kaunko olitte yhdessä ennen naimisiin menoa? =) <3

jeps
me ollaan oltu yhdessä 2 v 4 kk ja mä oon ihan varma et haluun ton kans naimisiin mut ukkelilla nää jutut aina vähän kestää kauemmin... sit kun se saa funtsittua niin se onkin menoo... yhteenkin muutettiin ihan huops vaan kun lakkasin höpöttämästä siittä... ja lasta alettiin yrittää samaan malliin... sillä vähän kestää noi aatokset pidempään... toivottavasti ens kesänä viimestään mentäs naimisiin...
 
Yhdessä oltiin oltu puol vuotta, kunnes mentiin kihloihin.
Sit syntyi lapsia kolme kappaletta.
ja 8½vuotta ensitapaamisesta menimme NAIMISIIN!! :heart:

Yhdessä on oltu siis 11½vuotta ja siitä naimisissa 3vuotta... :heart:


Ja edelleen halutaan olla yhdessä... :heart:
 
ninni
Alkuperäinen kirjoittaja expertus dico:
me ollaan oltu reilu 4v yhdessä, mä rakastan mun miestä enemmän kun mitään ja olen halunnut naimisiin jo alusta asti, jotenkin olen vaan tiennyt että se on mulle se oikea :heart: mies kyllä haluaa mun kanssa naimisiin, mutta sitä selvästi pelottaa.. sen lapsuudenkodista on tullut vähän epämääräinen malli avioliittoa kohtaan ja väitän et se on suurin syy miehen empimiselle...
kihloissa ollaan oltu 3v.
aikani kuluksi siis heitän tällaisen gallupin =)
2 viikkoa ehdittiin olla yhdessä ennenkuin mentiin kihloihin, puoli vuotta kun asuttiin saman katon alla, vuosi kun saatiin ensimmäinen lapsi ja naimisiin kahdeksan vuotta yhdessäolon jälkeen. Nyt siis ollaan kohta 10 vuotta oltu kimpassa ja kolmatta lasta odotellaan :)
 
3 tai 4 viikkoa, riippuu siitä lasketaanko ekoista treffeistä vai siitä kun mä tajusin että me ollaan yhdessä. Kahden ekan treffin väliin jäi siis viikko ettei nähty. Nyt ollaan oltu naimisissa kohta 4,5 vuotta. Eskikko synty lähes päivälleen vuosi ekojen treffien jälkeen ja nyt on toinen tulossa. :heart:
 

Yhteistyössä