Kauhutarinoita pk:n "tädeistä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";28601045]Ja vastasit tähän siksi että...? :-O[/QUOTE]

ihan siksi kun on alkanut ärsyttää nämä hoitajamoittimisvalitusketjut viime päiviltä. Tuli vain halu todeta, että hyviäkin hoitajia ja päiväkoteja ihan oikeasti on.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="Vieras";28601098]Saatko niistä jotain iloa vai? Kiksejä? Hyvää mieltä? Nautintoa? Oletko ihan sairas yksilö?[/QUOTE]

Miksi ajattelet noin? Itsellä on tällä hetkellä mieli niin maassa oman lapsen ryhmän henkilökunnan takia, että haluaisin ihan lohdutukseksi kuulla että muillakin on tullut vastaan samanlaisia.

Tuolla mm. pakotetaan lapsi syömään niin kauan kunnes lapsi oksentaa yms. paljon muuta "kivaa". Ja valituksia olen tehnyt johtajalle, joka on todennut niiden olevan aiheellisia. Ja muut vanhemmat ovat myös tehneet. Mutta aina tulee lisää juttuja...:-/

Ja, edellisessä asuinpaikassamme yksi nuori mieshoitaja tuli kerran aamulla töihin kännissä...

[QUOTE="a p";28601132]Miksi ajattelet noin? Itsellä on tällä hetkellä mieli niin maassa oman lapsen ryhmän henkilökunnan takia, että haluaisin ihan lohdutukseksi kuulla että muillakin on tullut vastaan samanlaisia.

Tuolla mm. pakotetaan lapsi syömään niin kauan kunnes lapsi oksentaa yms. paljon muuta "kivaa". Ja valituksia olen tehnyt johtajalle, joka on todennut niiden olevan aiheellisia. Ja muut vanhemmat ovat myös tehneet. Mutta aina tulee lisää juttuja...:-/

Ja, edellisessä asuinpaikassamme yksi nuori mieshoitaja tuli kerran aamulla töihin kännissä...[/QUOTE]

Minä myös olen nähnyt yhden hoitajan tulevan humalassa töihin.

[QUOTE="a p";28601132]Miksi ajattelet noin? Itsellä on tällä hetkellä mieli niin maassa oman lapsen ryhmän henkilökunnan takia, että haluaisin ihan lohdutukseksi kuulla että muillakin on tullut vastaan samanlaisia.

Ja, edellisessä asuinpaikassamme yksi nuori mieshoitaja tuli kerran aamulla töihin kännissä...[/QUOTE]

Ja sinä pidät lapsesi tuollaisessa paikassa koska?
Miksi et ole tehnyt asialle mitään muuta kuin kertonut johtajalle?
Miksi et tee kaikkesi lapsesi vuoksi?? Minä en jättäisi hetksikään lapsiani tuollaisille ihmisille vaan repisin vaikka omin käsin silmät päästä tältä väkisin syöttäjäötä!!
Poliisit on myös yksi oikea osoite tässä!!

Tee Aville ilmoitus ja välittömästi jos on pakkosyöttämistä! Ei tuo uutta ole, noita tapauksia on - yksityisistä pk:sta vanhemmat joutuu tekee jatkuvasti ilmoituksia aville.
Touhula päiväkodit on näitä kamalimpia jonne elkää hyvät ihmiset viekö lapsianne!

[QUOTE="Vieras";28601175]Ja sinä pidät lapsesi tuollaisessa paikassa koska?
Miksi et ole tehnyt asialle mitään muuta kuin kertonut johtajalle?
Miksi et tee kaikkesi lapsesi vuoksi?? Minä en jättäisi hetksikään lapsiani tuollaisille ihmisille vaan repisin vaikka omin käsin silmät päästä tältä väkisin syöttäjäötä!!
Poliisit on myös yksi oikea osoite tässä!![/QUOTE] No, siis olen kyllä tehnyt muutakin. Ja hoitopaikan vaihto on kyllä edessä, kiitos kysymästä. Ja on monella muullakin,se ei vaan ole ihan helppoa. Loman jälkeen pääsemme uuteen paikkaan, emme onneksi tuolla olleet kuin hetken.

Kun kysyin miksi pakotti lapseni syömään vaikka hän oksentaa tietyistä ruuista, vastaus oli että lapsen pitää opetella syömään kaikkea.

[QUOTE="vieras";28601200]Tee Aville ilmoitus ja välittömästi jos on pakkosyöttämistä! Ei tuo uutta ole, noita tapauksia on - yksityisistä pk:sta vanhemmat joutuu tekee jatkuvasti ilmoituksia aville.
Touhula päiväkodit on näitä kamalimpia jonne elkää hyvät ihmiset viekö lapsianne![/QUOTE]

Siis olen kyllä ilmoittanut aika moneen paikkaan. Ja joutuvat kyllä vastuuseen teoistaan.

Mutta en siis näköjään saa muilta kauhukokemuksia. Vaikka sitten niistä Touhula-päiväkodeista...

No, ei sitten.

