Kaupassa nähtyä..... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Joo,mulla todellakaan ei ole varaa arvostella kenenkään ulkonäköä, mutta pikkasen pisti silmään ja hymyilyttään, kun edellä oleva matami oli tunkenu pari numeroo liian kireet farkut jalkaan ja sit sellanen kivan lyhyt toppi :whistle: voitte varmaan kuvitella, miten ne farkut kiristi, josta syystä sen takapuoli loisti niin että persvako vaan vilkku ja kaikki jenkkakahvoista mahaläskeihin oli paljaana ku se toppi ei ollu tarpeeks pitkä :laugh: :ashamed:

joo, oon idiootti ku tein tälläsen alotuksen mut jotain rajaa :D |O

Ettet vahingossa katsonut itseäsi peilistä? :p

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Kaikki te jotka vedätte sen herneen nenään: tässä aloituksessa ei selkeästikään arvosteltu sitä että joku on lihava, vaan sitä ettei tajua pistää sopivan kokoisia vaatteita päälle vaan survoutuu liian pieniin vaatteisiin niin että persekin näkyy! Ei siinä ole kyse lihavuudestä, samanlaisia aloituksia täällä on monesti esim. teineistä jotka pitää liian matalia housuja ja liian lyhyitä takkeja, ja niihin hämmästelykuoroihin kyllä kaikki mammat täälläkin yhtyy... Niin että lopettakaahan jo, ottakaa se pää pois perseestä ja se heittäköön ensimmäisen kiven joka ei oo jotakuta joskus arvostellut...!

TADAA!!! :flower: :flower: :flower: joku tajus pointin ;)

eli ts. näit kaupassa tyypin, jolla oli pari numeroa liian pienet vaatteet päällä.
jänskää :xmas:
montakos sivua nyt päiviteltäis , mulla on aikaa tässä :D

heittäkääs tohon lyhyt toppi ja ainaki 10 kiloo lisää elopainoo. onko todella niin fiksua kulkee tolleen kaupassa? että persvako loistaa eikä paita pysy alhaalla.

Fat%20Girl%20Jeans.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
taitaa ap olla muodoton langanlaiha ja kateellinen tikkuvartalostaan :)
jokainen saa sulloa ittensä sellaseen kun haluaa, älä kato toiusen persettä kaupassa vaan keskity omiin ostoksiin enskerralla

Mä oon itteasiassa sitä mieltä että ihan yleisiin käytöstapoihin kuuluu pukeutua yleisillä paikoilla sillä lailla ettei kassajonossa takanatulevalle vilku rekkamiehen hymy ja täydessä metrossa ei tarvi painautua kenenkään hikistä paljasta mahaa vasten.

Kotonaan ym. paikoissa saa mun puolestani juosta vaikka munasilteen, mut jotensakin siveellinen pukeutuminen - kyllä, myös se etten nää kenenkään peffavakoa - on pelkästään toisen ihmisen kunnioittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
taitaa ap olla muodoton langanlaiha ja kateellinen tikkuvartalostaan :)
jokainen saa sulloa ittensä sellaseen kun haluaa, älä kato toiusen persettä kaupassa vaan keskity omiin ostoksiin enskerralla

Mä oon itteasiassa sitä mieltä että ihan yleisiin käytöstapoihin kuuluu pukeutua yleisillä paikoilla sillä lailla ettei kassajonossa takanatulevalle vilku rekkamiehen hymy ja täydessä metrossa ei tarvi painautua kenenkään hikistä paljasta mahaa vasten.

Kotonaan ym. paikoissa saa mun puolestani juosta vaikka munasilteen, mut jotensakin siveellinen pukeutuminen - kyllä, myös se etten nää kenenkään peffavakoa - on pelkästään toisen ihmisen kunnioittamista.

NIINPÄ! Tän ku ihmiset tajuais...

Kaikki te jotka vedätte sen herneen nenään: tässä aloituksessa ei selkeästikään arvosteltu sitä että joku on lihava, vaan sitä ettei tajua pistää sopivan kokoisia vaatteita päälle vaan survoutuu liian pieniin vaatteisiin niin että persekin näkyy! Ei siinä ole kyse lihavuudestä, samanlaisia aloituksia täällä on monesti esim. teineistä jotka pitää liian matalia housuja ja liian lyhyitä takkeja, ja niihin hämmästelykuoroihin kyllä kaikki mammat täälläkin yhtyy... Niin että lopettakaahan jo, ottakaa se pää pois perseestä ja se heittäköön ensimmäisen kiven joka ei oo jotakuta joskus arvostellut...!

Eiköhän kaikki tämän sinun pointin tajunnut. Se meidän muiden pointti on se että ihmisten kannattaisi oppia olemaan haukkumatta toisten ulkonäköä tai vaatevalintoja vai luuletko itse näyttäväsi hyvältä kaikkien silmään? Miltä se tuntuisi jos huomaisit että joku sinulle outo ihminen tekee aloituksen sinusta, on kytännyt ostoksesikin ja kokee oikeudekseen arvostella sinua. Älä ainakaan lapsille tuota typeryyttä opeta.
Minä en pidä tuollaisia vaatteita enkä ole edes ylipainoinen, mutta aloituksestasi päätellen voisit ihan hyvin huomenna tulla selittämään kuinka minulla on ruma nenä ja ostoksista päätellen olis varaa käydä se leikkauttamassa. Miettikää hieman ihmiset ennen kuin teette tästä maailmasta tällaisen, se voi joskus olla teidän lapsi jonka ulkonäköä/vaatetyyliä porukalla haukutaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eiköhän kaikki tämän sinun pointin tajunnut. Se meidän muiden pointti on se että ihmisten kannattaisi oppia olemaan haukkumatta toisten ulkonäköä tai vaatevalintoja vai luuletko itse näyttäväsi hyvältä kaikkien silmään? Miltä se tuntuisi jos huomaisit että joku sinulle outo ihminen tekee aloituksen sinusta, on kytännyt ostoksesikin ja kokee oikeudekseen arvostella sinua. Älä ainakaan lapsille tuota typeryyttä opeta.
Minä en pidä tuollaisia vaatteita enkä ole edes ylipainoinen, mutta aloituksestasi päätellen voisit ihan hyvin huomenna tulla selittämään kuinka minulla on ruma nenä ja ostoksista päätellen olis varaa käydä se leikkauttamassa. Miettikää hieman ihmiset ennen kuin teette tästä maailmasta tällaisen, se voi joskus olla teidän lapsi jonka ulkonäköä/vaatetyyliä porukalla haukutaan :(

