Kauhia, tajusin miten vanhenen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Virvaliekki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon nyt ihan järkyttynyt, ihanko oikeasti joku ajattelee ettei naimisissa/parisuhteessa oleva nainen/äiti saa mennä baariin KOSKA SIELLÄ ON MUITA MIEHIÄ?!? O.O Onko tämä sekoilija joku muslimi vai mistä on kyse?

[QUOTE="huh";25972195]Mä oon nyt ihan järkyttynyt, ihanko oikeasti joku ajattelee ettei naimisissa/parisuhteessa oleva nainen/äiti saa mennä baariin KOSKA SIELLÄ ON MUITA MIEHIÄ?!? O.O Onko tämä sekoilija joku muslimi vai mistä on kyse?[/QUOTE]

Juu, pitäisköhän laittaa ruokakauppoihinkin naisten vuorot, ni ei vahigossa näkisi vieraita miehiä ja päätyisi pettämään.. :o

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25972118:
me ollaan isännän kans 5o, isäntä jopa monta vuotta päälle ja me käydään kyllä bilettämäs
sä milloin missäkin.

Sama meillä, mies kohta 60-kymppinen, vaikka olemme alle kouluikäisen vanhempia. Käydään silloin kun päästään yhdessä, lapsemme ei ole ollut yötä juuri kotoa pois. Mutta kun hän kasvaa, ennätämme bilettää!

[QUOTE="tuulia";25972128]Luojan kiitos että tuli juostua nuorena tuollainen kiintiö ihan täyteen ja ylikin. Nyt ei tartte moisesta huolia enää. Se maailma on nähty ja koettu ja rahaa sinne tarpeeksi syydetty. Mieluummin vapaa-ilta miehen kanssa (tai kaveripariskuntien kanssa) hyvää ruokaa, viiniä, olutta ja hyvää musaa. Ja huonoja vitsejä ;)[/QUOTE]

Minakin sain elaa pitkan nuoruuden, mutta silti tykkaan edellen kayda viihteella ja baareissa ja toivottavasti en ikina niin aikuiseksi kasva etta sen lopettaisin.

Onnekseni taalla ulkomailla ei ole noin rajoittunutta porukkaa, baarissa kaydaan ja iasta viis.

Yhteistyössä