Toisinaan mietin onko meidän pk:ssa pikkuisten ryhmän vastaava hoitaja (miksi häntä nyt kutsutaankaan) aina selvänä. On joskus niin tuijottava, hitaasti puhuva ja hymyilevä, mutta näin yleensä vain kun haen lapsen. Sellainen kuin olisi lääkepöllyssä. Aamulla lasta viedessä ollut reipas ja iloinen ja oma itsensä.

[QUOTE="a p";28601068]Pyysin kamalimpia kokemuksia. Ei siis tarvitse vastata jos ei sellaisia ole.[/QUOTE]

Kysyit, millaisia hoitajia on tullut vastaan. Ks. eka viestisi eka lause.

Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja ja äiti;28601234:
Jos mun lastani pakkosyötettäisiin päiväkodissa, niin en mistään hinnasta veisi häntä moiseen paikkaan enään minuutiksikaan hoitoon.

Ei tässä ole kysymys suoranaisesta pakkosyöttämisestä, siis että on pidetty kiinni ja tungettu väkisin ruokaa suuhun.

Enkä kyllä viekään enää. Mutta miksi jankutatte tuosta, kun en nyt tuosta halua puhua, vaan kuulla muiden kauhukokemuksia päiväkodeista!!

[QUOTE="tilda";28601240]Toisinaan mietin onko meidän pk:ssa pikkuisten ryhmän vastaava hoitaja (miksi häntä nyt kutsutaankaan) aina selvänä. On joskus niin tuijottava, hitaasti puhuva ja hymyilevä, mutta näin yleensä vain kun haen lapsen. Sellainen kuin olisi lääkepöllyssä. Aamulla lasta viedessä ollut reipas ja iloinen ja oma itsensä.[/QUOTE]

No teeppä itse se 8 tuntia pienten ryhmässä töissä, kyllä se vie mehut pontevammastakin ihmisestä :D

Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja ja äiti;28601260:
No teeppä itse se 8 tuntia pienten ryhmässä töissä, kyllä se vie mehut pontevammastakin ihmisestä :D

Just meinasin sanoa että eikö se oo ihme että on ylipäänsä tolpillaan enää iltapäivästä :D

[QUOTE="a p";28601259]Ei tässä ole kysymys suoranaisesta pakkosyöttämisestä, siis että on pidetty kiinni ja tungettu väkisin ruokaa suuhun.

Enkä kyllä viekään enää. Mutta miksi jankutatte tuosta, kun en nyt tuosta halua puhua, vaan kuulla muiden kauhukokemuksia päiväkodeista!![/QUOTE]

No vähintään yhtä järkyttävää pakottaa lapsi syömään niin kauan että hän oksentaa, piti hänestä kiinni tai ei.

[QUOTE="a p";28601259]Ei tässä ole kysymys suoranaisesta pakkosyöttämisestä, siis että on pidetty kiinni ja tungettu väkisin ruokaa suuhun.

Enkä kyllä viekään enää. Mutta miksi jankutatte tuosta, kun en nyt tuosta halua puhua, vaan kuulla muiden kauhukokemuksia päiväkodeista!![/QUOTE]

Tarkennan vielä, että tuolla on pakko maistaa ruokaa, ennen ei saa nousta pöydästä. Ja olin kyllä kertonut ettei kannata vaatia maistamaan, koska lapseni oksentaa lautaselle samantien, maistaa sellaista jota ei halua.

[QUOTE="a p";28601221]Siis olen kyllä ilmoittanut aika moneen paikkaan. Ja joutuvat kyllä vastuuseen teoistaan.

Mutta en siis näköjään saa muilta kauhukokemuksia. Vaikka sitten niistä Touhula-päiväkodeista...

No, ei sitten.[/QUOTE]

Mistäköhän aloittais.. Touhuloissa ei ole siivoojia, ei keittiöapulaista tms. avustajaa joka tekee välipalat vaan hoitohenkilöstö hoitaa ne hoitotyön lisäksi, ei riittävästi leluja/satuja/tiloja. Yms yms. Pahin on tuo, että henkilökuntaa ei ole riittävästi. Lisäksi palkka on yli satasen huonompi kuin kunnallisella. Pienten puolella kaikille EI OLE edes pinnasänkyjä ja läheskään kaikille ei riitä syöttötuoleja. Hoitajat sumplivat, ja vasta kun valveutunut vanhempi VAATII johtajalta hankkimaan lapselle nuo, niin ne ostetaan. Ja tosiaan asiakkaat joutuvat jatkuvasti tekemään valituksia, ja se on pk-johdolle normaalia. Raha menee edelle yksityisellä!

Mutta kunnallisella on eri meininki - ja henkilökunta näin ollen ei vaihdu jatkuvasti, Touhuloissa taas tuo vaihtuvuus on aivan vitsi valtakunnallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja lastenhoitaja ja äiti;28601278:
No vähintään yhtä järkyttävää pakottaa lapsi syömään niin kauan että hän oksentaa, piti hänestä kiinni tai ei.

Miten niin "niin kauan että hän oksentaa?" Ei lapsen tarvitse tiettyjä ruokia maistaa kuin lusikankärjellä vähän, niin hän oksentaa. Ja tiesivät kyllä että näin voi käydä, jos toisen mieliksi suostuu jotain maistamaan.

Yhteistyössä