Kaunis pieni elämä - blogi, voi ei taas!

• Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
maissihiiri
Pakko sanoa että vähän oon kyllä kade tuosta kodista, ei meillä oo ikinä noin hienoa eikä siistiä, ei mulla ole edes mitään sisustussilmää... Mutta samalla on pakko ihmetellä miten joku jaksaa/ehtii/muistaa valokuvata koko elämänsä?

"mii"
Ihana blogi ja ihania juttuja, mutta hankala kuvitella että tuo kaikki on todellista. Siis tietty uskon että on totta mutta tuntuu niin tekaistulta...
Ja ihan hiukan säälittää lapset koska kaikki ihanat ja kivat hetket kuvataan ja jaetaan kaikkien mässäiltäväksi.. siis ihan normaalit asiatkin. Äiti varmaan asettelee lapset tarkkaan
noihin tilanteisiin ja sit räps räps räps.. Ja bloggaamaan...

Mut siis ihan kivoja juttuja on mutta häiritsee kun tuntuu vaan niin väritetyltä kaikki :D

"hmm"
Mä oon kyllä vähän kade, mut toisaalta vaikka mulla ois rahaakin, niin ei ole siitä huolimatta minkäänlaista sisustussilmää ja todennäköisesti olisin liian laiska värkkäilemään kaikkia noita juttuja, mitä bloginpitäjä. :D Mut vähän kateellinen siis silti. :)

g
eihän tuohon tarvita kuin valkoinen maali ja vähän viitseliäisyyttä. ;) niin asuntoon kun tuohon lahjaankin. monikin palsatamamma olis rakennellut moisen barbie väkkärän sillä ajalla kun käyttää täällä notkumiseen... (itse notkun myös, mutta myönnän että ajan vois käyttää järkevämminkin...)

"höpsis"
[QUOTE="mii";24392260]Ihana blogi ja ihania juttuja, mutta hankala kuvitella että tuo kaikki on todellista. Siis tietty uskon että on totta mutta tuntuu niin tekaistulta...
Ja ihan hiukan säälittää lapset koska kaikki ihanat ja kivat hetket kuvataan ja jaetaan kaikkien mässäiltäväksi.. siis ihan normaalit asiatkin. Äiti varmaan asettelee lapset tarkkaan
noihin tilanteisiin ja sit räps räps räps.. Ja bloggaamaan...

Mut siis ihan kivoja juttuja on mutta häiritsee kun tuntuu vaan niin väritetyltä kaikki :D[/QUOTE]

Se päivittää blogia niin harvoin ettei todellakaan kuvata ja talleneta kaikkia yksityisiä hetkiä blogiin...

"Minä"
[QUOTE="höpsis";24392350]Se päivittää blogia niin harvoin ettei todellakaan kuvata ja talleneta kaikkia yksityisiä hetkiä blogiin...[/QUOTE]

Totta. Eikä kuvaa niitä hetkiä kun kurikset roikkuu eteisessä tai keittiössä on kaikki hujan hajan. Blogin idea on noi kauniit asiat ja hienot kuvat. Kyllä kaikki tervejärkiset tietää ja ymmärtää, että räkä siellä valuu ja ruokapöydässä roiskuu kastikkeet lattialle ihan samalla lailla kun meillä muillakin.

voi fittu
miten jonkun elämä voi olla noin täydellistä??
voi itku tätä mun köyhää, ankeaa, pölyistä, paskaista, ahdasta, sotkuista, naarmuista, rasittavaa, väsyttävää, ystävätöntä ja seksitöntä läskin elämää...pennutkin vaan huutaa ja tappelee ja ukko vetää keppanaa naamaan...taidan hypätä koivuun kiikkumaan.

Yhteistyössä