Kaunein tuntemasi/tietämäsi ihminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä ite tietenkin.. eikä kun tutuilla jotka on mielestäni tosi kauniita on itseasiassa kaikilla melko paksut ja pitkät hiukset. ei sillä että ne hiukset tekisivät heidät kauniiksi, vaan ovat sitä muutenkin.. julkkiksista en osaa sanoa, useimmat ovat kauniita mutten muista hiusten paksuutta ym.

Kaunein tuntemani ihminen on oma tyttäreni jolla ei ole kovin paksut hiukset. kun hän kasvaa isoksi, hänen hiuksistaan tulee luultavasti aika samanlaiset kuin minulla, eli pehmeät ja ohuehkot.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu:
Mä en kyllä nyt enää tajua tätä hiusten paksuus-juttua! Mitä hiton väliä sillä on?!? |O

Kiinnostaa vaan, kun melkein kaikki ovat sitä mieltä, että paksutukkaiset ovat aina kauneimpia.

"Melkein kaikki"? Mä en oo kyllä huomannu täällä kun yhen ihmisen jolla on paksuista hiuksista joku pakkomielle :whistle:

Mä en kyllä nyt enää tajua tätä hiusten paksuus-juttua! Mitä hiton väliä sillä on?!? |O

Kiinnostaa vaan, kun melkein kaikki ovat sitä mieltä, että paksutukkaiset ovat aina kauneimpia.

Jokaisen oma ratkaisuhan se on, mutta mä en henk.koht. tajua naisia, joilla on 2 karvaa päässä ja niitä pitää väenvängällä "kasvattaa".
Onko sekin joku kompleksi, jotta naisella PITÄÄ olla pitkä tukka...?

"Melkein kaikki"? Mä en oo kyllä huomannu täällä kun yhen ihmisen jolla on paksuista hiuksista joku pakkomielle :whistle:

Juu näin on. Sitäpaitsi moni on sanonut ettei hiuksien pakksuudella ole mitään merkitystä.

Kaunein ikinä näkemäni ihminen oli naamaltaan punajuuren värinen, ryppyinen, vino pää, vihainen kuin ampiainen syyskuussa ja hiukset kuin Juice Leskisellä. Tyttäreni syntyessään :heart:

Mulla on todella paksut ja karheat hiukset, joita joka kampaajareissulla ohennetaan ihan hirveästi. Mielelläni antaisin niistä suuren osan pois ja karheudestakin voisin tinkiä. Jos niitä ei ohennettaisi, olisi koko ajan tunne, että on karvahattu päässä.
Välillä käy kateeksi ohuttukkaisia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

Jokaisen oma ratkaisuhan se on, mutta mä en henk.koht. tajua naisia, joilla on 2 karvaa päässä ja niitä pitää väenvängällä "kasvattaa".

Mutta sittenhän lähes kaikilla Suomen naisilla pitäisi olla lyhyt tukka? Sillä paksutukkaisia naisia taitaa olla vain muutama prosentti väestöstä, pieni määrä kuitenkin. Kuin pitkiä tarkoitat, onko olkapäille ulottuvat hiukset pitkät?

En ole lukenut hiusketjuja sen enempää, mutta mulla on erittäin paksut ja pitkätkin hiukset ja kyllä niitä tuntemattomatkin usein ihmettelevät B)

Tää ei tosin ap kysymykseen liittynyt mitenkään :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:

No en usko, että ohuttukkaisilla olisi joku kompleksi tukan pituudesta... Enemmänkin mua ihmetyttää, kun monet tuntuvat ajattelevan, että ohuttukkaisen ei ole 'sopivaa' pitää pitkää tukkaa.

Minulla on sellainen keskivahva tukka, ehkä hieman ohutkin, ja kasvatan taas pitkää tukkaa. Erehdyin vajaa vuosi sitten leikkaamaan alaselkään ulottuvan tukkani, kadun tekoa joka ikinen kerta kun katson peiliin...
En vain osaa olla lyhyellä tukalla, vaikken paksua pehkoa omistakaan.

vanha mummo jolla oli ryppyiset, pehmoset posket ja ihanat valkoiset hiukset. hänestä paistoi elämänilo, vaikka oli paljon surusa elämässään kokenut. aivan ihana, lämpöinen ihminen, pilke silmäkulmassa.
sit vauvat on kauniita

Yhteistyössä