Kaupassakäynti juhlapyhien edellä tai välissä on tuskaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
No huh!!

Tosin ollaan myökin supinaa kaupassa aiheutettu kun kärryyn mätetään ihan pyhättömänä viikkonakin 7x1,5l maitoa ja 32 purkkia jugurttia.
Meillä menee maitoa ihan älytömästi, mutta kun on niin hyvää!!

Ja niinä päivinä kun puuttuu ihan kaikki! Kuivatuotteista lähtien kaikki! Kun sitä silloin ostetaan (jos sattuu olemaan rahapäivä) niin sitä tavaraa kanssa kärryissä on!!
Kerran citymarketissa kassaneitin naamakin vähän venähti kun ruvettiin mättämään tavaraa hihnalle! No se meinas kassan sulkea mutta sanoi että tulkaa te siitä vielä ja kun isäntä hyllyn kulman takaa työns kärryt paikalle ja se tavaramäärä rupes hihnalla kulkemaan niin olis ollut kameralle käyttöä :D sen verran järkyttynyt se kassaneiti oli!!

Mikä sitten on normaalimäärä? Mä en ymmärrä jos muutamasta purkista päivitellään! Mä ostan joka kerta 7 ltraa maitoa ja ainakin parikymmentä jukurttipurkkia + ehkä viiliä ja 1-2 litran purkkia jukurttia. Me tykätään jukurtista, ja mies käy punttisalilla niin se syö treenin jälkeen aika runsaan palautumisannoksen. Ja etenkin nyt imetysaikana mäkin syön naiseksi tosi paljon. Niin ja kumpikin ottaa jukurtteja evääksi töihin ihan vaan siksi kun on kätevää.

Varmaan määrä lisääntyy kunhan tuo lapsikin alkaa syödä ihan samaa ku me

Alkuperäinen kirjoittaja mii testailee:
No, täällä oli eilenkin joku aloitus, kun piti päivitellä, miten ihmiset luulee, että on maailman loppu edessä, kun on pari pyhää peräkkäin.
Oliskohan saman aloituksen tekijä ollu sua päivittelemässä?

En mä samassa kaupassa AK:n kanssa ollu :D

Yhteistyössä