Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:xAlkuperäinen kirjoittaja pötsi:mullon kauheempi..
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:mua harmittaa kanssa niin hirveästi kun en saaitseäni niskasta kiinni. haluaisin olla terveysintoilija ja liikuntafriikki. hyvä kun tänään jaksoin 22min kävellä juoksumatolla
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:=) sulla sitten toivoa kun oot kerran ollut friikki niin muistat kuinka hienoa se oli. mä en varmaan saa sitä koskaan itsestäni irti. vaikka mulla on tavoite olla 30v elämäni kunnossa. oikeen timminä. tässä nyt kuitenkin aikaa vielä yli 7vuotta![]()
Kaipa kun meen töihin ja illat tule vapaaksi (nyt illalla koulussa ) niin vois alkaa jumpissa käymään
Alkuperäinen kirjoittaja Cathryn:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:=) sulla sitten toivoa kun oot kerran ollut friikki niin muistat kuinka hienoa se oli. mä en varmaan saa sitä koskaan itsestäni irti. vaikka mulla on tavoite olla 30v elämäni kunnossa. oikeen timminä. tässä nyt kuitenkin aikaa vielä yli 7vuotta![]()
Kaipa kun meen töihin ja illat tule vapaaksi (nyt illalla koulussa ) niin vois alkaa jumpissa käymään
Voi, sulla on vielä vuosia aikaa, mutta mullapa vaan vajaa 2 kk. Apuaa!![]()
Jos olis omilla 3-kymppisillä sitten vähän sutjakampi. *toivossa on hyvä elää*
![]()