Kaukajärveltä löydettiin 15-vuotiaan tytön ruumis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pientä rajaa asioiden ja kauhun paisutteluun! Nuoren tytön mahdoliisesti surmasi muualta tänne Sininauha-asuntolaan muuttanut 18v. nuorukainen; väkisinmakaaminen mahdollisesti takana surmatyöhön. Näitä sattuu ja tapahtuu, osa tulee julki ja osa painetaan tietystä syystä suurelta yleisöltä piiloon. Ja näköjään syystä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllä annala ja kaukajärvi on aika pulsua aluetta, etenkin kaukajärvi. Kauksulla asuu " köyhiä " slummin näkösis talois asuvia pulsuja.

Mun käsittääkseen molemmilla alueilla on omistusasuntoja sekä vuokra-asuntoja.
Joten aika niputtamista on jos köyhäksi spurgualueeksi nimeät molemmat :snotty:

Itse asun 300m päässä tuosta paikasta... ja ihan omassa asunnossa asutaan. Kyllä täältä vuokra-asuntojakin löytyy...

Olen asunut siinä kauppakeskuksen takana, eli suunnilleen yhtä lähellä ko. paikkaa ja siellä oli todella rauhallista aina. Mitään häiriötä, meteliä tms. ei ollut 5 vuoden aikana kun siinä asuttiin.

Mä muuten sekoitin tässä kohtaa toiseen postiin, eli Keskisenkadun postiin. Toi Juvankadun posti taitaa olla vähän sinne Annalaan päin mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Onhan siellä paljon myös omistusasuntoja ja ihan siistiä porukkaa. Etenkin Annalassa on paljon sitä pienkotialuetta. Se vuokratalorypäs siinä kauppakeskusta vastapäätä on vähän levottomampaa, mutta ihan samanlaisia on Hervannassa, Linnainmaalla jne jne..

Missäs Linnainmaalla?

No se vuokrakerrostaloalue on aika levotonta välillä ja se porukka joka pyörii koilliskeskusken läheisyydessä. Monesti on jonkinlaista häiriötä kun viikonloppuna käy kaupassa. Viimeksi vuokrataloille päin juoksi kahden kaupasta varastetun kaljakeissin kanssa vartiojoita pakoon tosi sekavassa tilassa oleva tyyppi. Ja Mäentakusen kadun varressa makasi selällään lähes sammuneena poikittain jalkakäytävällä kirkkaan pullon kanssa joku mies.

VOIN KERTOA ETTÄ LÄHES JOKA PAIKASSA ON NOITA JUOPPOJA/NARKKAREITA/MIELENTERVEYSONGELMAISIA, JA IHAN ASUINALUEESTA RIIPPUMATTA. ONHAN RIKKAIDENKIN PERHEIDEN JÄLKIKASVULLA NITA ONKELMIA.

Eihän se aina kuitenkaan paikkaa katso.Tuossa vain nyt jätiin kahdestaan ja loppu oli huono.
Onhan Tampereella ollut raiskaustapauksia/yrityksiä ihan keskusta-alueellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja NÄPPIS RIKKI SORI HUUDOSTA:
Onhan siellä paljon myös omistusasuntoja ja ihan siistiä porukkaa. Etenkin Annalassa on paljon sitä pienkotialuetta. Se vuokratalorypäs siinä kauppakeskusta vastapäätä on vähän levottomampaa, mutta ihan samanlaisia on Hervannassa, Linnainmaalla jne jne..

Missäs Linnainmaalla?

No se vuokrakerrostaloalue on aika levotonta välillä ja se porukka joka pyörii koilliskeskusken läheisyydessä. Monesti on jonkinlaista häiriötä kun viikonloppuna käy kaupassa. Viimeksi vuokrataloille päin juoksi kahden kaupasta varastetun kaljakeissin kanssa vartiojoita pakoon tosi sekavassa tilassa oleva tyyppi. Ja Mäentakusen kadun varressa makasi selällään lähes sammuneena poikittain jalkakäytävällä kirkkaan pullon kanssa joku mies.

VOIN KERTOA ETTÄ LÄHES JOKA PAIKASSA ON NOITA JUOPPOJA/NARKKAREITA/MIELENTERVEYSONGELMAISIA, JA IHAN ASUINALUEESTA RIIPPUMATTA. ONHAN RIKKAIDENKIN PERHEIDEN JÄLKIKASVULLA NITA ONKELMIA.

