomasti hävitettykin. Onneksi on hieman ajattelutapa nykyään muuttunut. Kunhan vielä osattaisiin ja hyvää tahtoa löytyisi siihen, että ei mentäisi hävittämään niitä vihreitä keitaita joita kaupungissa on. Keskuspuisto esimerkiksi. Sääli jos siitä tulee joku tynkä vaan. Larukin on aika kovasti kärsinyt tuhovimmaisista jässiköistä. Ja Malmin kenttäkin minua hieman surettaa. On pientä lukkarinrakkautta siihen, sillä kävin siellä laskuvarjohyppykurssin. Muutamana kesänä kävin hyppimässä, mutta nyt on jäänyt kun viimeisellä kerralla mursin sääriluun. Joka kuitenkin tuli ihan ok kuntoon.
Oihhhhh! Kyllä!!!Näin ulkopuolelta tulevana landelaisena on kesäinen Helsinki ja varsinkin merenranta tosi hurmaava. Muistan yks kesä Tukholman-risteilyn jossa paluumatkalla tultiin aamulla Hesaan, ja näkymä oli tämmöinen. Raukea, autereinen.
![]()
Mulla on lapsesta asti ollut haave, että olisin ollut 50-luvulla Stadissa, sit joku aurinkoinen kesäaamu nousisin kauppalaivaan joka veisi mut kauas etelän maihin, siellä voisi näkyä viidakossa jopa leijonia ja neekereitä...