Meillä kaukosuhde on eriskummallista rakkautta.
Se on sitä että molemmat korostavat sitä, kuinka ikävä ei ole, ja kuinka pärjäämme ilman toisiamme, emmekä ole riippuvaisia toisistamme. Puhelut ovat asiallisia ja mies ei puhu tunteistaan, eikä kerro kuinka rakastaa. Kun sanon että minulla on ikävä, minua alkaa samantien hävettää ja tunnen itseni riippuvaiseksi ruikuttajaksi, tekee mieli hävittää koko puhelin. Näkeminen on mukavaa, ja antaa aina uskoa tulevaan.
Emme soittele joka päivä, emmekä anna minkään käytännön asian sotkeentua suhteen vuoksi.
Työpaikka on tärkeämpi, jos se aiheuttaa ongelmia suhteeseen niin sitten suhde on huono. Ja koulu käytävä loppuun ennenkaikkea-muuten ei ole mitään siltä varalta että suhde kariutuu..
Olen katkera, elän kokoajan puolella teholla, kahdessa paikassa yhtäaikaa, surren, tuntien itseni salaa hylätyksi ja jätetyksi. Tunnen olevani miehelle taakka, samalla kun vihaan itseäni ajatellen kuinka itsekäs olen, ja kuinka helposti olen valmis luovuttamaan.
Elämä ei maistu, ei koulu ei työ, ei ruoka.
Olen alkanut miettiä olenko kypsä minkäänlaiseen suhteeseen, kun en kestä arkea ilman rakastani enkä jatkuvaa yksinäisyyttä.
Olisi helpompi elää kokonaan yksin, kuin pitää yllä sitä optiota että jonain päivänä kaikki järjestyy ja elämä vakiintuu.