Niin, sehän mun pointti tossa alunperin olikin, että vähän jokapuolella sellaista on. Kertoilin nyt vaan, kun joku kysyi Linnainmaasta.

Kyllä varmasti tytön kaverilla on paha mieli kun kaveri jäikin vielä eikä lähtenyt samalla bussilla ja noin kävi.Vaikka eihän sitä osaa ajatella mitä täaphtuu va jos tuo epäilty oli vielä jollainlailla tuttu.

Alkuperäinen kirjoittaja kevytmelankolia:
Eipä tuo Kaukajärvi tai Annala nyt mitään levotonta aluetta ole!!!

Kyllä annala ja kaukajärvi on aika pulsua aluetta, etenkin kaukajärvi. Kauksulla asuu " köyhiä " slummin näkösis talois asuvia pulsuja.

Itse asun 300m päässä tuosta paikasta... ja ihan omassa asunnossa asutaan. Kyllä täältä vuokra-asuntojakin löytyy...

Vuokra-asunto ei ole mikään aiheuttaja; vaan aivan samalla tavalla asunnossa asuvat ovat aiheuttajia eli henkirikoksia tapahtuu aivan yhtälailla omistus- kuin vuokra-asunnossa.
Huomaa, että luulo ei ole tiedon väärti :)

Poliisi: Heillä oli seurustelusuhde

17.8.2008 10:27

- Surmattu 15-vuotias tyttö ja teosta epäilty nuorukainen olivat tapailleet toisiaan jo jonkin aikaa, poliisi kertoo Iltalehdelle.

- Kyllä sitä seurustelusuhteeksi voi sanoa. He siis liikkuivat yhdessä, tutkintaa johtava Ari Luoto Tampereen poliisista selittää.

Poliisi puhutti eilen alustavasti 18-vuotiasta tamperelaista miestä, jonka epäillään surmanneen 15-vuotiaan tytön Juvankadun varrella sijaitsevassa puistikossa perjantai-iltana.

Epäilty ei kuitenkaan tunnustanut tekoa.

- Hän on kertonut alustavasti muista perjantain ja lauantain tapahtumista, mutta on tämän asian suhteen vaitonainen, Luoto kuvailee.

Poliisi: Raiskaus ilmeisesti tapahtui

Luodon mukaan on entistä todennäköisempää, että 15-vuotias tyttö myös raiskattiin perjantai-iltana.

Rikos tapahtui tiettävästi samaisessa puistikossa, josta ohikulkija seuraavana aamuna löysi ruumiin.

Löydettäessä tyttö oli poliisin mukaan "vähäisessä vaatetuksessa".

Tapausta tutkitaan tappona.

IL

Tampereella surmattu tyttö ja teosta epäilty seurustelivat
17.08.2008 10:56, päivitetty 17.08. 12:06

Tampereella eilen surmattu 15-vuotias tyttö ja poliisin kiinni ottama 18-vuotias mies tunsivat toisensa. Kuulusteluissa on selvinnyt, että he seurustelivat keskenään.

Poliisi ei halunnut sunnuntaina kertoa kuolinsyytä eikä tekotapaa, mutta surmaan liittyy mahdollisesti myös seksuaalirikos.

Rikoskomisario Ari Luodon mukaan mies kertoi ensimmäisissä kuulusteluissa illan tapahtumista melko tarkkaan, mutta surmasta hän ei ole puhunut.

- Täytyy kuitenkin muistaa, että mies on vasta rikoksesta epäilty. Vaikka hän meidän tietojemme mukaan näyttäisikin olevan viimeinen tytön seurassa ollut, se ei välttämättä tarkoita, että hän olisi tekoon syyllistynyt, muistutti Luotoi.

Tyttö löytyi kuolleena lauantaina aamulla Kaukajärven kaupunginosasta. Poliisin arvion mukaan hänet surmattiin noin puolenyön aikaan lauantain vastaisena yönä.

Poliisin oli määrä jatkaa epäillyn kuulemista sunnuntai-iltana.
IS

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja en käsitä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Voi mua ja mun ukkoparkaa..toinen kotosin kauksulta ja toinen hervannasta :D :D

Mitä huvittavaa tossa on????

No johan tähänkin eksyit! :D Jos luet ketjua niin osa syyllistää tiettyjä kaupunginosia ko.tapaukseen! ;) ;)

Se on hyvä jos jotain hymyilyttää

Olen asunut siinä kauppakeskuksen takana, eli suunnilleen yhtä lähellä ko. paikkaa ja siellä oli todella rauhallista aina. Mitään häiriötä, meteliä tms. ei ollut 5 vuoden aikana kun siinä asuttiin.

