kauniita tyttöjen nimiä vailla. Ehdotuksia?

  • Viestiketjun aloittaja pienenprinsessanäiti
  • Ensimmäinen viesti
pienenprinsessanäiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:38 Muru kirjoitti:
Mene sivulle etunimet.fi ja sieltä harvinaiset etunimet. Löysin sieltä monta hyvää jos joskus tytön saan..
Mitä löysit? Minä törmäsin jossain lehdessä nimeen Elvia, en oikein tiedä mitä mieltä olisin...
 
En nyt muista kaikkea mitkä sielä oli ihania mutta ainakin Adette,Adelia,Olivia,Evita jäi mieleen. Astrid on toinen nimi mun tytölle jos joskus saan sellaisen. :heart: Kaunis ja minun mielestä harvinainen oli myös se minkä mainitsit. En ole ainakaan kuullut koskaan. En muista oliko tuo Olivia sielä mutta se on muuten vain jäänyt alitajuntaan.. :D Tule kertomaan jos löysit jotakin muuta mukavaa!
 
pienenprinsessanäiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:46 Muru kirjoitti:
En nyt muista kaikkea mitkä sielä oli ihania mutta ainakin Adette,Adelia,Olivia,Evita jäi mieleen. Astrid on toinen nimi mun tytölle jos joskus saan sellaisen. :heart: Kaunis ja minun mielestä harvinainen oli myös se minkä mainitsit. En ole ainakaan kuullut koskaan. En muista oliko tuo Olivia sielä mutta se on muuten vain jäänyt alitajuntaan.. :D Tule kertomaan jos löysit jotakin muuta mukavaa!
myös etta on mielestäni kaunis
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:49 äitipeikko kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 10:47 vieras kirjoitti:
mua aina naurattaa että tietääköhän ihmiset mitä fanny tarkottaa suomeksi :whistle: (pyllyä)
:D No meille tulee Fanny jos ei neiti syntyessään muutu pojaksi. Isoisoäitini oli Fanny ja tämä nimi on erittäin vahvana ehdokkaana tulevalle (ainoana tällä hetkellä) :) Vaikka tarkottaiskin mitä :D
 
Minä olen Saana! Sillon kun minut kastettiin ei paljon muita samannimisiä ollut. Pienempänä inhosin nimeäni kun se oli niin harvinainen. Olisin mielummin ollut Mira tms. :D Nykyään olen tyytyväinen nimeeni. Ihan Saanan näköinen olen, ei muu sopisikaan.. :)
 

Yhteistyössä