pakko kertoa tähän sellanen asia että jokin muukin voi aiheuttaa tuollaista käytöstä kuin huono vanhemmuus.
meillä nimittäin poika 5v käyttäytyy(tai nyt on ollut parempaan päin) noin päiväkodissa ja kotonakin. päiväkodista kaikki on meidän kimpussamme ilmeisesti ovat siis sitä mieltä että minä olen vaan niin huono äiti, ja siksi pojan käytös on mitä on. päiväkodissa ilmeisesti epäilee että poikaa laiminlyödään ja kohdellaan kaltoin. ovat siis olleet väkipakolla työntämässä perhetyöntekijää(hän kävi jonkun aikaa ja totesi että kaikki ok vanhemmuudessa), päiväkodissa eivät luovuttaneet pakko mennä perheneuvolaan(ei oo toistaiseksi keksineet vanhemmista sitä mikä pojan käytöksen olisi aiheuttanut)
seuraavaksi erityislastentarhan opettaja oli sitä mieltä että pitää mennä perhekouluun siihen sanoin tiukasti että ei käy, turhaan lähden opettelemaan sinne asioita jotka ovat jo hallussa(ja tähän on myös ulkopuolisen todistus että asia on näin). viimeksi soittelivat että hei ootko huomannut että psykologi on pitämässä luentoa lapsen tunne-elämän ja sosiaalisten taitojen kehittymisestä,olet ko ajatellut mennä sinne. = koska oot vaan niin huono äiti ettätarvit kaiken avun.
tosiasiassa minä olen toisten satuttamisen suhteen ollut paljon tiukempi ja johdonmukaisempi kuin yksikään tuttuni on ollut. meillä ollaan läsnä,poika saa huomiota,hellyyttä rakkautta. pos.palautetta, ohjausta, tunteita sanoitetaan niistä puhutaan. on jäähy käytössä. yms yms. mikään ei vaan tehoa niin että kokonaan loppuis. nyt lähdössä psykologin tutkimuksiinn vihdoin ja viimein.
että älkää aina aatelko niin mustavalkoisesti