Kaupan kassat: mitä ajattelen, jos jollain on pelkät tarjoustuotteet kärryssä?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
köyhä
Mua jotenkin joskus hävettää, kun käyn k-kaupassa. Haen sieltä vaan parhaat tarjoukset enkä osta mitään muuta kerralla. Ajatteleekohan kassaneiti, että toi on joku säälittävä köyhä.. sellainen minä kyllä kieltämättä olenkin, mutta silti..
 
Kyl mä uskon että kassa ajattelee mieluummin et puuh viimein joku onneks hyödyntää ja vie nuo aleruuat kotiinsa ja syö ne kun olen niitä taas tuonne hyllyille hinnotellut. Tuntuu varmaan meinaan turhauttavalta aina heitellä vanhaksi meneviä mutta vielä hyviä pois. :hug:
 
kassaneiti
Alkuperäinen kirjoittaja cruelladevil:
mä veikkaan ettei ne kassatädit jaksa välittää siitä mitä kukakin ostaa...
mä en ainakaan välitä,ja ei me niistä ostoksista puhuta..ketä oikeesti kiinnostaa?
mulle se on sama kunhan vaan sanoo päivää..
 
LEP
Alkuperäinen kirjoittaja cruelladevil:
mä veikkaan ettei ne kassatädit jaksa välittää siitä mitä kukakin ostaa...
Juuri näin. Itse aikoinaan kaupan kassallakin työskennellyt ja kyllä mulle oli ihan se ja sama mitä kukakin sieltä ostaa. :) Pääasia kunhan maksavat tuotteensa siihen oli ne sitten tarjoustuotteita tai ei.
 
Mä käyn k-kaupas vaan sen takia et sieltä saan sen ainoan sopivan viilin tytölle, niitä tuon yleensä aika lastin ja samalla kierrän ottaen mukaan parhaimmat tarjoukset. En mä oo koskaa aatellu et kukaan siitä jotenkin mitää ajattelis. Ennen hain aina korvikkeet ja soseet sieltä kun oli edullisimmat, kärry täynnä niitä enkä sillonkaa mitää ajatellu et joku menettäis yöunensa sen takia.
 
ap
Okei, kiitti vastauksista. No hyvä vaan, jos ei kerran ajattele mitään ihmeellistä.. jotenkin vaan tulee sellanen nolo olo, kun menen kassalle ja siellä on pelkästään ne kaupan parhaat tarjoukset eikä mitään muuta (edes maitopurkkia) sen lisäksi. Ei kai siinä mitään hävettävää pitäs ollakaan, mutta kuitenkin hävettää
 
ihmettelin
Tässä kesällä oli meidän k-kauppaan tullut uusi kassapoika, joka oikein kivoja jutteli, mutta rupesi sitten puhumaan, että hyvin olet osannut tarjoukset keräillä ja vielä kun plussakorttia höyläsi, niin hihkui, että vielä aleni monta euroa. Vähän meinas ruveta vituttamaan, että mitä se sille kuuluu, onko siellä korissa tarjouksia vai mitä.
 
Prisman kassa
No kyllä mä ajattelen (JOS ajattelen, niin yksinkertaista puuhaa että aivot on ikäänkuin sumussa yleensä enkä ajattele :D ) että on fiksu asiakas ostaa halvalla pois, roskiin ne menee jos kukaan ei osta!

Ja me kassat käydään kyllä itekin hamstraamassa jos aamulla alennetaan vaikka lihat -50%... Että ei siitä kukaan mitään pahaa aattele.
 
No tota... mitä ajattelette, jos joku kyttää siellä lihatiskillä millon lihankimpaleille tulee alelaput ja sit jos niitä ei kuulu niin käy kysymässä, että "hei, tässä on huomisen päiväys eikä edes alelappua!" :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
No tota... mitä ajattelette, jos joku kyttää siellä lihatiskillä millon lihankimpaleille tulee alelaput ja sit jos niitä ei kuulu niin käy kysymässä, että "hei, tässä on huomisen päiväys eikä edes alelappua!" :whistle:
Tai vielä pahempaa löytää jo päivän vanhan tuotteen ja haluaa viedä sen "koirille"? :whistle: :whistle: :whistle:
 
Prisman kassa
Tää on raaka rehellinen vastaus:

Kyttääjät on pahimpia! No ei kukaan niistä varmaan mitään pahaa sano, mutta kyllä naureskellaan että taas Paavo siellä käy hyllyjä läpi ja ettii tuotteita joihin vois saada alelapun, voi reppanaa! Ja kyllähän se joitakin ärsyttää jos joku kyttää vieressä kun naputtelet alelappuja tuotteisiin :D Mutta siis. Tylsä duuni = tylsät ja mauttomat huvit
 

Yhteistyössä