Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Olenko mä väärässä vai oliko tämän ketjun tarkootus, että laitetaan omasta mielestä hyviä kuvia? Eikö joskus vain voisi pitää suutansa (näppistä kurissa ) ja kattoa niitä kuvia? Tuo yksi tuskin löytää yhdestäkään kuvasta mitään positiivista. Kyse on kuitenkin toiselle rakkaista kuvista ja sitä asiaa ei kukaan voi muuttaa.
Koska asiaa ei voi muuttaa, niin antaa hänen louskuttaa. Antaa vain mielipiteitään omasta näkökulmastaan, jyrkkiä kuin pirun perse, mutta sallittakoon se hänelle. Ei hänestä vain tarvitse välittää.
Ilman kritiikkiä ei tapahdu kehitystä. Ei minusta tarvitsekaan välittää. Eikä minun tarvitse pitää kotialbumiräpsyistä. Te kuitenkin saatte julkaista niitä ja minä saan arvostella.
Noin herkkähipiäisinä teidän ei koskaan kannata aloittaa mitään harrastusta, johon edes etäisesti riittää arvottaminen ja mahdollisuus toisen suorituksen arvosteluun. Valokuvat ovat subjektiivinen kokemus. Te koette niitä henkilökohtaisesti rakkaan aiheen kautta, minä katson kuvassa muutakin.
Wanha, klassinen, valokuvausharjoite on kuvata kananmuna siten, että se valaistaan kymmenellä eri tavalla. Harjoitelkaa sitä aikanne kuluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:Niin ja täytyy sanoa että olin juuri tuollainen tiukkapipoinen ja arvostelin toisten räspykuvia kun oli uran alussa,nyt suurinpiirtein hävettää mitä kaikkea on tullutkaan lauottua. Tämä ketju ei ehkä ole se paikka tulla pitämään valokuvauksen 1-o-1 kurssia.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Alkuperäinen kirjoittaja :Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Itse otettu ja testailtu taustajuttuja... muuten minusta kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.aijaa.com/v.php?i=4603630.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:http://www.aijaa.com/v.php?i=4603753.jpg
Pari viikkoa sitten laivalla otettu kuva :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Alkuperäinen kirjoittaja kuskus: