Kauppa-asuni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lihava nainen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lihava nainen...

Vieras
20-2687.jpg

0x_00400_3012_8300.jpg

2x_06000_3195_6559.jpg

Arvostelkaa! :)

[QUOTE="Riitta";25381180]Ankeat värit, takki hirveä. Ite en panis päälleni, mut hoikan ei tommosia mummokuteita tarviikaan pitää.[/QUOTE]

ehhhehehehhehhhehehhee........... mistä sitten johtuu että moni HOIKKA pukeutuu mummo tyyliin. itse olen sairaan läski ja yleensä päällä: musta hapsunahkarotsi ( itse suunniteltu malli), mustat farkut, niitti koristein ja mustat bootsit.
lapsilla (2v ja 4V) on kauppareissuilla myös teetetyt nahkarotsit, farkut, talvisin ei bootseja mutta sulan aikaan aina.

Housut ovat kamalat, anteeksi vain ja takki tosiaan sopii yli viiskymppiselle. Ikääsihän en tiedä mutta...kengät on ihan ok arkikäyttöön. Ei pullean ihmisen tartte pukeutua telttoihin!

Ihan kiva, mutta takki on mummomainen, enkä pidä housujenkaan sävystä varsinkaan tuohon takkiin yhdistettynä. Kokonaan eri mallinen takki olisi kivempi, mutta samakin olisi parempi vaikkapa vaaleana noiden housujen kanssa. Ihanat kengät. Toivottavasti sulla on joku kiva kauppakassi ruman muovipussin sijaan.

Ihan hyvät vaatteet, että eivät kiinnittäisi huomiotani jos tulisit kaupassa vastaan :D

Yhteistyössä