päivi
Menen aina ihan veltoks ku joku sanoo mulle et "hyvä perse" mun mielestä se on kauneinta mitä mies voi sanoa
Alkuperäinen kirjoittaja päivi:Menen aina ihan veltoks ku joku sanoo mulle et "hyvä perse" mun mielestä se on kauneinta mitä mies voi sanoa
Ei pannu ku ykköseenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:pani varmaan kakkoseen, älä liikaa ylpisty =)Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Älä oo, moon otettu vieläkiAlkuperäinen kirjoittaja marjatta:Jos toi on kauneinta mitä sulle on sanottu, niin olen sun puolesta tosi pahoillani.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen
Mikäs siinä, mun mielestä ihan kivasti sanottu.Alkuperäinen kirjoittaja marjatta:Jos toi on kauneinta mitä sulle on sanottu, niin olen sun puolesta tosi pahoillani.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen
Mulla on kuulemma maailman paras perse *niisk*Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen
jos se on pannu aikasemmin toooosi löysää ja ihan yllätty ku oli vähän tiukempi...Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen
Herrajumala Mä oisin varmaan lyönyt sitä lekuria..yöks :kieh: En mie halua lääkäriltä kuulla tuommosiaAlkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Erikoisin ja oudoin "kehu" oli se, kun nuori mieslääkäri sisätutkimusta tehdessään totesi että kylläpä tämä näyttää kauniilta.
Mä olin ihan että kiitos hei...
Joo täytyy myöntää, että siitä tuli vähän outo fiilis...olkoonkin, ettei kyseinen lääkäri varmaan sitä niin tarkoittanut, oli varmaan ensimmäisiä työvuoroja kun vaikutti niin hermostuneelta. Jos sitten lipsautti sanat väärin ulos...Alkuperäinen kirjoittaja Twirlerina:Herrajumala Mä oisin varmaan lyönyt sitä lekuria..yöks :kieh: En mie halua lääkäriltä kuulla tuommosiaAlkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Erikoisin ja oudoin "kehu" oli se, kun nuori mieslääkäri sisätutkimusta tehdessään totesi että kylläpä tämä näyttää kauniilta.
Mä olin ihan että kiitos hei...
Mistä sä tiedät minkälaisia lurppia se ennen on polkenu?Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Älä oo, moon otettu vieläkiAlkuperäinen kirjoittaja marjatta:Jos toi on kauneinta mitä sulle on sanottu, niin olen sun puolesta tosi pahoillani.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen
Heti ku mä näin tän ketjus taas pinnalla, mä arvasin et se on tää mun vastaus. Ihq, nyt tytsi saa mut taas listoilleen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä sä tiedät minkälaisia lurppia se ennen on polkenu?Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Älä oo, moon otettu vieläkiAlkuperäinen kirjoittaja marjatta:Jos toi on kauneinta mitä sulle on sanottu, niin olen sun puolesta tosi pahoillani.Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Hmm.. mieleenpainuvimmat on tolta nykyseltä. Ekan panon jälkeen se totes et on tiukin p*llu mitä se on saanu ja parhaat bosat. Ennen kihloja se totes et se rakastaa mua siihen asti että kuolee, ja sen jälkeen vielä enemmän ku moon sen elämän aurinko. Mut kyl mun mieltä lämmitti eniten tuo tiukin-kommentti. Passaa pelit ja vehkeet yhteen sentilleen