Kaupan kassat: mitä ajattelen, jos jollain on pelkät tarjoustuotteet kärryssä?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä ostan useinkin vain tarjoustuotteita tietyistä kaupoista. Ostan aina hyvää laatua, mutta tiedän kyllä tarkkaan tuotteiden hinnat ja hamstraan, kun on tarjouksia. Rahaa on tilillä, eikä tarttis hintoja tuijottaa, mutta olen erittäin tarkka hintojen seuraaja. Se voi tietenkin olla yks syy siihen, että sitä rahaa on tilille kertynytkin :)

Ostan kuitenkin aina laadukkaita/mieluisia tuotteita eli pitää olla esim. tietty ketsuppi ja toinen merkki ei kelpaa, vaikka halvempaa olisikin.

 
Mulle tulis heti mieleen, että onko sillä ihmisellä jotain sellaista alennuskamaa jota en ole itse huomannut.
Eli itse käyn joka aamu lähikaupassa katsastamassa kaikki -50% tuotteet ja ostan sitten sieltä pääsääntöisesti vain noita ale-tuotteita.
 
Zys
Minä ajattelisin, että onpa fiksusti keräillyt tuotteita. Meillä ostetaan lähes kaikki paitsi vihannekset, maidot, kahvi ja munat alesta - joko -50 prossalla tai ihan vaan tarjoustuotteina. Jos esim. vehnäjauhot tai pakastejuurekset ovat alessa, ostan pari pussia, niin ei tarvitse ostaa sitten täyteen hintaan. Ruoka tehdään enimmäkseen sen mukaan, mitä jääkaapissa tai pakastimessa on.
 

Yhteistyössä