Kaupungin sairaalassa tyritään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimomamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimomamo

Vieras
miehen pikkusormi meni viime pe sijoiltaan ja hän itse rykäs sen paikalleen, hän oli pelaamassa sählyä joten sormi sai muutaman osuman pallosta ja joku tallasi sen päälle... No, menimme lauantaina lääkärille ja röntgenkuvat ottivat. Lääkäri sanoi vaan että ei siinä mitään oo, voi laittaa lastan jos haluu. sormi on ollut todella kipeä ja turvonnut.
Tänään mies soitti numeroon josta oli yritetty eilen ja tänään soittaa. Sairaalasta soittivat että sormessa on KAKSI MURTUMAA ja se pitää paketoida!

Mistähän mieheni joutuu sitten maksamaan, käynnistä jossa tehtiin väärä diagnoosi, vai siitä että joutuu työajallaan menemään heidän mokan vuoksi hoidattamaan vaivan pois?

päivystysaikaan( lauantaina) röntgenkuvat katsoo kliinikko jolla on usein varsin vaatimaton kokemus röntgenkuvien tulkinnasta ja varsinainen radiologin lausunto tulee arkena, muutaman päivän viiveellä.
mitään vahnkoa ei ole käynyt hoito on sama.

Miehellä kävi työtapaturma jossa loukkasi kylkensä.Lääkärissä otettiin röntgenkuvat ja teipattiin kylki kun ko.lääkäri ei osannut kuvia katsoa ja sanoi itsekkin sen näin.Vasta seuraavalla viikolla oli radiologi katsonut kuvat ja kylkiluitahan siinä oli murtunut.Hoitoa ei tosin sen kummempaa ole olemassakaan kuin teippaus,mut pää pointti siis tämä et aina ei tavallinen lääkäri osaa lukea kuvia.

juu, kyl mä nyt ymmärrän ku kerroitte miten asia on. Ei oo vaa aikasempaa kokemusta tai tietoo, ni alko ihmetyttää. Mut nyt ku kerroitte ni asia ei tunnukkaan niin väärältä :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
juu, kyl mä nyt ymmärrän ku kerroitte miten asia on. Ei oo vaa aikasempaa kokemusta tai tietoo, ni alko ihmetyttää. Mut nyt ku kerroitte ni asia ei tunnukkaan niin väärältä :D

ja hyvä, että asia selvisi. parantumisia!

Mun poika kaatui eilen ja iski kasvonsa. Ei näkyviä vammoja, mutta nenä turvonnut, päänsärky pahaolo jne. Lasten klinikan lääkäri ei antanut lausuntoa kuvista vaa pyysi soittamaan omalle terveysasemalle, kun röntgenlääkäri katsonut kuvan. nenässä siisti murtuma, seurataan tilannetta torstaina lääkärillä. Eli ei ole helppoa kuvien tulkinta.

Yhteistyössä