Kauhuleffa-HOHTO???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nykyisin kun majoitun hotellissa, niin käytävillä tulee ahdistavasti ajateltua, et mitäköhän niiden ovien takana on.. tulee siitä leffasta mieleen ne tyhjät käytävät, joissa se poika ajoi jollain kulkupelillä ja huoneis tapahtu pahoja juttuja

Alkuperäinen kirjoittaja .:
nykyisin kun majoitun hotellissa, niin käytävillä tulee ahdistavasti ajateltua, et mitäköhän niiden ovien takana on.. tulee siitä leffasta mieleen ne tyhjät käytävät, joissa se poika ajoi jollain kulkupelillä ja huoneis tapahtu pahoja juttuja

mulla on sama juttu..siksi en käykään kovin usein hotelleissa.

Alkuperäinen kirjoittaja upea:
upea mahtava paras leffa kautta aikain. ja loistava Jack Nicholson... :heart:

voisko joku kertoa, että mikä kuoleeko se perhe sinne hotelliin? miksi se edellinen perhe murhattiin? onko se hotelli kirottu sen takia kun se on rakennettu intiaanien hautausmaalle?

Mulla kattomatta puolet vielä.
Pikakelauksena oon kattonut osan,on aikas pelottava.Ja piiitkä leffa!!

Oon joskus nuorena sen kattonut ja aattelin että josko se olis yhtä pelottava nyt reilu 15 veenä jälkeenkin!

uinu,uinu lemmikkini oli ainakin iisimpi kuin muistin...

Kaikille jotka kyselivät asioita elokuvasta: Se ei oo mikään helpposelkonen tai yksinkertainen, eikä 'oikeaa' loppuratkaisua edes tavallaan esitellä. Ja eri ihmiset näkee ne leffan kohtaukset ja niiden tarkoitukset eri tavoilla. Ja mitä oon kuullut, niin se leffa ei paljoakaan vastaa sitä kirjaa..

Itse en sit kyllä pitänyt leffaa erityisen pelottavana tai edes kiinnostavana..Siis okei, näyttelijät oli ihan hyviä, ja musiikki oli tosi pelottavaa..mut en tiiä. Aika pliisu.
Itse tulkitsin sen niin, että kaikki tapahtui niiden ihmisten päässä. Että siinä ei niinku ois mitään yliluonnollista.

Ymmärskö kukaan sitä valokuvajuttua siinä lopussa? Mä en tajunnu yhtään.. :)

Yhteistyössä