Kauna

• Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Saako Sangria muuten kysäistä, että eikö sulla ollut niitä epämääräisiä vatsavaivoja. Selvisikö syy?
juu, on ollut vaikka mitä vaivoja, mitään kuitenkaan ei ole selvinnyt :/ vointi onneksi nyt kuitenkin parempi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mikä ääni?
Siinä on sellanen ankee nariseva ääni.. Kyl sä sen sit hoksaat. Todellakin karmiva!
Vähän niinkuin naksutus tms? Se on ihan karmeeta, mies joskus matki sitä (kun tietää että pelkään :D) enkä uskaltanut nukahtaa.
No jotai sellasta, sitä on nii vaikee selittää.. Mulla ainaski jäi se tosi tiukasti päähän, yök! :D

Pusse
Oli eka elokuva joka käytiin katsomassa miehen kanssa yhdessä ja mies sanoi sen jälkeen ettei mun kanssa voi käydä elokuvissa...=) Yhdessä kohdassa kiljaisin niin että kaikki käänty katsomaan... Oon aika säikky.

Ja tuota narinaääntä mies käyttää joskus vieläkin mua pelotellakseen vaikka siitä on viis vuotta kun tuo nähtiin... Ja ikkunallisissa hisseissä pelkään aina että sieltä näkyy se pikkukilli niinkun siinä yhessä kohtauksessa, aina seuraavassa kerroksessa se on lähempänä... :D
Oon nähnyt kauheampiakin elokuvia, mutta juuri tuosta leffasta jäi monta pikkujuttua piinaamaan mun herkkää mieltä :)

mjää
Muistan kuinka pelkäsin sen elokuvan jälkeen sitä ääntä.. varsinkin kun silloin n. 4kk tyttöni rupesi heti elokuvan loputtua pitämään samaa ääntä nukkuessaan... Eipä tarvinnut mun nukkua sinä yönä.

Yhteistyössä