Kauneusvinkit, ryppyvoiteet jne.

Ani
Heipsis !


Tässä kun on +30 vuotiaana alkanut jo ekat ns. ilmerypyt ilmestymään lärviin, niin kyllä vähän harmittaa. Itsellä aina ollut hyvä iho, mutta ohut ja vielä kovalla auringonpalvomisella olen varmasti ihan itse aiheuttanut nuo osan noista rypyistä, joten itseäni tietty saan syyttää.

Mutta, onko teillä hyviä kauneusvinkkejä miten saada naamataulu näyttämään pirteämmältä, raikkaammalta ja nuorekkaammalta kun tuntuu että tässä 8 kk ikäisen esikoisen kanssa öitä valvoessa on tullut ikää varmaan sen kymmenen vuotta lisää naamatauluun, tai siis itsestä ainakin tuntuu siltä :)

Onko mistään ns. ryppyvoiteista tms. mitään apua oikeasti, varsinkin silmänympärysiholle, osaatko suositella mitään kohtuuhintaista hyvää ryppyvoidetta ?

=)

 
Hei!
Sama vika ollut minulla ettei oo tahtonut löytää sopivaa voidetta. Mutta kerronpa sinulle se sisäinen olomuoto täytyy saada kohilleen oma elimistö käy kierroksilla yhen synnytyksen jälkeen vielä huikeat 3 vuotta, hormoonit heittelee minne sattuu. Ite juon päivittäin yrttiteetä, mikä vilkastuttaa aineenvaihduntaa, poistaa ylimääräiset kuona-aineet, sekä pitää nälän tunnetta pois, ja mikä siin on hyvää sitä teetä voi juoda kuumana ja jääteen merkeissä.
Rasvoista käytän tehoseerumia, silm ympvoidetta ja yövoiteita.. ja tietenkin aika ajoin kuorinta,-naamiovoiteita. Jonkin sortin ihonhoitotuntemus tullut äippälomalla haalittua,siitäkin on jo 2,5v aikaa. Jos haluat tietää enemmän niin minun kauttani saa edullisesti tuotteita ja erittäin hyviä tuloksia syntynyt, verrattuna kauppojen mitä-lie voiteisiin..
Ole yhteydessä niin saadaan aurinkoa sinun kasvoille! sekä teen myös tosi halvalla ihonhoitoja!
=)
 
WickedFemale
Minä olen käyttänyt Avonin tuotteita vajaa vuoden ja olen ollut tyytyväinen. Hyvä laatu ja edullinen hinta kun vertaa joihinkin muihin suoramyyntifirmoihin.
Minulla on kokemusta monista eri tuotesarjoista. =)

http://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp Tuolta löydät tietoa tuotteista.
 
Hei! Kyllähän nuo perintötekijät vaikuttavat myös näissä kauneusasioissa melkoisesti. Mutta tokihan jokainen yrittää parhaansa mukaan hoitaa itseään. Tässä muutamia omia kauneudenhoitovinkkejä. Riittävästi nukkuminen (joka ei todellakaan tällä hetkellä mahdollista vähäunisen lapsen kanssa), runsas veden juonti, päivittäinen ulkoilu, suht terveellinen ravinto, kasvojen säännöllinen puhdistus ja rasvaus. Minulla ei mitään vakituista yksittäistä voidetta käytössä, vaihtelen eri tuotteiden välillä. Kyllähän noita ryppyjä tuppaa tulemaan itse kullekin iän myötä, kuuluu kait asiaan!
 

Yhteistyössä