Kauhein työpaikkanne tai kesätyöpaikkanne jossa olette olleet. Kauanko jaksoitte olla?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Ulkoistettuna siivoomassa hotellia. :x :headwall:

Karseeta hommaa: sairas kiire ja työajalla ei saanut mennä VESSAAN!!!

Ja muutenkin kauheeta: vessoi ei saanu kiireen takia siivota, niinkuin hygieniisesti pessään, siis se muovirinkula piti jättää pesemättä jos NÄYTTI puhtaalta ja sisältä vaan pyöräyttää harjalla. :eek: :x

Ja vastaava rimanalitamista muuallakin...

Joten karenssi napsahti. :ashamed: :snotty:
 
jurristi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Tämän olen kokenut minäkin edellisessä työpaikassani. Saatoin olla iltavuorossa 14-22 ja sitten sairastui se jonka piti tulla yövuoroon, jos en löytänyt ketään tilalle niin pakkohan se oli sinne jäädä vielä yövuoroon. Eihän asukkaita voi yksin jättää. Ei ollut vaihtoehtoja. Yksityiselle en mene enää ikinä töihin. Kunnalla/kaupungilla ei sentään tätä tehdä!
No ainakin meillä on kunnassa tehty. Muutamaankin kertaan olen ollut iltavuoron vastuuhoitajana vanhainkodilla ja joutunut jäämään itse vielä yöksi perään, kun ei sijaisia kerta kaikkiaan saada. Laitonta tai ei. Oisko se niin, että mua olisi voitu syyttä heitteillejätöstä, jos oisin vaan lähteny kotiin ja jättänyt sinne sen yhden yökön yksinään. Puhumattakaan sitten noista päivisin tehtävistä tuplavuoroista, eli töissä klo 07-22. Ne ovat jokaviikkoisia...
 

Yhteistyössä