Kaupassa kuultua

  • Viestiketjun aloittaja huoh.
  • Ensimmäinen viesti
huoh.
Poika ( n. 3v) itkee, että haluaa vaaleanpunaiset kengät. Äiti toteaa lapselle: " Me ei voida ostaa niitä sulle kun isi ei tykkää, että me ostetaan sulle vaaleanpunaisia kenkiä) Mä luulin tällaisia isien ja äitien olevan vain urbaania legendaa.
 
vieras
olipa tyhmä äiti kun tuollai isän mielipiteen toi julki ja jotenkin viestii että isän tykkääminen on tärkeämpää ja sen mukaan mennään.
tarkoitan ,että olisi voinut sanoa vain, että ei,emme osta niitä.piste.
 
Lunatic
Jos mulla ois poika niin ostasin vaaleenpunaset lenkkarit sille mielelläni.
Tois piristystä niihin tylsiin "poikien vaatteisiin".

Ostasin paidatkin varmaan tyttöjen puolelta.
Kukkia sais olla ja ilosia värejä.
 
Humps
Meillä on pojalla (2,5v) tummat kengät joissa vaaleanpunaiset somisteet. Poika halusi ne ennemmin kuin koko mustat, joten ne sai. Kokonaan vaaleanpunaisia tai kukallisia en ehkä olisi nikottelematta ostanut.
 
Mä voisin ostaa pojalle vaaleanpunaiset poikien kengät, mutten mitään tyttömalleja.

Ja esim. mitään vaaleanlila-vaaleanpunaista kukkakoristeltua haalaria ei ikinä mun pojan päällä nähtäisi.

Vaaleanpunaisia paitoja, tai vaatteita joissa on vaaleanpunaista muiden värien lisäksi, pojalla kyllä on. Ne on ostettu poikien puolelta.
 
Nina
ei oo poikaa mutten vpunasia kenkiä kyllä ostais. tummanpunaset voisinki ostaa. Tyttö itellä, sille kyllä teen joskus löytöjä poikienki puolelta, esim.sinistä mutta vpunanen ei sovi pojille :/
 
rew
En ostaisi pojalle vaaleanpunaisia, vaikka hän kaupassa niitä haluaisikin. Yleensä riittää kun yhden kerran kaveri huomauttaa pihalla että "sulla on tyttöjen kengät", niin sen jälkeen poika ei suostu ko. kenkiä enää jalkaansa laittamaan. Ja sitten joutuu ostamaan ne siniset kengät.
 
Kiia
No meillä ei kyllä muutenkaan 3-v päättäisi mitkä kengät ostetaan, väristä riippumatta.

Tytöllekin ostan ensisijaisesti hyvät kengät, ja sitten käytännöllisen värin.
 
En ostais minäkään pojalleni vaaleanpunaisia kenkiä. En ollenkaan ymmärrä sitä vouhotusta siitä että kaikki värit on uniseksejä jne jne, ja sitten kun meet sanomaan että mun mielestä kyllä vaalenapunainen on tytön väri, saat suunnilleen turpaas......
 

Yhteistyössä