Kaunein, ihanin, tyylikkäin kuva lapsestasi - pino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuvafani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin ja täytyy sanoa että olin juuri tuollainen tiukkapipoinen ja arvostelin toisten räspykuvia kun oli uran alussa,nyt suurinpiirtein hävettää mitä kaikkea on tullutkaan lauottua. Tämä ketju ei ehkä ole se paikka tulla pitämään valokuvauksen 1-o-1 kurssia.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Olenko mä väärässä vai oliko tämän ketjun tarkootus, että laitetaan omasta mielestä hyviä kuvia? Eikö joskus vain voisi pitää suutansa (näppistä kurissa ) ja kattoa niitä kuvia? Tuo yksi tuskin löytää yhdestäkään kuvasta mitään positiivista. Kyse on kuitenkin toiselle rakkaista kuvista ja sitä asiaa ei kukaan voi muuttaa.

Koska asiaa ei voi muuttaa, niin antaa hänen louskuttaa. Antaa vain mielipiteitään omasta näkökulmastaan, jyrkkiä kuin pirun perse, mutta sallittakoon se hänelle. Ei hänestä vain tarvitse välittää.

Ilman kritiikkiä ei tapahdu kehitystä. Ei minusta tarvitsekaan välittää. Eikä minun tarvitse pitää kotialbumiräpsyistä. Te kuitenkin saatte julkaista niitä ja minä saan arvostella.
Noin herkkähipiäisinä teidän ei koskaan kannata aloittaa mitään harrastusta, johon edes etäisesti riittää arvottaminen ja mahdollisuus toisen suorituksen arvosteluun. Valokuvat ovat subjektiivinen kokemus. Te koette niitä henkilökohtaisesti rakkaan aiheen kautta, minä katson kuvassa muutakin.
Wanha, klassinen, valokuvausharjoite on kuvata kananmuna siten, että se valaistaan kymmenellä eri tavalla. Harjoitelkaa sitä aikanne kuluksi.

Ei kiitos. Minä jätän valokuvauksen muille. Minä olen sunnuntaikuvaaja. Kotialbumien täyttäjä. Minulle intohimo löytyy muista asioista. Aivan kuten jätän värit ja pensselit, siveltimet, paletit ja muut sille, joka niillä osaa jotain luoda. Minun intohimoni on muualla.

Kritiikki voi olla kasvattavaa tai tallovaa. Kritiikkiä, kun voi antaa monella tavalla. Toiset elävät Hell's Kitchenissä, toiset pyrkivät samaan jollain toisella tapaa. Yhä edelleen, kritisoi rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Niin ja täytyy sanoa että olin juuri tuollainen tiukkapipoinen ja arvostelin toisten räspykuvia kun oli uran alussa,nyt suurinpiirtein hävettää mitä kaikkea on tullutkaan lauottua. Tämä ketju ei ehkä ole se paikka tulla pitämään valokuvauksen 1-o-1 kurssia.

Ehkä ei vain kannata välittää mitä tämä asiantuntija sanoo... tosin helppo mun sanoa kun ei sanonut musta mitään :D Mutta mä muistan kanssa olleeni tosi tarkka ja tiukkis parissakin jutussa ollessani itse tosi alkutekijöissä mutta kuvittelin olevani jo täysi ammattilainen.

Mä luulin aivan, että tähän ketjuun oli tarkoitus pistää valokuvia jotka on omasta mielestä niitä ihania, kauniita ja tyylikkäitä kuvia omasta lapsesta. Ei siis mitään ammativalokuvaajan, täydellisiä otoksia. Vaan just sellaisia mitä te nyt sitten kutsutte räpsyiksi. Mä en ite ainakaan edes yritä olla ammattitasoa enkä edes harrastaja, vaan hetkien ikuistaja. Toki nostan hattua niille jotka osaavat kuvata. Mut kun ketjua luki, niin ei kyllä tullu hyvät fiilikset kun myrkynkatkuisia tekstejä piti lukea.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Tää kyllä ei ole tyylikkäin eikä mitään mut hauska tilanne räpsy. Teiltä ketkä osaatte käsitellä kuvia pitääkin tiedustella kuin ton heinän saisi pois edestä?

Olen itse poistanut häiritseviä objekteja fotarin kloonityökalulla eli taustan (tai minkä päällä objekti nyt sattuukaan olemaan) lähintä sävyä vain maalataan poistettavan kohdan päälle. Olen huono selittämään..

Yhteistyössä