Kauniit & Rohkeat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osa 2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

osa 2

Vieras
Sori...Meni ihan pyllylleen toi mun uuden ketjun aloitus, eli laitoin ""Kauniit & Rohkeat"" tohon nimimerkki-kohtaan ja Otsikoksi ""osa 2""...

Uusi yritys! Nyt taitaa olla oikein päin...:)

Tuikku-hölmöläinen

Oikein hyvää naistenpäivää kaikille Kauniille ja Rohkeille naisille!!!!! Vissiin sellainen väliviikko kaikilla menossa, munkin pitää tästä kiirehtiä leffaan. Mutta palaan paremmalla ajalla.

Hyvää naistenpäivän iltaa ja yötä! Kännyyn on tänään tupsahdellut toinen toistaan hauskempia naistenpäivä viestejä.. Mukava niitä on ollut virnistellä! :)! Huomenna päivä uusi, ihanaa: illalla äitienilta odottaa, ilta vain itselle! Ohjelmassa mm. Oriflame, lingon ja blåbär lastenvaatteet, mun kortteja(!!!), värianalyysia ja hyvää ruokaa! Palaan jossain vaiheessa, öitä!

Heips!

Poden flunssaa kotosalla, eli vihdoinkin hyvää aikaa seikkailla täällä...:)

Hiljaista tuntuu olevan meidän ketjussa. Miten Peppi ja emma jakselevat? Entäs koska on Gretan ja Sannan jäynnäyspäivät?

Omaan napaan ei mitään ihmeempiä. Pitäis taas alkaa teroja napsia viikonloppuna. Sit kun tulee seuraavat menkat niiden avulla, niin sit ois verikokeiden vuoro, elikkä varmistetaan onko mulla pco. Oon kyllä näiden vauvahaaveilujen osalta pitänyt ""lomaa"" eli ihmekyllä en ole asiaa päivittäin miettinyt. Nyt päällimmäisenä ajatuksissa on häähössötys... Tällä viikolla menen ostamaan puvun, löysinkin jo muutaman aivan ihanan, ja kaverin kanssa pitäisi mennä valitsemaan minkä otan. Kumman tahansa valitsenkin, mun puku ei tule olemaan perinteisen valkoinen vaan vaaleanroosa.

Hääjärjestelyt on tosiaan yllättävänkin hyvällä mallilla siihen nähden miten myöhään alettiin valmistella juhlia. Mutta puuhaa riittää varmasti jokaiselle viikonlopulle, ensimmäisenä on vuorossa kutsujen teko!

Täällä ainakin aurinko porottaa mukavasti, joten tämä tyttö taitaa lähteä ulos hetkeksi, ulkoilma helpottaa varmaan tähän tukkoiseen oloonkin. Mukavaa viikon jatkoa!

Tervehdys kaikille. Kävin eilen illalla katsomassa sen Geisha leffan, voin suositella kaikille, oli aivan ihana. Just sellainen kunnon elokuva, jonka aikana uppoutuu aivan toiseen maailmaan ja omat murheet unohtuvat. Ihanan ihana. Kuulostaa myös kivalta tuo Sannan tämäniltainen naistenilta. Välillä on aivan ihanaa vaan hemmotella itseään oikein hyvässä seurassa.

Mä kanssa tsekkailin viime kesänä itselleni vanhan roosan väristä pukua. Olen itse vaalee ja mun mielestä ne kävi mulle paremmin kuin ihan valkoinen. Mut sit mies esitti ainoan toiveensa, et laittaisin valkoisen puvun, kun hänen mielestä se olisi niin IHANAA... No kompromissi oli sitten sellainen luonnonvalkoinen puku. Voi voi, tuntuu, että siitäkin on jo miljoona vuotta aikaa.

Jännittelypäivistä en oikein tiedä, kun tosiaan tuo viime kierto lipsahti pikkasen pitkäksi. Mutta jos oltaisiin menty vanhan kierron mukaan niin nyt olisi ovulaatioaika. Joku aika on koska ns. himot on korkealla ;) Mutta en ole sen enemmin mitään limoja bongaillut, joten en tiedä. Jotenkin on kyllä alkuajan hössöttys tippunut ja tilalle tullut katsotaan jos jotain tapahtuu asenne. Varasin eilen ajan gynelle parin viikon päähän, jolloin mennään kuuntelemaan ""tuomio"" kokeista.

