kaupassa nähtyä....

  • Viestiketjun aloittaja irina
  • Ensimmäinen viesti
irina
Karkkitiskillä äiti sanoi, että saa valita yhden lakun. Lapsi mietti pitkään ja otti sukun ja bis bisin. Äiti hyväksyi molemmat.

Hohhoijaa....kun alusta lähtien annetaan vastuu lapselle, niin kiva opettajille aikanaan kun tuo näsäviisas kaikkitietävä tulee sinne selittämään mitä haluaa tehdä....
 
irina
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa häirikkö:
Vois muuten tulla ihan kiva kirja jos koottais yhteen kaikki "kaupassa nähtyä", "hesessä nähtyä" ja "uimahallissa nähtyä"-ketjut.

Itse en tosiaankaan kerkeä kaupassa kyttäämään muiden lakuvalintoja.
Etpä niin kerkeä, kun varmaan olet juuri noita huonoja kasvattajia, joita normaalit paheksuu
 
palma
Tuosta seuraa varmaan tällaista käytöstä: Kaksi lasta oli marketissa valkkaamassa irtokarkkeja. He punnitsivat pussejaan vähän väliä, kunnes pienempi huomautti isommalle, että hei sä ylitit sovitun hinnan. Isompi lapsi sanoi, että tottakai, koska eihän vanhemmat enää kassalla voi laittaa palauttamaan ylimääräisiä karkkeja. Olin ihan että jumakauta, jos mun lapseni kieroilisi noin, saisi taatusti palauttaa karkit lokeroihin yksitellen!
 
Joo niin varmaan oon. Joka ilta katon josko bonggaisin itseni palstalta. Olen rönttönikin päästänyt vallan luomutilaan, että josko vihdoin joku mut näkis uimahallilla, mutku ei. Kainalokarvatkin vedän letille isolla punaisella nauhalla, että erottuisi. Mitä vielä pitää tehdä? :headwall:
 
ininä
mua ihmetyttää miten jotkut antavat vauvojensa kontata uimahallissa. tai istuttavat vauvojaan bumbossa eivätkä tee elettäkään jos vauva lääppii suihkun lattiaa ja pistävät sitten kätensä suuhun.... niin tämäkin uimahallissa..........
 
Alkuperäinen kirjoittaja irina:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa häirikkö:
Vois muuten tulla ihan kiva kirja jos koottais yhteen kaikki "kaupassa nähtyä", "hesessä nähtyä" ja "uimahallissa nähtyä"-ketjut.

Itse en tosiaankaan kerkeä kaupassa kyttäämään muiden lakuvalintoja.
Etpä niin kerkeä, kun varmaan olet juuri noita huonoja kasvattajia, joita normaalit paheksuu
en miekään ehdi kytätä kun vahdin omaani ettei se ota mitään luvatonta vaan valitsee sen yhden sovitun lakun.
 
irina
Alkuperäinen kirjoittaja ininä:
mua ihmetyttää miten jotkut antavat vauvojensa kontata uimahallissa. tai istuttavat vauvojaan bumbossa eivätkä tee elettäkään jos vauva lääppii suihkun lattiaa ja pistävät sitten kätensä suuhun.... niin tämäkin uimahallissa..........
Tämän on pakko olla provo? Uimahallissahan tunnetusti jalkasieni jne leviää
 
irina
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa häirikkö:
Joo niin varmaan oon. Joka ilta katon josko bonggaisin itseni palstalta. Olen rönttönikin päästänyt vallan luomutilaan, että josko vihdoin joku mut näkis uimahallilla, mutku ei. Kainalokarvatkin vedän letille isolla punaisella nauhalla, että erottuisi. Mitä vielä pitää tehdä? :headwall:
Taisin avata luomurönttösestäsi keskustelun lauantaina. Jatkui pitkälle sunnuntaihin. Yli kymmenen sivua. Me kaikki paheksuttiin.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa häirikkö:
Vois muuten tulla ihan kiva kirja jos koottais yhteen kaikki "kaupassa nähtyä", "hesessä nähtyä" ja "uimahallissa nähtyä"-ketjut.

Itse en tosiaankaan kerkeä kaupassa kyttäämään muiden lakuvalintoja.
Hyvä idea :attn:

Meidän kaupassa tänään nähtyä: kolmekymppinen naishminen meni ostamaan itselleen limsaa (juon salaa lapsilta light-colaa :eek: ) kumisaappaat ja hame päällään. Taisin olla aika eksoottinen näky, koska kaupassa olleet turistit (miten ihmeessä meidän kaupassa on turisteja :eek: ) tervehtivät minua joukolla :ashamed:
 

Yhteistyössä