Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle::heart:
Mä en tykännyt yhtään tuollaisista vaatteista.... kunnes sain tytön:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Kypärälakki, hellehattu ja huivi vielä kaiken komistuksena. No joo...
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Onko tuo takki puuvillaa, siis semmoista ei joustavaa? =) Minä en varmaan tohtisi pitää pitkää huivia pienellä lapsella, mutta nätti asu kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tässä ei oo hattua, mutta muuten näkyy ehkä paremmin...
http://www.aijaa.com/v.php?i=3927151.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:No enpä oman lapseni päälle tuollaista laittaisi....onneksi on poika, niin ei tarvi ällöä vaaleanpunaista pukea.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole kovinkaan joustavaa... :/ Joten kohta joutuu luopumaan siitä, tyttö on sen verran iso vaikka tuo on kokoa 74 ja pituutta neidillä on jotain 72 cm.
Huivi pitää tota hattua paikoillaan, muuten ei pysyis!
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Ei ole kovinkaan joustavaa... :/ Joten kohta joutuu luopumaan siitä, tyttö on sen verran iso vaikka tuo on kokoa 74 ja pituutta neidillä on jotain 72 cm.
Huivi pitää tota hattua paikoillaan, muuten ei pysyis!
Minä varmaan hermoilisin, että huivi tarttuu jonnekin tai lapsi on vaarassa siihen kuristua, mutta mitä luultavimmin täysin turha pelko, se varmaan vaan liukuisi pois, jos tarttuisi jonnekin =)
Meillä oli esikoisella yksivuotiaana mielestäni niin ihanat farkkuhaalarit ja söpö kauluspaita, mutta just kun eivät joustaneet, eivät olleet kovin käytännöllisiä, enkä niitä pikkuveljellä enää käyttänyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:No enpä oman lapseni päälle tuollaista laittaisi....onneksi on poika, niin ei tarvi ällöä vaaleanpunaista pukea.
Tai sit sua harmittaa ettet saa omaa lasta söpöstellä...
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:Kypärälakki, hellehattu ja huivi vielä kaiken komistuksena. No joo...
Ohkanen kypärälakki pitää tuulta, hellehattu sadetihkua + auringonpaistetta ja huivi pitää hatun paikoillaan =)