Eilinen äitienilta oli kiva, sitten kiiruhdin lostiksi kotiin, mä en tajua mitä siltä odotan, jännitystä kai, mutta jälleen oli lattea. :-[! Hyvää perjantaita ja sen myötä viikonloppua kaikille naisille tasapuolisesti! Mitäs suunnitelmia teillä?! Lapset miehen siskolle pariksi tunniksi huomenna, minä ukkoni kanssa leffaan ja syömään! Sitte tyttö pitäisi viedä varmaan sunnuntaina ratsastaan, kivaa siis luvassa. Ihan oma napa rintamalta sen verran et puolväliin on vielä aikaa, 28 vasta 28.3.. Ellei taas heitä.. Viimeksi 31.

Iltaa!

Piti tulla heti teille kertomaan, et mies osti tänään mulle vihkisormuksen ja se on aivan ihana...Runsaasti timantteja. Korkea lähtöhinta, mutta sai alesta puoleen hintaan, joten nyt sit kohtuuhintainen. En malta oottaa, et saan alkaa pitää sitä :) . Miten sitä uskaltaa huoletta pitää sormessa, ettei vaan hävitä...aargh.

Tänne ei mitään muuta uutta. Mukavaa taas kun viikonloppua alkaa! Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Tuikku: maltahan vielä tovi että saat sormuksen.. :) me käytiin yhdessä valkkaamassa mun sormus, kohtuuhintanen ja kaunis! Sitten kaikille: Hyvää loppu viikonloppua..! Käytiin leffas katsomassa se GEISHA, me tykättiin, pitkä filmi, muttei kertaakaan tullu sellanen olo et loppuisi jo. Omista ajatuksista pääsi täysin irti, eli vaan siinä mitä edessä näki. :)! Leffan jälkeen mentiin kintsuun syömään, sitte haettiin lapset hoidosta ja kotiin! Oli varsinaista luksusta päästä miehen kanssa kaksin hesaan pyörimään.. Aikaa olisi saanut kulumaan (ja rahaa..) paljon enemmänkin! Ovista odotellessa.. Terkuin sanna

Ja uusi viikko lähti taas käyntiin. Täällä on aivan ihana auringonpaiste ilma, joten mielikin on virkeenä pitkästä aikaa. Viikonloppu oli ihanan rentouttava; oikeassa suhteessa kavereita, siivoilua ja ulkoilua ja tietty vauvantekopuuhia, kun kerran ovulaatio aika on ovella ;) Mies oli kavereiden kanssa reissussa pe-la yön, joten musta tuntui, että juuri silloin oli ovis ollut ""suurimmillaan""... Tultuani järkiini ajattelin, että ei se voi yhdestä yöstä olla kiinni. Nyt sitten vaan odotellaan tuloksia. Jotenkin en jaksa enää olla positiivari, mutta katotaan nyt sitten taas kun kierron loppu alkaa häämöttämään.

Olin eilen oikein megapitkällä kävelylenkillä luonnossa ja yritin oikein varastoida raikasta talvi-ilmaa sisuksiin. Nykyään mun tulee oltua niin vähän ulkoilmassa, että ei ihme, jos olo on tunkkainen. Muutenkin ajattelin keskittyä tällä viikolla omaan hyvinvointiin. Torstaina ajattelin aloittaa uuden jumpparyhmän ja perjantaina on illalla kasvohoito varattu. Ja palkkapäivä on siis huomenna, joten kaikki on kulutettava, ettei pääse polttelemaan taskunpohjia.

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa toivotellen, Greta

Huomenta kaikille!! aurinko paistaa tänäänkin ja lämmintä on jo tässä vaiheessa (ainaki 10 pakkasastetta.... ) aamua.Viime viikko meni lomalla ollessa ja aika hujahti todella nopeasti. lupasin kummipojan luona käydä mutten sitten kerenny ja eilen illalla piti käydä lupaus lunastamassa. Kävin luistelemassa ja ratsastamassa (oon nyt taas alottanu ton jälkimmäisen harrastamisen uudelleen) ja käytii leffassa, tosin se kummeli kattomassa. iiiihana loma!!! =)

Sunnuntaina on ""laskettu aika"" jollon se tätin pitäs tulla taas kylään. tosin kun se edellinen kierto vähä venähti nii tiedä sitten...
maanantaina olis se tutkimus tän selän kanssa ja fysikaalisessa on tullu rampattua.
fysioterapeutin mukaan tossa selkärangassa on mutka ja oikeen puoleinen lapa kiertää enemmän eteen ku vasen, tuli semmonen olo jotta mähän taidan olla ihan umpikiero ;D

Lauantaina saatiin uusi perheenjäsen. se on puol vuotias kissa, otettiin sille meidän tytölle sulhanen =) kyllä ne jo pikku hiljaa alkaavat toimeen tulla. tyttö on hiukka äleempi jos ukko koskee mutta sekin alkaa jo olla vähentymään päin.