Mä muuten sekoitin tässä kohtaa toiseen postiin, eli Keskisenkadun postiin. Toi Juvankadun posti taitaa olla vähän sinne Annalaan päin mennessä.

Posti on keskisen kadulla... ns. entinen postikonttori. Nykyään siinä on postin lajittelukeskus. Samassa talossa kuin kaukajärven apteekki.

irc:stä luin nuorten keskustelua.epäillyn tekijän äiti ja veli oli käyneet peetua tapaamassa.poika oli kovasti pyydellyt anteeksi tekojaan,ja pyytänyt äidiltään ettei tämä hylkäisi häntä.
äiti oli luvannut tukea ja rakastaa poikaa kaikesta huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja tia:
irc:stä luin nuorten keskustelua.epäillyn tekijän äiti ja veli oli käyneet peetua tapaamassa.poika oli kovasti pyydellyt anteeksi tekojaan,ja pyytänyt äidiltään ettei tämä hylkäisi häntä.

Ehkä on parempi kirjoittaa ilman nimiä.

Ja poliisille ei ole sanonut sanallakaan tuosta surmasta.

Sininauhaliiton asuntolassa Kaukajärvellä asuva mies on ainoa pidätetty ja pääepäilty, mutta poliisi pitää yhä mahdollisena, että tappoon tai raiskaukseen liittyy muitakin henkilöitä.

Aamulehden tietojen mukaan epäilty käytti huumeita, mutta poliisi on tästäkin vaitonainen. Laboratoriotuloksia vasta odotetaan.

aamulehdestä

- Olemme kuulleet muita nuoria. Jonkinasteinen suhde heillä ilmeisesti oli. Se, miten kauan he ovat seurustelleet, selviää myöhemmin kertoi tapauksen tutkintaa johtava rikoskomisario Ari Luoto Tampereen poliisista sunnuntaina.

Kalevassa asunut tyttö löydettiin Kaukajärven postin läheisestä puistikosta vähissä vaatteissa lauantaiaamuna surmattuna. Poliisi epäilee, että hänet oli myös raiskattu.

Uhri ja epäilty jäivät ennen puolta yötä perjantaina kahdestaan postin taakse, kun muut paikalla iltaa viettäneet ja olutta juoneet nuoret lähtivät pois.

Sininauhaliiton asuntolassa Kaukajärvellä asuva mies on ainoa pidätetty ja pääepäilty, mutta poliisi pitää yhä mahdollisena, että tappoon tai raiskaukseen liittyy muitakin henkilöitä.

http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/100796.shtml

Nuori mies on kertonut poliisille olleensa perjantai-iltana uhrin seurassa. Hän on puhunut myös tapahtumien kulusta, mutta surmatyöstä mies vaikenee. Miehen varsinaiset kuulustelut aloitettiin vasta sunnuntai-iltana.

Poliisi ei kerro surman tekotapaa tai tytön kuolinsyytä. Myöskään motiivia ei vielä tiedetä.

Aamulehden tietojen mukaan epäilty käytti huumeita, mutta poliisi on tästäkin vaitonainen. Laboratoriotuloksia vasta odotetaan.

Poliisi ei kerro myöskään mahdollisista mielenterveysongelmista.

ei ole hänen oikea nimensä.lempinimi joka varmaan monella muullakin samannimisellä

Kävikö ambulanssi Kaukajärven surmapaikalla jo yöllä?

17.08. - 20:38 (Luotu: 19:31)

Väkivalta: Tappoon ja raiskaukseen saattaa liittyä poliisin mukaan muitakin henkilöitä

Aamulehden lukija kertoo nähneensä perjantaiyönä heti puolenyön jälkeen ambulanssin ja ihmisen makaamassa maassa Tampereen Kaukajärven Juvankadulla samalla paikalla, josta löytyi surmattuna lauantaiaamuna 15-vuotias tyttö.

Tampereen poliisilla ei kuitenkaan ole tästä tietoa.

Poliisi kaipaa edelleenkin tietoja perjantai-illan ja lauantaiaamun välisistä tapahtumista.

Kaikkia, joilla on pieniäkin havaintoja tapahtumista Juvankatu 7 kohdalla, pyydetään ilmoittautumaan Tampereen poliisille numeroon 07187 45539.

Aamulehti

Saisihan poliisi tuon ambulanssijutun selville?