Mä meen mielummin yksin ja otan ystäväni mukaan. Näin saan vietettyy kivan päivän rauhassa ystäväni kanssa. Saan hetken muutakin ajateltavaa. Tosin, torstaina ja tänään tuli todettua, että teen tästä eteenpäinkin nuo reissut vaan itekseen ja ystäväni kanssa. Tytär järjestäny semmosia show tilanteita, että mulla leipo kiinni tänään lopullisesti. Mukaan pääsee, kun osaa taas olla kunnolla. Parin kuukauden sisään tullu ihme takapakkia tohon käytökseen, kun aijemmin sentään pystyttiin perheenäkin käymään kaupassa, niin tällä hetkellä ei toivookaan siitä. Miehellä palaa hermot melki samantien noilla kauppareissuilla ja tyttö kirkuu, riehuu, loikkii muitten ihmisten edessä tai makoilee pitkin pituuttaan kaupan lattialla ja koko aika kauhee jankutus, että saanko mä ton, saanko mä tän, äiti, äitiiiii, miks mä en saa, äitii voinko mä ottaa, yhyyyy ja hirveetä kirkumista, ihan kuin kidutettais ja tossa vaiheessa yleensä ite hermostun ja miehellä palaa hihat tossa kohtaa jo lopullisesti. Autoon kun päästään, niin yleensä siinä vaiheessa hirvee riita pystyssä. Mies ärisee, että taas nähtiin, että ton kanssa on ihan turha lähtee mihinkään, kun ei se usko mitään. Tää oli vika kerta kun enää lähen näille kauppareissuille, koska ei nää näköjään onnistu nykysin kertaakaan jne. Huoh, aijemmin meijän kauppareissut onnistu aina mahtavasti, niin nyt ei.