Kaunis kuin kuva

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli viileä loppukesän ilta, paikallisessa "kyläbaarissa" vietettiin venetsialaisia. Ihmisiä parveili ulkona himmeiden valojen loisteessa. Olin poikkeuksellisesti jättänyt hiukset auki ulos lähtiessä, vaalea nahkatakki istui napakasti päälleni.
Mies ilmestyi väkijoukosta ja tuli suoraan luokseni.
"Oletko täältä päin", hän kysyi.
"Olen." Vastasin ja hymyilin.
Mies tutkaili minua hetken ja sanoi, "olet kyllä kaunis kuin kuva". Punastuin hieman, osasin vain nauraa vastaukseksi.
Mies siveli käsivarttani, "hyvännäköinen nahkatakkikin".
Kehuin, että löysin sen kirpputorilta. Tunnelma välillämme rentoutui hieman.
Mies tuli lähelle kasvojani, hän tuijotti syvälle silmiini. Tunsin, kuinka hän otti minua kädestä. Hän lähti johdattamaan minua sivummalle, rakennusten taakse pellolle, johon valot eivät yltäneet.

Mies työnsi minut vasten seinää ja suuteli. Hän suuteli intohimoisesti. Huomasin kiihottuvani. Hän otti minua lantiosta kiinni ja eteni suudelmillaan kaulaani, siitä rintakehälle. Hän nosti paidan reunaani ja suuteli vatsaani.
Huokaisin, halusin, että hän nuolisi minua, mutta en uskaltanut sanoa mitään. Hän alkoi avata housujeni nappeja, jännityin. Hän pysähtyi ja kuiskasi, "rentoudu, keskity vain nauttimaan".
Hän laski housuni alas ja ohjasi jalkani pois lahkeista. Hän siveli häpykumpuani pitsisten stringeni päältä. Sitten hän riisui nekin. Halusin häntä niin paljon, halusin orgasmin, halusin, että hän tarttuu minuun ja saa minut tuntemaan jotain aikaisemmin tuntematonta.
Nyt mies jatkoi suutelua. Hän jatkoi vatsastani ja siirtyi hiljalleen pilluani kohti. Jalkani notkahtivat, kun hänen huulensa ensi kerran koskettivat kosteaa sykkivää pilluani. Mies tarttui minua lantiosta ja kepeästi siirsi minut heinikkoon. Hän tarttui reisistäni ja levitti jalkani.
Ihmisten puheensorina ja musiikki kuuluivat taustalla. Ne eivät haitanneet.
Hän suuteli klitoristani hellästi. Voihkaisin. Hän nuolaisi, nuolaisi uudelleen, hän imi klitoristani. Voihkin ja voihkin. Hän veti minua reisistä lähemmäs itseään, nyt nuoleminen muuttui jo rajuksi. Mutta minä nautin, minä voihkin ja kiemurtelin. Tunsin, kuinka lämpö alkoi levitä lantiooni. Sain järjettömän orgasmin, kiljuin hiljaa, sillä mies painoi kädellään suutani.
Hän suuteli minua pitääkseen minut hiljaisena, silti samaan aikaan pyörittäen klitoristani sormillaan. Vääntelehdin ja tärisin orgasmin voimasta, se ei ottanut laantuakseen.
Tunsin yhtäkkiä kuinka mies tunkeutui sisääni. Hänen suuri kalunsa tuntui hyvältä sisälläni. Hän oli päälläni ja työntyi yhä uudelleen sisääni. Kuulin, kuinka pilluni kosteus aiheutti läiskyvän äänen joka työnnöllä. Me suutelimme ja naimme. Hän nosti jalkani hänen olkapäilleen ja sain uuden orgasmin. Nyt huusin jo ääneen, emme välittäneet vaikka joku olisi kuullut. Mies päästeli alkukantaista murahtelua, tunsin kun hän tuli. Hänen peniksensä sykki sisälläni ja sperma valui pitkin pilluani. Olimme raukeita.
Nimet jäivät sanomatta, mutta osoitteet vaihdoimme.
 

Yhteistyössä