Kaukajärveltä löydettiin 15-vuotiaan tytön ruumis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asuttiin vielä viime vuonna tuosta postista tien toisella puolella. Kyllä siellä jokusen pultsarin välillä näki, mutta ei mitään ihmeellistä levottomuutta mun mielestä. Paljon pahempaa sakkia näkee viikonloppuisin mm. Linnainmaan koilliskeskuksen ympäristössä.

voihan olla vaikka alkoholimyrkytys tai jokin sairaskohtaus. tai ihan vaan hypotermia jos on sammunut ulos. öisin kuitenkin on aika viileä, ja varsinkin jos on kastellut itsensä sateessa.

Hei itse oon ajanut kaukajärveltä kotiin turtolan cittarille päin kun yks naishenkilö hyppäs motarille siitä sillalta! Tää tapahtu 2006 kesällä, poliisit kattelivat kaiteen yli et joo kuollu on!

Kuolinsyystä ei ole tässä vaiheessa varmaa tietoa, mutta tutkinnanjohtaja Ari Luodon mukaan on löytynyt viitteitä siihen, että kyseessä on henkirikos. Tämä selviää lopullisesti oikeuslääkärin tutkimuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Asuttiin vielä viime vuonna tuosta postista tien toisella puolella. Kyllä siellä jokusen pultsarin välillä näki, mutta ei mitään ihmeellistä levottomuutta mun mielestä. Paljon pahempaa sakkia näkee viikonloppuisin mm. Linnainmaan koilliskeskuksen ympäristössä.

No jaa, se riippuu ihan siitä minkä puolen asiasta näkee... Toiset näkee 2 pulsua toiset totuuden

kansinuorukaisMH_410_et.gif

Nuori mies otettiin kiinni 15-vuotiaan tytön surmasta

16.08.2008 13:15, päivitetty 16.08. 16:48

Tampereen poliisi on ottanut kiinni nuorehkon miehen, jota epäillään 15-vuotiaan tytön surmasta.

Henkirikos tehtiin perjantain ja lauantain välisenä yönä Kaukajärvellä.

-Ensimmäiset kuulustelut ovat alkamassa. Selvittelemme sitä, onko meillä oikea henkilö kiinni otettuna, sanoo rikoskomisario Ari Luoto.

Ohikulkija löysi 15-vuotiaan tytön ruumiin Juvankadun postin lähettyviltä lauantaiaamuna. Poliisin mukaan merkit viittaavat henkirikokseen.

15-vuotias tyttö ei asunut Kaukajärvellä. Hän oli perjantaina viettämässä siellä iltaa samanikäisen tyttökaverinsa kanssa.

-Näin hänet viimeisen kerran kello 22.38. Minun bussini lähti silloin. Hän ei halunnut lähteä kotiin samalla bussilla, tyttökaveri kertoo itkien.

15-vuotias Krisse jäi istumaan postin lastaussillalle 18-vuotiaan nuorukaisen kanssa. Aamulla Krisse löydettiin kuolleena läheisen hevoskastanjan alta.

Paikalliselta nuorisolta tulleiden vihjeiden perusteella poliisi otti 18-vuotiaan nuorukaisen kiinni lauantaina iltapäivällä.

IS:n tietojen mukaan epäilty otettiin kiinni läheiseltä marketilta, missä hän oli viettämässä aikaa kavereiden kanssa.

Ircgalleriassa näkyy olevan jo muistosivut uhrille...
Törmäsin niihin, kun uhrin kuva oli linkitetty toiselle keskustelupalstalle. Mun mielestä kuvien linkitys ja jakelu on törkeää |O
Vähän pitäisi kunnioittaa toisten yksityisyyttä. Ton muistosivun vielä ymmärrän, kun se taitaa olla nykynuorten tyylinen juttu, mutta sitä en, että aikuiset ihmiset linkittävät niitä kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Vai "nuorukainen" pidätettynä.

Kukaan muuten ei ihmettele mitä 15-vuotias tekee kaupungilla keskellä yötä..

15-vuotias, 18-vuotias, mitä väliä.
Kuollut kuitenkin, eikä tapaus ole uhrin tai hänen vanhempiensa syy :/

Alkuperäinen kirjoittaja !:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
, että aikuiset ihmiset linkittävät niitä kuvia.

Tai kun sä löydät keskustelupalstalta linkin tytön galleriaan ja menet niitä katsomaan ja sitten tulet tänne taivastelemaan.

Mistä sä päättelit, että mä menin katsomaan?
Jos linkissä lukee, että "uhrin kuva" niin sen verran osaan tavata suomea, että ymmärrän siellä kuvan olevan :wave:
Omasta tekstistäni en löydä kohtaa missä sanoisin menneeni kuvaa katsomaan... mutta joo.

Itse olin 15v kun kuljin Tampereen keskustassa (tai lähinnä Koskikeskuksessa) ja tulin 22.20 bussilla kotiin.Sillä piti mennä.
Mutta osa omasta ikäluokastani meni 00.10 lähtevällä bussilla.Ja kaljaakin yms joivat.
Itse otin ekat "kännit" kun olin 17v.4 pulloa keskiolutta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tia:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tänne oli silloin myös linkitetty Keravan puukotuksen uhrin muistosivut.

irc galleriasta löytyy tytön muistosivut.tämän kesän rippilapsi aivan kuin keravan uhrikin

Niin ja kun tuostakin vain niin vähän aikaa ja silti pitää jäädä ehkä tuntemattoman tai välttämättä ei,pojan kanssa eikä mennä kaverin kanssa yhtä matkaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

Itse olin 15v kun kuljin Tampereen keskustassa (tai lähinnä Koskikeskuksessa) ja tulin 22.20 bussilla kotiin.Sillä piti mennä.
Mutta osa omasta ikäluokastani meni 00.10 lähtevällä bussilla.Ja kaljaakin yms joivat.
Itse otin ekat "kännit" kun olin 17v.4 pulloa keskiolutta :snotty:

Mä muistelen, että mä sain olla johonkin puoleen yöhön, viikonloppuisin. Olin kyllä 16 mutta kuitenkin. Mutta taksilla kuljin kotiin, pelkäsin yöbusseja just humalaisten nuorisoporukoiden vuoksi.