Kauhee paskamaha!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cathryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmmmm... eipä sekään ole herkkua kun ei ole minkäänlaista mahaa :ashamed: :( Kärsin siis liian hyvästä aineenvaihdunnasta..ja olen kliinisesti hoikka.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mua harmittaa kanssa niin hirveästi kun en saaitseäni niskasta kiinni. haluaisin olla terveysintoilija ja liikuntafriikki. hyvä kun tänään jaksoin 22min kävellä juoksumatolla

No mää olin viä 2 vuotta sitten toisen lapsen jälkeen.
Vaan empä oo enää ollu kuin hetkittäin kolmannen lapsen jälkeen.
Aikaa ei oo mihinkään ja sitäkautta ei sitä intookaan, kun oon ollu yli vuoden kolmen lapsen yh, käytännössä eli siis rakennusajan ja nyt vielä, kun mies tekee ulkohommia.

Syön sitten ja silleen on kivaa sen syöntihetken, vaikka pitäis hakee se hyvä fiilis liikkumalla ja sitäkautta olis virkee yms.

Ens maanantaina alkaa täälläkin jumpat, niin 2 kertaa viikko jumppaa + kävelyä ja saliakin toivottavasti. *innoissaan*
Melkein kiinteytyy jo tästä ajatuksesta... :whistle:

=) sulla sitten toivoa kun oot kerran ollut friikki niin muistat kuinka hienoa se oli. mä en varmaan saa sitä koskaan itsestäni irti. vaikka mulla on tavoite olla 30v elämäni kunnossa. oikeen timminä. tässä nyt kuitenkin aikaa vielä yli 7vuotta :whistle:

Kaipa kun meen töihin ja illat tule vapaaksi (nyt illalla koulussa ) niin vois alkaa jumpissa käymään

=) sulla sitten toivoa kun oot kerran ollut friikki niin muistat kuinka hienoa se oli. mä en varmaan saa sitä koskaan itsestäni irti. vaikka mulla on tavoite olla 30v elämäni kunnossa. oikeen timminä. tässä nyt kuitenkin aikaa vielä yli 7vuotta :whistle:

Kaipa kun meen töihin ja illat tule vapaaksi (nyt illalla koulussa ) niin vois alkaa jumpissa käymään

Voi, sulla on vielä vuosia aikaa, mutta mullapa vaan vajaa 2 kk. Apuaa! :o
:o Jos olis omilla 3-kymppisillä sitten vähän sutjakampi. *toivossa on hyvä elää* :D

Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:

Voi, sulla on vielä vuosia aikaa, mutta mullapa vaan vajaa 2 kk. Apuaa! :o
:o Jos olis omilla 3-kymppisillä sitten vähän sutjakampi. *toivossa on hyvä elää* :D

olet ,olet. vartalon muokkaantuu nopeampaa kun on jo ennen ollut timmi niin siitä on helppo jatkaa. Tsemppiä vaan koitokseen.Muista kertoa miten kävi sitten 2kk päästä

tulkaa tuonne laihdutus-osioon arvon naiset, siellä tsempataan kaikkia jotka haluaa laihtua, olen itekin siellä monessa ryhmiksessä mukana ollut ehkä kuukauden verran vaikka kohta 2 kk pudottanu tota painoani ja 10 kg ellei ylikin on jo mennyt

Yhteistyössä