Kauneinta mitä sulle on sanottu? :)

Alkuperäinen kirjoittaja terje:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
"En oo ikinä rakastanut ketään näin paljon" ja "mene mun kanssa naimisiin". Ukon suusta nämä tossa kuukausi sitten. Lapset sanoo viikottain jotain ihanaa, mut noi ukon sanat pysäyttivät oikein kunnolla :heart:
Ja sä tietysti uskot sitä liirumlaarumia. Kai nyt lasten puheet on paljon tärkeempiä! Samaa puppua ne jauhaa noi miehet kaikille ämmilleen, ja tyhmin ottaa ja menee naimisiin.


Voi vittu et joillain ei oo parempaa tekemistä lauantai-iltana. Se on ihan se ja sama, mitä sä ajattelet noista miehen sanoista. Ehkä sulle ei kukaan oo noin sanonut, tai sit on ja sen jälkeen jätetty :hug: Ja mä en oo kenenkään miehen ämmä, enkä tule olemaankaan. Tietysti lasten sanat on tärkeämpiä, mies vaan hyvin harvoin mitään tollasta sanoo. Anteeksi hirveesti, jos se sua jotenki loukkaa, et tuon just noi sanat tässä ketjussa esiin.
 
Saara
"Haluatko antaa mun tehdä sut onnelliseksi elämäsi jokaisena päivänä?"
"Mikään ei oo upeampaa kuin se, että synnytit meille lapsen" "Sinä ja vauva olette mulle maailman tärkeimmät asiat elämässä"
 
Ekana tulee mieleen et "sä olet todella ihana äiti meidän********" Ja rakastan sua älyttömästi. Muutenki ukko osaa olla todella ihana mut toi tuntu niin tärkeeltä kuulla :heart: Myöskin kuinka on mua kehunut kun vieläkin jaksan (osittain)imettää...
Pöhköjä arkipäivän juttuja mut .....
 
ziggy
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja terje:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
"En oo ikinä rakastanut ketään näin paljon" ja "mene mun kanssa naimisiin". Ukon suusta nämä tossa kuukausi sitten. Lapset sanoo viikottain jotain ihanaa, mut noi ukon sanat pysäyttivät oikein kunnolla :heart:
Ja sä tietysti uskot sitä liirumlaarumia. Kai nyt lasten puheet on paljon tärkeempiä! Samaa puppua ne jauhaa noi miehet kaikille ämmilleen, ja tyhmin ottaa ja menee naimisiin.


Voi vittu et joillain ei oo parempaa tekemistä lauantai-iltana. Se on ihan se ja sama, mitä sä ajattelet noista miehen sanoista. Ehkä sulle ei kukaan oo noin sanonut, tai sit on ja sen jälkeen jätetty :hug: Ja mä en oo kenenkään miehen ämmä, enkä tule olemaankaan. Tietysti lasten sanat on tärkeämpiä, mies vaan hyvin harvoin mitään tollasta sanoo. Anteeksi hirveesti, jos se sua jotenki loukkaa, et tuon just noi sanat tässä ketjussa esiin.

Älä ota ittees niin vakavasti.
 
Keittiönoita
Itse sanat eivät olleet mitenkään poikkeuksellisia, mutta se äänensävy, millä ne sanottiin, oli. Alkusyksystä, kun junnu kaverinsa kanssa kuunteli heviä ja tää kaveri sitten oli sanonut, että sun mutsis varmaan kohta pillastuu tästä musiikista, niin junnu vastasi suoraan sydämestä: "no ei pillastu, sehän on MUN mutsi" :heart: :heart: :heart:
 
Milla
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Itse sanat eivät olleet mitenkään poikkeuksellisia, mutta se äänensävy, millä ne sanottiin, oli. Alkusyksystä, kun junnu kaverinsa kanssa kuunteli heviä ja tää kaveri sitten oli sanonut, että sun mutsis varmaan kohta pillastuu tästä musiikista, niin junnu vastasi suoraan sydämestä: "no ei pillastu, sehän on MUN mutsi" :heart: :heart: :heart:
Tähän täytyy sanoa että ihana! <3

 
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
"Mennääks myö,vittu,naimisiin vai ei?".Nykyinen vaimo kysyi vajaa viikko ennen ekan lapsen ristiäisiä ja kahden päivän päästä oltiin naimisissa.

Sä olet siis vittu vaimon mielestä, tosi outoa.
Vittuhan on (tässäkkin tapauksessa) välimerkki. Ja meillä oli ollut juuri ennen tätä herkkää hetkeä kotiottelu ja äänenpainot hieman kireähköt.
 
marjatta
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
"Mennääks myö,vittu,naimisiin vai ei?".Nykyinen vaimo kysyi vajaa viikko ennen ekan lapsen ristiäisiä ja kahden päivän päästä oltiin naimisissa.

