Kauniit rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jukka

Vieras
Sanokaapa, naiset, voiko mies sanoa muulle kuin vakituiselle kumppanilleen: ""Sinulla on kauniit rinnat"", ilman että nainen tuntee jonkinlaista seksuaalista häirintaa tms.
Olisin nimittäin parikin kertaa halunnut sanoa niin jollekin naiselle, mutten ole uskaltanut, kun olen ajatellut, että nainen luulee sanomaani törkeäksi iskuyritykseksi.
Olen kyllä kuullut, kun nainen sanoo toisen naisen rintoja kauniiksi, mutta voiko mies tehdä niin puhtaasti esteettisin perustein?

kyllä voi , olen itse kuullut kyseisen kohteliaisuuden muutaman kerran vieraalta mieheltä, kun sen esittää asiallisesti niin se on nimenomaan mieltäylentävä kohteliaisuus, mutta jos sen esittää pervo erkkinä kieli ulkona on se vastemielistä. sinun uskoisin esittävän juuri kohteliaasti ja se tuntuisi kivalta.

Itse en menisi heti rintoja kehumaan vaan ensin sanoisin, että sulla on todella kauniit sääret se ei tunnu minusta liian tunkeilevalta ja olen saanut säärien kehumisesta hyvää palautetta.

Jos oot parisuhteessa/seurustelet, et todellakaan voi mennä kehumaan toisen naisen tissejä! Olisihan sekin jos naisesi menis ja kehuis toisen miehen kyrpää. Ai niin mut eihän teitä egomiehiä mikään haittaa, sori!!!

Ei voi sanoa! koska rintoihin ei ""katsota"", vaikka katsotaankin. Se ei vaan tunnu hyvältä, jos niin sanotaan. Silloin toinen riisutaan katseella ja se loukkaa naista.
En tiedä ymmärtävätkö miehet tätä.

Yäk, enpä haluaisi kuulla moista. Tulisi kieroutunut olo, että joku ukko katsonut rintojani ""sillä silmällä"". Kytännyt. Ei ole asiallista käyttäytymistä miehen puolelta.