Kauhia, tajusin miten vanhenen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virvaliekki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Virvaliekki

Jäsen
30.01.2012
489
0
16
Varmaan joku 30v kriisinpoikanen, kun pitää näitä miettiä. :)

Luin siis viimeviikkoista nyt-liitettä, jossa oli pitkä juttu jostain uudesta yökerhosta. Ihmiset siinä puhuivat tykkäävänsä jostain toisesta suositusta baarista, ja joitain muitakin mainittiin. Ja minä en tunne niistä yhtäkään!!

Ennen lapsia olin jotakuinkin hermolla siitä mihin ihmiset menevät bilettämään. Jahka sitten lapsilta joskus pääsen ulos, olenkin yhtäkkiä 10v vanhempi kuin viime kerralla. Ja mihin sitä sitten menee, päätyy johonkin liian nuorten paikkaan, joka joskus muinoin oli Se Paikka.

Heh, eipä muuta.

Hih, en mä oikeasti edes kaipaa baareihin ja saunailtoihin juuri nyt, mutta voihan sekin aika tulla. :)

Ja ei se pointti oikeasti ollut ne baarit ja bileet, vaan se miten salakavalasti elämä livahtaa sormista läpi ja yhtäkkiä onkin haudassa.

Nimim. Mulla ei pitänyt tulla 30v kriisiä- mun piti olla niin sinut itseni kanssa! ;)

[QUOTE="vieras";25972038]No eipä aikuiset ihmiset nyt bilettämässä käy jossain paikassa, ennemmin sitten saunailtaa yms.[/QUOTE]

Ai kuka sanoo ettei käy?
Minä käyn kyllä ystävineni bilettämässä useammassakin paikassa ja ikää on jo 41v.. Ystäväni välillä 35-40v.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen kohta teinin äiti;25972055:
Ai kuka sanoo ettei käy?
Minä käyn kyllä ystävineni bilettämässä useammassakin paikassa ja ikää on jo 41v.. Ystäväni välillä 35-40v.

Olen samanikäinen kuin sinä, koittaisit jo aikuistua!!!!

[QUOTE="vieras";25972058]Olen samanikäinen kuin sinä, koittaisit jo aikuistua!!!![/QUOTE]

Mitä mahdat tarkoittaa? Kannattaisi sinunkin kokeilla välillä hauskanpitoa ystävättärien kanssa, niinei pipo noin kiristäsi!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen kohta teinin äiti;25972069:
Mitä mahdat tarkoittaa? Kannattaisi sinunkin kokeilla välillä hauskanpitoa ystävättärien kanssa, niinei pipo noin kiristäsi!

Kyllä olen kokeillut useinkin, en siihen tarvi bilettämistä ja viinaa.

[QUOTE="vieras";25972078]Kyllä olen kokeillut useinkin, en siihen tarvi bilettämistä ja viinaa.[/QUOTE]

Ei aina toki tarviikaan, mutta ei niistä haittaakaan ole ;)

[QUOTE="vieras";25972082]Mitä naimisissa oleva 3 lapsen äiti tekee baareissa?[/QUOTE]Jaa, en minä siellä itsekään tällä hetkellä hyppää, lapset on sen verran pieniä. Mutta jahka lähden, menen sinne seuraavista syistä:
a) tapaamaan ystäviä
b) hakemaan irtiottoa lapsiarjesta
c) tanssimaan
d) mahdollisesti juhlimaan jotain syytä, esim. jonkun ystävän syntymäpäiviä

Riittäisikö nämä syyt?

Jaa, en minä siellä itsekään tällä hetkellä hyppää, lapset on sen verran pieniä. Mutta jahka lähden, menen sinne seuraavista syistä:
a) tapaamaan ystäviä
b) hakemaan irtiottoa lapsiarjesta
c) tanssimaan
d) mahdollisesti juhlimaan jotain syytä, esim. jonkun ystävän syntymäpäiviä

Riittäisikö nämä syyt?

Ja noita ei voi tehdä ilman baaria ja vieraita miehiä?

Luojan kiitos että tuli juostua nuorena tuollainen kiintiö ihan täyteen ja ylikin. Nyt ei tartte moisesta huolia enää. Se maailma on nähty ja koettu ja rahaa sinne tarpeeksi syydetty. Mieluummin vapaa-ilta miehen kanssa (tai kaveripariskuntien kanssa) hyvää ruokaa, viiniä, olutta ja hyvää musaa. Ja huonoja vitsejä ;)

Nyt on joltakulta taas jäännyt nuoruus kesken. Toki sitä ei voi tunnustaa, mutta näinhän se menee. Näitä on tarpeeksi kaveripiirissä nähty "lähden vaan tanssimaan" . Mutta uskotelkoo kuka mitäkin itselleen.

Tää aihepiiri (siis baarit) tuli nyt siitä lehdestä. Ennemmin olen vain miettinyt sitä miten äkkiä kävi tämä kolmekympistyminen. Vastahan minä laivalla jännäsin saadaanko juomat ostettua, vastahan kirjoitin ylioppilaaksi, vasta pääsin opiskelemaan, ihan äsken tapasin miehen, juuri liki eilen mentiin naimisiin eikä nämä lapsetkaan ole tässä olleet kuin nanosekunnin.

Ja kun sanotaan tahdin tästä vain kiihtyvän. Kohtahan tässä on jo haudassa. :D

Ei siis sinänsä ollut tarkoitus kehitellä keskustelua siitä onko soveliasta käydä aikuisena baareissa vai ei.

Tää on sikäli hupaisa ketju, että melkein toivoisin äitini 76 v olevan tässä kommentoimassa;) Äitini käy joko sisarensa (74v) tai suunnilleen ikäistensä ystävätärten kanssa ravintolassa/risteilyillä/etelän matkoilla hauskanpidossa (tanssimassa, syömässä, juomassa, virkistäytymässä) edelleen ja on tehnyt sitä aina (?) enkä ole (eikä varmaan isäkään eläessään) ikinä ajatellut että siinä olisi jotain nuoruuden elämistä tai vieraita miehiä haikailtu.. ihan vaan vilpitöntä rentoutumista, luulisin. Ja näin teen myös itse ja toivottavasti teen myös äidin ikäisenä.
Enkä tarkoita, että näitä reissuja olisi usein, pari kertaa vuodessa ehkä.

• Tykkää
Reactions: Virvaliekki
[QUOTE="vieras";25972082]Mitä naimisissa oleva 3 lapsen äiti tekee baareissa?[/QUOTE]

Tanssii ja hengaa ystävien kanssa? Luuletko että baarit on jotain siveettömiä porttoloita joissa kaikkien tarkoituksena on vaan kähmiä ja panna toisiaan?

[QUOTE="huh";25972180]Tanssii ja hengaa ystävien kanssa? Luuletko että baarit on jotain siveettömiä porttoloita joissa kaikkien tarkoituksena on vaan kähmiä ja panna toisiaan?[/QUOTE]Eikö ne ole? No en mä SITTEN sinne mene. ;D

Yhteistyössä