Kauppojen kärrivalikoimaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pahalla tuulella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pahalla tuulella

Vieras
Että otti taas tänään aivoon! Käytiin ihan marketissa kaupassa, minä 1v, 2v ja 5v. Eipä kyseisen kaupan kärrivalikoimaan kuulunut niitä kärrejä joihin voi laittaa kaksi taaperoa vierekkäin istumaan. Minä sitten työnsin toista kärriä ja vedin toista jota reipas 5v yritti ohjata. Kyllä on valikoimissa kaikenmaailman seniorikärrit mut miksi lapsiperheitä ei ajatella. Onneksi kaupassa missä yleensä käydään on kahdenistuttavia kärrejä, vaikkakin niitäkin välillä ottaa ihmiset jotka ei niitä tarvitse. kerran istui toisessa tyttö ja toisessa tytön nukke ja että mua sieppas, kun silloin just ei saatu niitä kärrejä!

Eikö 2 v jo kävelekin kaupassa jos on tarvis?

Oliko kahden lapsen autokärryjä, niitähän on kahdenlaisia: toiseen mahtuu kaksi lasta ajamaan autoa, toisessa toinen ajaa autoa ja toinen istuu normaalisti istuinosassa.

Mä en saanu kärryä ollenkaa ku ei ollu sopivaa kolikkoa enkä jaksanu lähteä jonottamaan kilometrejä rahaa vaihtamaan... siinähän sitten kannoin koria ja 1,5veetä.

tuon takia käytiin aina prismassa kaupassa, kun nuo muksut oli pienempiä koska sielä oli autokärry mihin mahtuu kaksi alas autoon ja kaksi ylös kärryyn (eli meillä olis yksi ylimääräinenkin lapsi mukaan...)

Ja anteeksi että viilaan pilkkua, mutta mitkä ihmeen kärrit?? ne on kärryt!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Oliko kahden lapsen autokärryjä, niitähän on kahdenlaisia: toiseen mahtuu kaksi lasta ajamaan autoa, toisessa toinen ajaa autoa ja toinen istuu normaalisti istuinosassa.

Oli autokärrejä, mut siiehnostoksille varattuun osaan olis mahtunu ehkä 1/4 ostoksista. Tehdään viikon ostokset aina kerralla ja 2v ei tosiaan jaksa keskittyä kävelemiseen sitä tuntia mikä kaupassa menee.

Ja entäs ne naiset (täälläpäin usein romanit) jotka ottaa vauvakärryn ja laittavat siihen kaukaloon käsilaukkunsa!!! Toinen mikä ärsyttää niin se että ne vauva ja autokärryt jätetään pihalle sateeseen tai muuten vain pakkaseen!

Iiiik... Tyttö täyttää toukokuussa 2v ja tuntuu kyllä kaukasemmalta, et tyttö jaksais ite kävellä (perässä/vierellä) koko ruokakauppa kierroksen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oli autokärrejä, mut siiehnostoksille varattuun osaan olis mahtunu ehkä 1/4 ostoksista. Tehdään viikon ostokset aina kerralla ja 2v ei tosiaan jaksa keskittyä kävelemiseen sitä tuntia mikä kaupassa menee.

Jos kerran teette viikon ostokset kerralla, eikö lapset voisi jättää kotiin siksi aikaa? On itsellekin leppoisampi tunti vaikkapa lähi-S-Marketissa kun saa rauhassa tehdä ostoksia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen harmaana:

Jos kerran teette viikon ostokset kerralla, eikö lapset voisi jättää kotiin siksi aikaa? On itsellekin leppoisampi tunti vaikkapa lähi-S-Marketissa kun saa rauhassa tehdä ostoksia :)

Mies on päivät töissä, tulee kuuden jälkeen ja meiltä ajaa kaupalle melkein tunnin. Ja mun mielestä lapset pitää opettaa kaupassa käyntiin jotta tietävät miten siellä käyttäydytään.

Mies on päivät töissä, tulee kuuden jälkeen ja meiltä ajaa kaupalle melkein tunnin. Ja mun mielestä lapset pitää opettaa kaupassa käyntiin jotta tietävät miten siellä käyttäydytään.

Tuskin nyt kuutena päivänä viikossa sentään on töissä, vapaapäivänäkin varmaankin ehtisi tekemään ostokset? Olen samaa mieltä että lasten on osattava käyttäytyä ihmisten ilmoilla, mutta kun teillä on kaksi noin pientä, niin odottaisin sen opettelun kanssa jonkin aikaa niin että isommat jaksavat molemmat työntää vaikka omia pikkukärryjään.

kaksi lasta meillä koulussa ja koska lauantai on ainoa kokonainen päivä kun ollaan kaikki kotona niin halutaan viettää se aika lasten kanssa. Ja sunnuntainahan kaupat eivät ole auki.

Yhteistyössä