Kaupassa nähtyä :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Aivan hirveän lihava nainen kaupassa ja yllätys yllätys, eikös vaan lapset olleet mulatteja:D:laugh:
En sitten tiedä kumpi oli epätoivoisempi isä vai äiti, varmaan molemmat...

Sen enempää kantaa ottamatta aikuisten lihavuuteen. Meidän pihalla olen nähnyt mulattilapsia erittäin rehevän naisen seurassa. En muuten näkisi tässä mitään mainittavaa mutta meidän pihalla on kymmeniä eri taaperoita. Mutta nämä taaperot ovat erilaisia kuin muut. Ne ovat niin lihavia että ne oikeasti vaappuvat pihalla ja ovat saman kokoisia kuin aikuiset ylipainoiset .. mutta taaperon mittaisia ja taitoisia. Sääliksi käy kun eivät itse tajua saaneensa kuolemantuomion rakkailtaan. Mikään laki ei kai suojele lasta vanhemmiltaan jotka syöttävät näistä jättiläisiä sydänsairauslaisia ja koulukiusattuja ja jo taaperona syrjittyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Ap:lla epätoivoinen elämä vissiin, ei oo perjantai-iltana muuta tekemistä ku tulla tilittämään toisten elämää palstalle. Otan osaa :(

Eikös täällä ole joka toinen juttu jonkun toisen elämästä muutenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Ap:lla epätoivoinen elämä vissiin, ei oo perjantai-iltana muuta tekemistä ku tulla tilittämään toisten elämää palstalle. Otan osaa :(

Tjaa-a, emmä ainakaa näitä ketjuja aloittele. Piti sit sulla jostai repiä ihan oma aloitus toisten elämään liittyen?

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:

Tjaa-a, emmä ainakaa näitä ketjuja aloittele. Piti sit sulla jostai repiä ihan oma aloitus toisten elämään liittyen?

Sori kattoin väärin, tää kommentti ei ollutkaa aapeeltä

Alkuperäinen kirjoittaja ennen:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Täälläkin on näköjään muutama mulatin äiti ja kommenteista päätellen kilojakin vähintään sata :D
Oletko katkera kun et saanut tummaa miestä? ;)
Niin, jotkuthan saavat tummaa miestä pyytämättä ja yllättäen, etenkin muslimi sellaisilta ja useampaa yhtä aikaa...

Yhteistyössä