kaunis välikausihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nätit haalarit hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nätit haalarit hukassa

Vieras
Osaako joku enempi vaatteita selaillut auttaa mistä mallistosta löytyisi tälle keväälle tytölle välikausihaalari joka olis nätti ja yksinkertainen muttei pinkki tai vaal.punainen muttei toisaalta ylipoikamainen. Tuntuu etten löydä millään.
koko80

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=486149&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10069&categoryId=10320

Tismalleen sama ongelma! Ja saman kokoinen haalari etsinnässä. Minymoon olen nyt tutustunut ja ainakin talvihaalarit näyttävät kivoilta. Uusi kevätmallisto ei ainakaan tänään vielä ollut (kai) ilmestynyt. Huuto.netistä yritin paria Jonathanin haalaria huutaa, mutta hinnat nousi lähes samoiksi kuin uutena... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:
remulle oli tulossa yksivärisiä! ihan mieletöntä :D mutta kestääkö remun haalarit miten vettä, kun kaikkia saumoja ei ole teipattu?

eiköhän ne normi tihkusateen kestä ja märässä maassa möyrimisen, mut sit kunnon vesikeleille ja lätköihin häätynee olla kuravaatteet

remulle oli tulossa yksivärisiä! ihan mieletöntä :D mutta kestääkö remun haalarit miten vettä, kun kaikkia saumoja ei ole teipattu?

Meillä on kestänyt saumat, mutta ollu se ongelma että niissä on puuvillavuori (mikä toisaalta on ihana, ei hiosta) ja jos lapsi istuu lätäkössä niin vettä nousee keinokuituista lahkeensuuta ylemmäs ja osuu puuvillaan...ja sit onkin koko haalarin vuori niskaa myöten märkä! Mutta niin tyytyväinen olen Remuun, että meillä aina sitä ostetaan, kesät talvet =) Ja on siitä se malli Super Remu, eikös siitä ole teipattukin enemmän?

Lassietecillä näytti olevan hillittyjä unisex-kuoseja.

Kestää.

Mieti nyt itse. Jos lapsesi ui järvessä tai seisoo kaatosateessa tunnin, se vesi menee ihan varmasti puvun sisälle, VAIKKA kaikki saumat olisi teipattu. Kunhan alaosasta on, niin kestää vaikka istua lätäkköön, jos kengät sen kestää ja lahkeet on kengän päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:

Kestää.

Mieti nyt itse. Jos lapsesi ui järvessä tai seisoo kaatosateessa tunnin, se vesi menee ihan varmasti puvun sisälle, VAIKKA kaikki saumat olisi teipattu. Kunhan alaosasta on, niin kestää vaikka istua lätäkköön, jos kengät sen kestää ja lahkeet on kengän päällä.

mutta jos se makaa lätäkössä.. :D

Siis mitä ostaako joku oikeesti noin kalliita vaatteita? :o
Ite sain jonathanin välikausihaalarin,vaaleensinisen,mein tytölle,8? kirpparilta.Hyväkuntonen.Sit ostin vähän tuulipukua paksumman housut ja takin kirpparilta hintaa 1,5?.Heijastimet irtoilleet,puntit riekaleina ja pari reikää.Ompelukoneella surrautin reiät umpeen,puntteja siistin ja revin rikkinäisen heijastimet pois ja laitoin uudet heijastinkankaasta.Tämä puku oli siis lotta ja lassi-merkkinen.Eli kokonaissumma mikä tohon meni kun laskee heijastinkankaan menekin jne niin oli varmaan 2,5?. :whistle:
Mä oon varmaan tosi pihi. :ashamed:
Kun eihän kevään välikausipuku mahdu enää syksyllä yleensä vai mahtuuko?

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
Siis mitä ostaako joku oikeesti noin kalliita vaatteita? :o
Ite sain jonathanin välikausihaalarin,vaaleensinisen,mein tytölle,8? kirpparilta.Hyväkuntonen.Sit ostin vähän tuulipukua paksumman housut ja takin kirpparilta hintaa 1,5?.Heijastimet irtoilleet,puntit riekaleina ja pari reikää.Ompelukoneella surrautin reiät umpeen,puntteja siistin ja revin rikkinäisen heijastimet pois ja laitoin uudet heijastinkankaasta.Tämä puku oli siis lotta ja lassi-merkkinen.Eli kokonaissumma mikä tohon meni kun laskee heijastinkankaan menekin jne niin oli varmaan 2,5?. :whistle:
Mä oon varmaan tosi pihi. :ashamed:
Kun eihän kevään välikausipuku mahdu enää syksyllä yleensä vai mahtuuko?

Meil ainaki ns. välikausihaalari on käytännössä keväästä syksyyn käytössä.. ja seuraava pitäjä kasvamassa, ni oon ostanu sit uutena (toki jos kirppikseltä löytyy ni ostan sieltä ).
Viime syksyksi ostin uuden puvun meidän 2v:lle menee vielä alkukevään ja sit ostetaan uus joka sit käy ainakin sen loppu kevään ja kesän (alle vaatetta sen mukaan et tarkenee/ei ole liian kuuma). ns. kesähaalaria meillä ei ole erikseen.. sillon mennään muuten jos on niin lämmin ettei haalaria tartte

keväästä syksyyn meilläkin, jos vaan koon puolesta on passelin. plus kun lapsilla on vähänp äälle vuosi ikäeroa, tykkää että haalarit ovat samaa mallia+merkkiä, mutta eriväriä-hankalampi toteuttaa kirppikseltä B)

Yhteistyössä