No mutta... kaikille hyvää päivän jatkoa!!!

Huomenta.
Sanon nyt hyvästit teille ihanaisille kanssaeläjille! Elämässä tapahtunut niin paljon muutoksia, että jättäydyn takavasempaan. Hyvää jatkoa kaikille!
Emma

rakkaat kauniit ja rohkeat...

Jaksamista Emmalle..!!!!

Sunnuntaita odottaen... mahassa menkkojen tuntu niinku aina ennenkin... ÄRSYTTÄÄ!!!! mikähän tätäkin kehoa estää raskautumasta... vaikka eihän tässä olla vasta ku 7...,8kk yritetty, mutta kuitenkin....voi itku sanon minä!!!!!!!!!

Nyt tuntuu taas olevan semmonen just joo-fiilis.

En malttas odottaa kotiin pääsyä, siellä odottaa lihapullat ja perunamuusi!! =) NAM!!! =)

Kirjottakaa nyt hyvät naiset joitan, tiedän että ainaki käytte lukemassa, mutta edes jotain...??

terv.
vm82 thö malttamaton

Hei Emma, kiitokset sinulle ihanista jutuistasi. Toivon sinulle voimia ja rakkautta elämääsi. Olet aina tervetullut tänne meidän joukkoon kirjoittelemaan ihan mistä vaan jutuista.

Omaa napaa: en tiedä mitä ihmettä menossa. Tiistaina kp 20 ja tuli veristä vuotoa, joka loppui sitten päivässä. Ajattelin jo, että nyt täti tuli sitten aikain kylään, kun viime kierrossa päiviä kertyi 39! Tänään nauraessani vihlaisi munasarjoista niin, että piti taittua kaksinkerroin. Eli joku möyrii ja aiheuttelee näitä häiriöitä. Onneksi ensi viikolla gyne; jos sais siltä tolkkua näihin asioihin.

Todella ikävä kuulla, että Emma vetäytyy takavasemmalle. Mutta on totta, että suurten elämänmuutosten keskellä kaikki muut asiat haihtuu (ainakin vähäksi aikaa). Itselle on käynyt vähän samoin. Kun tietää, ettei vauvaa ole tulossa vielä pitkään aikaan, niin ei oikeen osaa kirjotella mitään. Käyn kuitenkin päivittäin lukemassa teidän muiden kirjotuksia ja pidän kovasti peukkuja pystyssä. =) Emmalle täältäkin iso hali ja paljon lämpimiä ajatuksia. Toivottavasti tulet joskus takaisin piristämään porukkaa. Itse kun ainakin olen täällä haaveilijoissa vielä piiiiitkääääään..

Huomenta! Halusin kertoa teille rakkaat kanssasisaret että emman tavoin, vetäydyn ainakin toistaiseksi pois ketjusta. Ei mitään kummempaa ole sattunut, kevään myötä vaan kiirusta. Tulen pistäytymään jos kerrottavaa on. Oikein hyvää kevättä plussatuulia odotellen! Olette silti mielessäni vaikken täällä olekaan. T.Sanna

Hei kaikki!

Voimia emmalle. Todella ikävää kun joudut jättäytymään pois, mutta ymmärrettävää se on. Kaikkea hyvää jatkoon! Samoin Sannalle! Käyhän välillä täällä moikkaamassa.

Itsellänikin on ollut hieman viime päivinä ongelmia parisuhteessa, en ole jaksanut edes täällä käydä. Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin. Mutta täällä haluan pysytellä, toivotaan että saadaan asiat kuntoon ja voin alkaa jännäillä heinäkuun korvilla niinkuin tarkoitus oli.

Teroja aloin taas syödä, mutta nyt kävikin niin että menkat alkoi jo kp 19, vaikka tarkoitus oli, että n.kp29, eli mun kierrot on ihan sekaisin...No maanataina juttelen lääkärin kanssa ja mietitään mitä tehdään.

huhuilen kaikkia kauniita ja rohkeita haaveilijoita, vanhoja ja uusia =) tulkaahan kertomaan kuulumisia. Itselläni tilanne muuttui hieman kun hormonien syöntiaika väheni puolella. Kesällä siis voi taas jännätä ja nukkua yönsä hikoilematta =)

Moi!

