Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä ainaki tykkäsin! Se ääni siinä on kertakaikkisen hyytävä!
Juuh, mulla jäi soimaan se päähän, se oli ihan kamala!!Alkuperäinen kirjoittaja huuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä ainaki tykkäsin! Se ääni siinä on kertakaikkisen hyytävä!
Se ääni on jotain ihan karmeeta!
juu, on ollut vaikka mitä vaivoja, mitään kuitenkaan ei ole selvinnyt :/ vointi onneksi nyt kuitenkin parempiAlkuperäinen kirjoittaja -:Saako Sangria muuten kysäistä, että eikö sulla ollut niitä epämääräisiä vatsavaivoja. Selvisikö syy?
mikä ääni?Alkuperäinen kirjoittaja huuuu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Mä ainaki tykkäsin! Se ääni siinä on kertakaikkisen hyytävä!
Se ääni on jotain ihan karmeeta!
tuleeko ensimmäisen osan jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja lillia:Kauna 2 tulee myös tänään.
No hienoaAlkuperäinen kirjoittaja Sangria:juu, on ollut vaikka mitä vaivoja, mitään kuitenkaan ei ole selvinnyt :/ vointi onneksi nyt kuitenkin parempiAlkuperäinen kirjoittaja -:Saako Sangria muuten kysäistä, että eikö sulla ollut niitä epämääräisiä vatsavaivoja. Selvisikö syy?
Vautsi, mä en oo sitä nähnykää! Tarvii vissii tallentaa ja kattella sit päivällä.. valosalla.. ku ei oo yksin..Alkuperäinen kirjoittaja lillia:Kauna 2 tulee myös tänään.
Siinä on sellanen ankee nariseva ääni.. Kyl sä sen sit hoksaat. Todellakin karmiva!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
Vähän niinkuin naksutus tms? Se on ihan karmeeta, mies joskus matki sitä (kun tietää että pelkään ) enkä uskaltanut nukahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Siinä on sellanen ankee nariseva ääni.. Kyl sä sen sit hoksaat. Todellakin karmiva!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
=)Alkuperäinen kirjoittaja -:No hienoaAlkuperäinen kirjoittaja Sangria:juu, on ollut vaikka mitä vaivoja, mitään kuitenkaan ei ole selvinnyt :/ vointi onneksi nyt kuitenkin parempiAlkuperäinen kirjoittaja -:Saako Sangria muuten kysäistä, että eikö sulla ollut niitä epämääräisiä vatsavaivoja. Selvisikö syy?
No jotai sellasta, sitä on nii vaikee selittää.. Mulla ainaski jäi se tosi tiukasti päähän, yök!Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Vähän niinkuin naksutus tms? Se on ihan karmeeta, mies joskus matki sitä (kun tietää että pelkään ) enkä uskaltanut nukahtaa.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Siinä on sellanen ankee nariseva ääni.. Kyl sä sen sit hoksaat. Todellakin karmiva!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
ok. kiva =)Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Siinä on sellanen ankee nariseva ääni.. Kyl sä sen sit hoksaat. Todellakin karmiva!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mikä ääni?
Alkaa näköjään neloselta klo 00.15. Jaksaiskohan valvoo..Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:tuleeko ensimmäisen osan jälkeen?Alkuperäinen kirjoittaja lillia:Kauna 2 tulee myös tänään.