Sä olet siis vittu vaimon mielestä, tosi outoa.
Vittuhan on (tässäkkin tapauksessa) välimerkki. Ja meillä oli ollut juuri ennen tätä herkkää hetkeä kotiottelu ja äänenpainot hieman kireähköt.
Käytetäänkö teillä vittua välimerkkinä??!

 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Erikoisin ja oudoin "kehu" oli se, kun nuori mieslääkäri sisätutkimusta tehdessään totesi että kylläpä tämä näyttää kauniilta.
Mä olin ihan että kiitos hei... :eek:

:D
Ai juu :LOL: tähän täytyy peesailla sen verran että jälkitarkastuksessa nuorehko naislääkäri sanoi hetken katseltuaan alapäätä että "ihanhan tämä näyttää siltä kuin et olisi synnyttänytkään". Aika yllättävää kun tehtiin sectio :D :D Tuleeko tässä nyt todistettua myös se että sectio ei TODELLAKAAN ole synnytys?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Alkuperäinen kirjoittaja terje:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
"En oo ikinä rakastanut ketään näin paljon" ja "mene mun kanssa naimisiin". Ukon suusta nämä tossa kuukausi sitten. Lapset sanoo viikottain jotain ihanaa, mut noi ukon sanat pysäyttivät oikein kunnolla :heart:
Ja sä tietysti uskot sitä liirumlaarumia. Kai nyt lasten puheet on paljon tärkeempiä! Samaa puppua ne jauhaa noi miehet kaikille ämmilleen, ja tyhmin ottaa ja menee naimisiin.


Voi vittu et joillain ei oo parempaa tekemistä lauantai-iltana. Se on ihan se ja sama, mitä sä ajattelet noista miehen sanoista. Ehkä sulle ei kukaan oo noin sanonut, tai sit on ja sen jälkeen jätetty :hug: Ja mä en oo kenenkään miehen ämmä, enkä tule olemaankaan. Tietysti lasten sanat on tärkeämpiä, mies vaan hyvin harvoin mitään tollasta sanoo. Anteeksi hirveesti, jos se sua jotenki loukkaa, et tuon just noi sanat tässä ketjussa esiin.

Älä ota ittees niin vakavasti.


En otakaan vakavasti. Vituttaa vaan se, et tän päivän oon suunnitellu häitä, ja sit joku tulee aukomaan päätä. Mikä nyt ei oo mikää yllätys tällä palstalla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja marjatta:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
"Mennääks myö,vittu,naimisiin vai ei?".Nykyinen vaimo kysyi vajaa viikko ennen ekan lapsen ristiäisiä ja kahden päivän päästä oltiin naimisissa.

Sä olet siis vittu vaimon mielestä, tosi outoa.
Vittuhan on (tässäkkin tapauksessa) välimerkki. Ja meillä oli ollut juuri ennen tätä herkkää hetkeä kotiottelu ja äänenpainot hieman kireähköt.
Käytetäänkö teillä vittua välimerkkinä??!
Sanana kyllä välillä isin puheessa.Muuten se on lähinnä (nykyään) ihan huvikäytössä.
 
ziggy
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja marjatta:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ziggy:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
"Mennääks myö,vittu,naimisiin vai ei?".Nykyinen vaimo kysyi vajaa viikko ennen ekan lapsen ristiäisiä ja kahden päivän päästä oltiin naimisissa.

Sä olet siis vittu vaimon mielestä, tosi outoa.
Vittuhan on (tässäkkin tapauksessa) välimerkki. Ja meillä oli ollut juuri ennen tätä herkkää hetkeä kotiottelu ja äänenpainot hieman kireähköt.
Käytetäänkö teillä vittua välimerkkinä??!
Sanana kyllä välillä isin puheessa.Muuten se on lähinnä (nykyään) ihan huvikäytössä.
Onko oikein lippuja myynnissä?

 
"Silmäsi ovat kuin tähdet, eivät yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan" :D Isännän omituisia rakkauslauseita jonkin vuoden takaa :D No, osaa se oikeasti sanoa jotain nätistikin :heart:

Lisäksi lasten rakkaudentunnustukset tuntuvat aina kivoilta =) :heart:
 
Pömppiäisen äiti
Ex-poikaystävän kaveri:
"Kyllä tuo xxx on onnenpekka. Jos mulla olis tuollainen heila, niin kusisin hunajaa."

No joo. Ehkä tämä nykyinenkin mies on _joskus_ sanonut jotain ihanaa. Mutta tuo on jäänyt mieleen.
 

Yhteistyössä