Kauhuleffa-HOHTO???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annie

Vieras
oletko katsonut leffan? onko se mielestäsi pelottava? katsoin sitä ehkä puoleen väliin kun se tuli mtv3 leffalta, mutta piru vie nukahdin kesken joten minulle jäi jotakin hieman epäselväksi. olivatko ne 2 pikkutyttö, jotka se poika näki oikeita? miksi se hotelli suljetaan talven ajaksi? kuvitteliko se jack ne ihmiset siellä kultaisessa salissa? tapasiko se oikeasti sen entisen hitellin hoitajan, josta tuli hullu? missä vaiheessa jackista tulee hullu? miten se leffa päättyy?

Karsea leffa, tosi pelottava.

Ne pikkutytöt oli aaveita, hotelliin tapettuja tyttöjä, joita se pikkupoika näki.

Jack näki menneeseen, miten siellä on ennen eletty.

Katso leffa. On kyllä karsea.

se hotelli suljetaan talveks koska siellä sataa niin paljon lunta että kulkuyhteydet tosi karseat=ei kannata pitää hotellia auki.
Elokuvan pointtihan on se että hotelli on "Paha" ja myrkyttää Jackin mielen niin että siitä tulee hullu ja alkaa elää menneessä, eli nähdä niitä vanhoja asukkeja.se pikkupoika näki niitä myös koska on herkkä semmosille.

Siitä hohdosta en niin perusta missä on Jack Nicholson mutta se toinen versio on ihan ykkönen.ei silti kirjan voittanutta :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ihan kamala |O mulle on ikuisesti piirtynyt verkkokalvoille se kun se mätä nainen hymyilee siellä ammeessa.

anteeksi, kun nauran, mutta se oli aika karsea. mä näin onneksi vain sen takapuolen :D mutta usko pois sekin oli kamala!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ne pikkutytöt oli aaveita, hotelliin tapettuja tyttöjä, joita se pikkupoika näki.

oliko se nainen joka oli siellä kylpyammeessa niin niiden tyttöjen äiti? se tais olla myös kummitus? mikä juttu se oli, kun se danny näki sen että verta lentää joka paikkaan? :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

oliko se nainen siellä kylyhuoneessa niiden tyttöjen äiti? se oli varmaan aave myös? mikä oli sen jutun idea, jossa danny näki sitä verta kuohuvan kuin meren? :o

Alkuperäinen kirjoittaja gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja tr:
se kirja on parempi kuin leffa

miten? onko se kirja pelottavampi kuin elokuva? kannattaako sitä lukea jos on heikkohermoinen?

Kirja on parempi eli siis pelottavampi koska siinä mielikuvitus pääsee vapaammin valloilleen.

Joskus olen kirjan lukenut ja sittemmin nähnyt molemmat elokuvaversiot. Kumpikaan ei pärjää kirjalle mutta se Nicholsonin leffa vastasi kirjan tuomia mielikuvia paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:

miten? onko se kirja pelottavampi kuin elokuva? kannattaako sitä lukea jos on heikkohermoinen?

Kirja on parempi eli siis pelottavampi koska siinä mielikuvitus pääsee vapaammin valloilleen.

Joskus olen kirjan lukenut ja sittemmin nähnyt molemmat elokuvaversiot. Kumpikaan ei pärjää kirjalle mutta se Nicholsonin leffa vastasi kirjan tuomia mielikuvia paremmin.

Näin. Mulla villi mielikuvitus enkä uskalla katsoa leffan kaikkia kohtia luotuani mielikuvia kirjan pohjalta.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:

miten se leffa päättyy? tappaako jack vaimonsa ja poikansa?

Yhteistyössä