Kaupassa nähtyä ja kuultua.. Tää järkytti mut oikeesti..

Näitähän riittää, itse olin täs yksi iltapv.aurinkoa ottamassa, sellaisella isolla
nurtsialueella ja jonkun aikaani siin makoillessani, vierelle tuli mies joka aloitti
keskustelun tyyliin, mitäs mimmi jne..ja kysyi että kiinnostaisiko seksi?
kattoin sitä hölmönä ja tokaisin, et juu ei kiitos nyt, olin ihan häkeltynyt noin
suorasta kysymyksestä ettei tullut edes mieleeni lohkaista jotain tosi fiksua.
Et ei sitä paljoa ujostella!!
 
vieras
Meidän viime viron reissulla kun oltiin syömässä ja menin tilausta odottaessa viruhotellin pihalle polttaa tupakkaa niin multa tuli suomalainen mies kysymään että oletko täällä töissä?Ja ei varmasti tarkoittanut että olenko hotellin työntekijä,meinasi tukehtua tupakkiini enkä osannut vastata mitään.Ja varmasti ei ollut mitenkään provosoiva vaatetus,elopainoa mulla 100kg ja päällä oli ihan tavis vaatteet.
 
meitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän viime viron reissulla kun oltiin syömässä ja menin tilausta odottaessa viruhotellin pihalle polttaa tupakkaa niin multa tuli suomalainen mies kysymään että oletko täällä töissä?Ja ei varmasti tarkoittanut että olenko hotellin työntekijä,meinasi tukehtua tupakkiini enkä osannut vastata mitään.Ja varmasti ei ollut mitenkään provosoiva vaatetus,elopainoa mulla 100kg ja päällä oli ihan tavis vaatteet.
Meiltä luultiin "työntekijöiksi" eräässä ravintolassa Riiassa. Ja oltiin kylllä kaikkea muuta kuin sen näköisiä + oltiin juomassa vain yhdet drinkit.. Kysyjät paljastuivat vielä illan päälle suomalaisiksi poliiseiksi! Ja olivat meidän isän ikäisiä... Yök! Heidän kännitilastaan päätellen eivät olleet työmatkalla ;)
 

Yhteistyössä