Ei oo taas mun päiväni, tai iltani... ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie kävin saunassa, ja sieltä sit tietty menin suihkuun. Olevinani pesin kuten aina... mutta kun tulin suihkusta ja kuivasin hiuksiani, niin koko pää tuntui oudon niljakkaalle.
Mie sit miehellekin, että "Tän siitä saa, kun ostaa noita halpis-tuotteita. Ei oo pääkään puhdas!"

Vaan kyllähän tuo ihan puhtaaksi tuli, kunhan älysin käydä huuhtelemassa hoitoaineen pois päästäni... :whistle: :headwall: :ashamed:

Näitä sattuu. Monasti olen tullut saunasta likaisin hiuksin. Ainakin kolme päätä olen pessyt mutten omaani. :ashamed:

Tuli tuossa viikonloppuna mieleen, että montako koneellista tiskiä teillä päivässä tulee?
*utelias*

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Näitä sattuu. Monasti olen tullut saunasta likaisin hiuksin. Ainakin kolme pätä olen pessyt mutten omaani. :ashamed:

Tuli tuossa viikonloppuna mieleen, että montako koneellista tiskiä teillä päivässä tulee?
*utelias*

Odotas... suunnilleen siin, että aamulla laitan koneeseen aamupala-astiat, ja sit sinne sopii vielä lounaan astiat näin arkena, kun osa lapsista on koulussa.
Toinen koneellinen tulee päivällisestä, ja kolmas iltapalan jälkeen.
Siis noin normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Näitä sattuu. Monasti olen tullut saunasta likaisin hiuksin. Ainakin kolme pätä olen pessyt mutten omaani. :ashamed:

*utelias*

Odotas... suunnilleen siin, että aamulla laitan koneeseen aamupala-astiat, ja sit sinne sopii vielä lounaan astiat näin arkena, kun osa lapsista on koulussa.
Siis noin normaalisti.

Apua, teil on sitte sähkö- ja vesilaskutkin tähtitieteelliset...

*utelias*

Siis noin normaalisti.

Härtsyyssel :o Ootteko harkinnu kahta konetta (tai kolmea). Ei tarvis ku lappaa toisesta puhtaita pöytään ja samaa tahtia toiseen likasia. Ku puhtaan loppuu toisesta koneesta ja toinen on jo siinä vaiheessa päällä niin aletaan keräämään toiseen sitä tiskiä.

Miten ennen on pärjätty ilman tiskikonetta ison perheen kanssa? :o

kolmas iltapalan jälkeen.
Siis noin normaalisti.

Eli meillä on viikonloppuisin saman verran tiskiä kuin teillä arkisin.

Rupesin muuten matkimaan sinua siinä kauppa-asiassa: maidot ym Lidlistä ja loput "tav kaupasta". Helpottaa kovasti arkea. Lisäsin listaan vielä leipomomyymälän kun pakastimeen kerran mahtuu leipää.

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Härtsyyssel :o Ootteko harkinnu kahta konetta (tai kolmea). Ei tarvis ku lappaa toisesta puhtaita pöytään ja samaa tahtia toiseen likasia. Ku puhtaan loppuu toisesta koneesta ja toinen on jo siinä vaiheessa päällä niin aletaan keräämään toiseen sitä tiskiä.

Miten ennen on pärjätty ilman tiskikonetta ison perheen kanssa? :o

Kyllä mie tiskasin käsin kaikki asiat vielä silloin kun nelonen oli vauva... ja sit reilut 2kk silloinkin, kun meillä oli 7 lasta.
Ei se niin kamalaa oo itsessään se tiskaaminen... mutta tuo tiskikone vaan antaa aikaa muuhunkin.

Rupesin muuten matkimaan sinua siinä kauppa-asiassa: maidot ym Lidlistä ja loput "tav kaupasta". Helpottaa kovasti arkea. Lisäsin listaan vielä leipomomyymälän kun pakastimeen kerran mahtuu leipää.

Juu, mie aloin kanssa nyt käymään leipomon myymälässä, kun se jää aina matkan varrelle, kun vien tai haen esikoista koulusta.
Se on hyvä lisäys ;) :D

Yhteistyössä