kauheeta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aniida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aniida

Aktiivinen jäsen
08.02.2007
1 293
0
36
tapasin äsken mun entisen poikaystävän. viimeksi olen sen nähnyt joskus yli kolme vuotta sitten. junassa tuli juttelemaan mulle.

sen verran taustoista että oli aika kamala se suhde sen kanssa (keski kyllä vaan vuoden) mutta siinä ajassa hillitöntä pettämistä miehen puolelta, se hakkas mua ja pissi mun päälle ja lannisti mua kaikilla tavoin, haukku ja huoritteli. Noh, täytyy mun sanoa että kaikesta siitä pettämisestä ja valehtelusta provosoituneena mäkin löin miestä ja itskin ja olin katkera, täysin palasina, että tuli tehtyä miehelle vbastapalveluks kaikkee kiusaa (kuten kastelin kerran sen kaikki kengät , ettei se olis päässy baariin)...

no, sen junamatkan ajälkeen (joka kesti alle 5min) mä vaan tärisin ja hiki puski ulos, pakko oli polttaa kaks röökii putkeen ja istuu vaan siinä asemalla hetki. en ollu tajunnu että vieläkin ottaa niin koville ja pelottaa ja ahdistaa tuon miehen näkeminen. Pelottaa että se saa mut taas "pauloihinsa" ja noudattamaan omaa tahtoaan, se pelottaa niin vietävästi, vaikka suhteesta on aikaa jo 5vuotta.

mulla on nyt ihana vauiomies ja ihana pieni 2 -vuotias tyttö ja kaikki on niin hyvin kun olla voi, luulin jo unohtaneeni, antaneeni anteeksi ja haudanneeni tän asian, mutta en ollukkaaan, semmonen viha ja pelko iski suoraan muhun kun sen kanssa juttelin. vaivoin pystyin pitämään pokan, etten olis tarttunu sitä kurkusta...ja se mies oli vaan niinku me oltais aina oltu jotain puolituttuja tms, sano viel lopuks että no, nähdään taas! paskat nähdään...mä sokasen sen!

Mulla on myös takana vähän samanlainen suhde. Mä olen aina miettinyt että kuinkakohan paniikkiin mä menisin jos siihen törmäisin, vai löisinkö suoraan nyrkillä naamaan..

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi ihmeessä se sais sut pauloihinsa?

no emmä tiiä, kun emmä tiiä miten sä kävi sillon ekallakaan kerralla. mies oli siis sillon mun tuttu ja tiesin sen maineen ja EN PITÄNYT yhtään siitä, se oli kohdellu kaikki tuntemiani naisia huonosti, ja sitten vaan kappas yhtäkkiä mä asuin sen kanssa...en todella edelleenkään tiedä miten siinä silleen kävi. menetin hetkeks ystävät ja itseni kokonaan.

jotenkin vaan pelottaa jos sama toistuu, ihan niin kun mulla ei olis mitään sanomista siihen, vaikka onhan mulla, mutta siltä vaan tuntuu...

Yhteistyössä