Mäkin olen täällä aina välillä käynyt, mutta hiljaiselta näyttää...Kiva Peppi kun olet vielä mukana! Ei meitä taida olla enää kuin sinä, minä ja Greta.

Ja jatkuu, piti hetkeksi keskeyttää...

Me Peppi jatketaan sit jännäilyä samoihin aikoihin. Mäkin saan kesän korvilla luultavasti lääkityksen kuntoon, eli sit päästään toivottavasti itse asiaan...

Mitä kuuluu Gretalle?

Hei vaan naiset ihanaiset!
Ajattelin vain piipahtaa kertomassa, että ajattelen teitä usein, vaikken ruudulla näykään=) Elämässä on niin suuria muutoksia, että vauvahaaveilijaksi minusta tuskin enää on, mutta voin aina silloin tällöin käydä lukemassa teidän juttuja. Onnea matkaan kaikille ja pitäkää ketju pystyssä! Suuren suuret lentohalit lähtee nyt, ottakaa kiinni!
-emma

Täällä ollaan, anteeksi hiljaiselo, mutta on ollut sellaista hässäkää live-elämässä, että on tämä virtuaalielämä jäänyt taas vähemmälle huomiolle. Kiva Emma, että käyt aina välillä täällä huutelemassa, toivottavasti sulla on kaikki ok.

Omaa napaa; ei hyvältä näytä tällä hetkellä. Eli olin viime viikolla kuuntelemassa gynen tuomiot testeistä. Mies sai erittäin hyvät arvosanot, eli kaikki arvot normaalit ja vähän paremmatkin. Oli kuulkaa sellainen hymy naamalla ettei mitään rajaa:) Mulla sitävastoin oli keltarauhashormooni aivan olemattomalla tasolla, joten clomit tulee kehiin. Mutta siinä munatorviavaushässäkässä löytyi, että mulla on kohdussa polyyppi. Joten se pitää poistaa nyt ihan ensimmäiseksi. Joten odottelen nyt tässä, että saadaan leikkausaika järjestetyksi, ehkä tuossa toukokuun puolessa välissä. Joten siihen asti voin vaan odotella.

Olin aika maassa asiasta, mutta gyne oli jotenkin ihanan positiivinen ja sanoi, et nää kaikki ongelmat on ihan normaaleja ja hoidettavissa, joten ei huolta.

Että sellaista täällä. Nyt on menossa elämäni kivuliaimmat menkat, johtuen varmaan tuosta viime kk tehdystä toimenpiteestä. Kiertokin on ihan sekaisin, joten vaikea laskea mitään oviksia.

Moips

Kiva kuulla Emmasta pitkään aikaan ja kovasti toivon, ettei asiat olisi kovin huonosti. Olet ollut myös usein mielessä =) Toivottavasti käyt piristämässä meitä muita joskus.

Gretalle suuri voimahali. Tuollaset uutiset on aina tosi raskaita, mutta eiköhän kaikki käänny vielä parhain päin. Meidän ketjussa on ollut nyt jokin kumma kirous, ettei kellään suunnitelmat mee niikuin oli aatellut. Vastaan on tullut enemmän tai vähemmän vastoinkäymisiä.

Oma kevät on myös ollu melko raskas mutta nyt näyttää olevan valoa tunnelin päässä. Lähisukulainen, joka sairastui vakavasti on toipunut mielestäni tosi hyvin ja nopeasti, vaikka paljon on vielä tekemistä. Oma napakin jaksaa taas välillä hymyillä =) Eli meille kaikille toivotan paljon auringon säteitä ja tsemppiä tulevaan!

Tein eilen testin jossa hailukka toinen viiva kummitteli.. Tänään kävin verikokeessa, kyllä, olen raskaana! Tosin kammottava keskenmenon varjo väijyy taustalla, tammikuisen jälkeen. Iloista kevättä ja parempia säitä toivotellen, ja plussatuulia teillekin puhallellen, sanna

ONNEA Sannalle ja koko perheelle! Ihana kuulla onnistumisista. Tuolla yli vuoden yrittäneissäkin tuli juuri uusi plussa, joten toivoa tuntuu olevan. Kukat ja mehiläiset ovat liikkeellä =). Antaa siis toivoa omaankin tulevaan. Nyt vaan plussia meille kaikille.. (jossain vaiheessa ainakin).

Yhteistyössä