Kaupassa nähtyä vol. miljoona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyi hitsi sentään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyi hitsi sentään

Vieras
Tai oikeestaan Ärrällä nähtyä, mutta sama kai tuo.
Ihan hyvin säilynyt n. kolmekymppinen nainen oli kassajonossa käsissään kortsupaketti ja sikspäkki kaljaa.
Naisen takana seisoi aika ylipainoinen ja kulahtaneen näköinen nainen miehensä kanssa, nainen katseli tätä hyvännäköistä sikspäkkinaista koko ajan ihan vehje otsassa.
Mies sitten sanoi tälle edessä olevalle naiselle, että "jos noi tulee isänpäivälahjaks, niin haluaisin todellakin olla se onnekas isä joka noi saa!"
Se hyvännäkönen nainen ei sanonu oikein mitään ja oli vähän vaivautuneen olonen, mutta miehen vaimo (?) HUUSI että "haistakaa vit*t!" ja lähti kiskalta ulos tupakalle.

Mitäs sanotte, aika noloa vai mitä?

Olin se kolmas nainen joka oli tiskin vieressä täyttämässä Kenoa.
Ihmettelen kyllä et se tupakoitsijanainen jäi oikeesti odottaan miestään ja ne lähti yhtä matkaa meneen...

Olin se kolmas nainen joka oli tiskin vieressä täyttämässä Kenoa.
Ihmettelen kyllä et se tupakoitsijanainen jäi oikeesti odottaan miestään ja ne lähti yhtä matkaa meneen...

Oliko se röökimuija sellanen keltahiuksinen, vähän mielenterveyspotilaalta vaikuttava tukeva, ehkä n. 45-vuotias? Ja se mies sellainen ulkomaalainen, vähän vammaiselta näyttävä, epäsiisti mies?

Oliko se röökimuija sellanen keltahiuksinen, vähän mielenterveyspotilaalta vaikuttava tukeva, ehkä n. 45-vuotias? Ja se mies sellainen ulkomaalainen, vähän vammaiselta näyttävä, epäsiisti mies?

No en haluis kenenkään henkistä kuntoo arvioida, mut eipä sen naisen käytös terveimmästä päästä sillä hetkellä ollu. Ulkonäön kuvaus osuu aika lähelle. Mies oli tumma mut näytti ainakin musta ihan suomalaiselta ja siisteys ihan perustasoa.

No jos sillä miehellä on ikävä tapa samaan tyyliin flirttailla kaikille naisille eukon edessä.
Ja jos päivä on mennyt haukkuessa saamaansa isänpäivälahjaa, ja ehkä ukko on vinkunut, kun ei saa.
Nyt sitten katkesi kamelin selkä. Mutta tietty se -kaa:n olis voinut jättää sieltä haista-sanasta pois.
Sä myös korostit tuota vaimon olemusta, ja että vieras nainen oli kaunis.. Hmm.. Jospa siitäkin oli kuittailtu aiemmin jo.

Mä olin opiskeluaikana kaupassa kesätöissä. Joku pudotti vahingossa sixpäkin lattialle ja pullot meni ihan rikki ja siruja ja kaljaa lensi hyllyjen alle. Mä sitten menin kaikessa rauhassa hakemaan siivousvälineitä. Kun tulin takaisin kyykin oikeen kunnolla siellä lattialla ja hyllyjen alla. Toisella puolella oli nuori pari ostamassa kortsuja ja jutteli samalla jotain tuhmia toisilleen vähän huumorimielellä ja tyttö leimahti ihan punaseksi, kun hyllyn alla pilkotti mun pää ja käsi. Se poika tokaisin siihen jotain "mitä vittua"

[QUOTE="harmaa";25022580]Mun mielestä tos ei oo mitään hauskaa...Miten jostakusta voi v*tun haistattaminen olla hauskaa?

Ainoa tunne mikä tulee ni sääli sitä kohtaan jota loukattii.[/QUOTE]

Niin, se hauskuushan ois ollukin siinä jos joku ois tienny kenestä puhuin. Muutenhan toi juttu oli yksinomaan nolo kaikille osapuolille.

Yhteistyössä