Mies ei ota musta kuvia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja le beuao
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

le beuao

Vieras
Meillä on kaksi lasta ja ainoat kuvat joissa minä olen lasten kanssa ovat pari kuvaa jotka otin ajastetulla laukaisimella. Mieheni ei pidä valokuvista eikä suostu ottamaan kuvia minusta ja lapsista vaikka pyytäisin.
En ole mikään fotogeeninen enkä linssilude, mutta haluaisin että lapsillani olisi isona kuvia joissa he ovat äidin ja isän kanssa. Itse otan kuvia lapsista ja miehestäni vaikka mies ei siitä erityisesti pidäkään, ei kielläkään. Omat lapsuuskuvani joissa ovat myös vanhempani ovat niitä 'arvokkaimpia'.

Joskus olen tuttuja pyytänyt ottamaan, mutta harvoin he jaksavat tai muistavat lähettää niitä sähköpostilla vaikka lupaavat. Ja sitäpaitsi toivon sellaisia arkikuvia, leipomassa, pihahommissa, uimarannalla jne.

Mulla sama juttu, mies tosi haluton ottamaan valokuvia, aina pitää patistaa ja sitten vaan se tunnelma jotenkin latistuu eikä tule sellaisia aitoja tilannekuvia.

mun mies ottaa musta kuvia koko ajan ja aina kun on kamera tai kännykkä lähellä. on kuvia uimarannalta, kokkaamassa, leikkimässä lasten kanssa, ulkomaan matkoilta ja lomilta ja ihan vaan kotisohvalla makaamassa. ainut huono puoli niissä kuvissa on että niissä ei näy ikinä muuta kuin perse tai tissit :(

Alkuperäinen kirjoittaja una:
mun mies ottaa musta kuvia koko ajan ja aina kun on kamera tai kännykkä lähellä. on kuvia uimarannalta, kokkaamassa, leikkimässä lasten kanssa, ulkomaan matkoilta ja lomilta ja ihan vaan kotisohvalla makaamassa. ainut huono puoli niissä kuvissa on että niissä ei näy ikinä muuta kuin perse tai tissit :(

Yyyyiiiii.... :D

Mustakaan ei ole moneen vuoteen otettu juuri ollenkaan kuvia. Nyt onneksi uusi mies jonkun verran kuvaa. Yleensä mä olen kuitenkin siellä kameran toisella puolella.

Meillä me molemmat valokuvataa paljon, mutta mies myös usein kuvaa niin että minua ei näy. Tai siis kuvasi. Sitten huomautin asiasta niin on alkanut kuvata myös minua.

Yhteistyössä