älä ny viitti. mä en ole haukkunut sen ihmisen lihavuutta, vaan ihmetellyt sitä miten joku ihminen viittii kulkee perse vilkkuen...

Okei no sä et siis ainakaan tajunnut pointtia... outo nenä tai lihavuus on eri asia kuin vaatteet. Edelleen.

Okei no sä et siis ainakaan tajunnut pointtia... outo nenä tai lihavuus on eri asia kuin vaatteet. Edelleen.

Eli luulet että tällaisen aloituksen tekijällä paljon vaivaisi moittia ihmisten muita piirteitä, luulet että hän tai joku muu samantyylinen ihminen lopettaa sen haukkumisen niihin vaatteisiin? Ei takuulla lopeta. En minä ainakaan tällaista aloitusta tekisi ja se ei kerro ihmisestä mitään hyvää että tekee ja todella naiivia ajatella että joku haukkumiseen tottunut ihminen arvostelee vain vaatteita, ei ulkonäköä.

Eli luulet että tällaisen aloituksen tekijällä paljon vaivaisi moittia ihmisten muita piirteitä, luulet että hän tai joku muu samantyylinen ihminen lopettaa sen haukkumisen niihin vaatteisiin? Ei takuulla lopeta. En minä ainakaan tällaista aloitusta tekisi ja se ei kerro ihmisestä mitään hyvää että tekee ja todella naiivia ajatella että joku haukkumiseen tottunut ihminen arvostelee vain vaatteita, ei ulkonäköä.

:headwall: :headwall:

Sinähän se oikea psykologi oot kun osaat noin viiltävän tarkkoja asioita varmuudella tuntemattomista sanoa... Mitä väliä sillä on tässä tapauksessa kun tämän ketjun aiheena nyt oli pukeutuminen? Eikä ap ole haukkunut tässä julkisesti kenenkään ulkonäköä. Ja edelleen, enpä usko että sinäkään et koskaan hauku ketään mistään...

älä ny viitti. mä en ole haukkunut sen ihmisen lihavuutta, vaan ihmetellyt sitä miten joku ihminen viittii kulkee perse vilkkuen...

missään muualla kun täällä plussalla ei lueta rivienvälistä olematonta asiaa :o :D

Jos laiha ihminen kulkee perse vilkkuen, saako se ärsyttää verkkokalvoja?

Se ärsyttää kyllä ihan yhtä paljon... perse kun perse. Vaikka ois miten komia ihminen niin siinä vaiheessa kun alkaa karvaruusuke paistaa persposkien välistä niin ei hjuva...

Saa ärsyttää, mutta eipä siitä tänne aloituksia tehtäiskään, kun se on niin normaalia. Kaikilla teineillä se vako vilkkuu kumartaessa, mutta eiköhän tuo läski ollut tässä se pääasia, liian lihava tuollaisille vaatteille. Häpeän aloittajan puolesta kun hän ei itse ymmärrä.

Saa ärsyttää, mutta eipä siitä tänne aloituksia tehtäiskään, kun se on niin normaalia. Kaikilla teineillä se vako vilkkuu kumartaessa, mutta eiköhän tuo läski ollut tässä se pääasia, liian lihava tuollaisille vaatteille. Häpeän aloittajan puolesta kun hän ei itse ymmärrä.

No en tiedä asuuko meillä päin jotenkin vanhoollisia teinejä, muttei täkäläisillä kyllä vako vilku. Ennemminkin leggarit ja paita polviin asti.

no tällaset ajatukset on aika hassuja, mutta mahtuuhan näitä tänne.
mä oon sitä mieltä, että ei tätä mitenkään positiivisessa hengessä oltu kirjoitettu vaan nimenomaan sellasessa pikku sievässä, ilkeässä kjäh-kjäh - hengessä.että hyi kamala ja noloa ja heh heh.
ja sehän on aina ikävää kuiteskin.
aika moni nainen kärsii itsetunto-ongelmista ja tän tyyppiset aloitukset ei ainakaan heitä auta, kun he seuraavan kerran miettii että nauraako tuo mulle tässä jonossa vai ei.oli päällä sitten ne kaks numeroo liian isot tai pienet housut. ja sit taas myös, sillä ihmisellä jonka habitusta seuraavan kerran nauraa tai kauhistelee,niin siellä voi olla takana paljon muuta mistä ei tiedetä ( surua, murhetta, mt-ongelmia ) jolloin joku vaatteen valitseminen kauppareissulle on ihan yks ja sama.
ehkä näitä vois jotenkin puida yleisellä tasolla- jos joku siis kokee ylipäänsä tarpeelliseksi, että pitää puida sitä miten joku toinen/ toiset pukeutuu .

nää vaan mun ajatuksia, ei herneitä puolin tai toisin

:)

ei. ei. ei. onko mielestäsi edes normaalipainoisellakaan pari numeroa liian pienet vaatteet kivan näköset?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä