Kaupassa nähtyä....kerrankin mäkin näin jotain ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lentokala

Aktiivinen jäsen
12.02.2005
13 695
1
36
Kassalla oli englantia puhuva, tummaihoinen pariskunta joka teki normaalisti ostokset.
Kassa sanoi rouvalle hinnan 36,90 ja mies seisoi kauempana taustalla.
Nainen kysy että Anteeksi mikä se summa oli?
Kassa toisti.
Rouva kysyy että Mistä 6 euroa tulee siihen 36,90:een.
Johon kassa vastaa että ostokset teki sen verran yhteensä.

Rouva sanoo että en maksa. Kassa katsoo hölmistyneenä
( kuten myös mä ).
Rouva menee miehen luo ja kysyy, että maksatko sä?
Mies pyörittelee päätänsä ja sanoo jotain naiselle.
Nainen palaa kassalle ja sanoo ettei me oteta näitä ja jättää pakatut ostokset siihen.

Kassa on huvin hölmistynyt ja sanoo mulle että Eipä oo tälläistäkään ennen sattunut :confused:

[QUOTE="hmmmmm";24324944]Ne oli varmaan laskenu väärin itse... jos rahaa oli vaan se 30 ja oli tullu laskuvirhe...[/QUOTE]

Todennäköisesti näin on käynyt ja koittivat mahdollisimman pienellä hälyllä kasvonsa säilyttäen poistua paikalta.

[QUOTE="hmmmmm";24324944]Ne oli varmaan laskenu väärin itse... jos rahaa oli vaan se 30 ja oli tullu laskuvirhe...[/QUOTE]

Eiköhän tossa tilanteessa ois voinut vähentää vaikka pari mehupurkkia tms. siitä alusta eikä jättää kaikkia ostoksia siihen.
Voin sanoa, ettei toi ihan vähällä hälyllä ja huomiota herättämättä mennyt noinkaan...

He olivat laskeneet hinnat plussakortin hintojen mukaan, ja kun korttia ei ollutkaan, ei hintakaan tietysti laskenut lopussa?

Jep,mulle kävi joskus niin Siwassa,kassalla vasta tajusin kun kysyttiin bonus-korttia,että eihän mulla edes oo koko korttia! Kyllä harmitti,kun ostokset teki paljon enemmän,kuin olin ajatellut,eikä mulla ollut kyllä pokkaa jättää ostoksia siihen kassalle...

Eiköhän tossa tilanteessa ois voinut vähentää vaikka pari mehupurkkia tms. siitä alusta eikä jättää kaikkia ostoksia siihen.
Voin sanoa, ettei toi ihan vähällä hälyllä ja huomiota herättämättä mennyt noinkaan...

Niin, toisilla vaan voi iskeä paniikki nolossa tilanteessa ja silloin ei välttämättä leikkaa ihan yhtä terävästi kuin sulla täällä palstalla asiaa päivitellessäsi.

Älkää olko niin ilkeitä ihmiset!

Rasisti!!! Aloitus olisi pitänyt aloittaa lauseella kassalla oli pariskunta,,,eikä kassalla oli ulkolaista kieltä puhuva tummaihoinen pariskunta,,,,

Yhteistyössä