Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:Tunnelmallinen.. kuin menneestä ajasta. Hiukka tumma vaan ainakin mun näytöllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:Oonko mä sokee, vai missä kohtaa tossa kuvassa on lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:Oonko mä sokee, vai missä kohtaa tossa kuvassa on lapsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:neuvokaas pöljää kun ton kuvan sais tähän suoraan ilman linkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tämä kuva ei ole mitenkään kaunis, mutta mulle kuva ajalta, jolloin äidin ja pojan ajatusmaailma alkoi lopulta löytää ne yhtenevät piirteensä ja löydettiin oikea tapa kommunikoida toistemme kanssa.
![]()
Ihana hymyAlkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ihana hymyAlkuperäinen kirjoittaja imperial:5, 6 vai 7 vee? Kouluun/eskariin lähtö kuitenkin lähellä (= edessä tai takana ) ?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tämä kuva ei ole mitenkään kaunis, mutta mulle kuva ajalta, jolloin äidin ja pojan ajatusmaailma alkoi lopulta löytää ne yhtenevät piirteensä ja löydettiin oikea tapa kommunikoida toistemme kanssa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperialille:Miten 4v voi olla jo eskarissa?
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja imperialille:Miten 4v voi olla jo eskarissa?
Noi normaali nerokkaammat laitetaan sinne.... =)
Laskee, lukee, kirjoittaa. eipä mee lahjat hukkkaan palikoilla
Alkuperäinen kirjoittaja imperialille:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja imperialille:Miten 4v voi olla jo eskarissa?
Noi normaali nerokkaammat laitetaan sinne.... =)
Laskee, lukee, kirjoittaa. eipä mee lahjat hukkkaan palikoilla
Täyttääkö tyttö tänän vuonna 5v? Kun tietääkseni eskariin/kouluun pääsee korkeintaan vuotta aiemmin.