KAUHEE mikä morkkis, maailman huonoin äiti!!!

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
Likka tossa nukkumaan mentäessä piilotteli jotain selkänsä takana, arvatenkin jotain saksia tai tusseja ym. NÄIN ainakin kuvittelin... Samalla vein kuopusta nukkumaan ja hän kiukkusi ja repi minua tukasta. Minä hermot kireellä tiuskasin tytölle, että "MITÄ SULLA ON SIELLÄ SELÄN TAKANA? NÄYTÄ HETI"
Tyttö kyyneleet silmissä, alahuuli väpättäen sanoi "en mä voi kertoo" Kunnes tajusin, että hällä oli selän takana se äitienpäivä-yllätys, jonka oli saanut tänään kerhosta kotiin. ARVATKAA VAAN PUHKESINKO ITKUUN!!!!!?? VArmaan puoli tuntia vaan halin tyttöä ja pyytelin anteeksi.

MÄ OLEN KAUHEA IHMINEN!!!
 
ap
Enkä todellakaan aio puolustella tapahtunutta, mutta haluan silti kertoa, että neidillä on tapana pilkkoa saksilla kaikkea mitä sattuu käsiinsä saamaan, samoin piirrellä kaappeihin ym...
 
Vierain
Onneksi lapset on kestäviä, ja anteeksiantavia... Ymmärrän pahan mielesi, itsellekin joskus vastaavaa käynyt, mutta huomenna on uusi päivä, ja sunnuntaina saa tyttö ihan luvan kanssa antaa yllätyksen äidille :)
 
ap
Tässä mietin jotain retkeä äitienpäiväksi. Ikäänkuin "hyvitykseksi" tosta mun paskamaisuudestani.... Ainakin pidetään äitienpäivänä extrakivaa!! Mä kohta sekoon!

...anteeks valitteluni...
 
tsädä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvää päivää... ja tuoko on pahin mokasi äitinä...
TODELLAKIN! Mä itken vieläkin vaikka tapahtuneesta on jo yli tunti. Ja kauhulla odotan sunnuntai-aamua kun näen sen yllätyksen :'(
Hoh hoijaa. Oletpa varsin ilkeä äitiliini. Meillä kyllä ihan kirosanat lentelee ja sanansäilä muutenkin tuon "murrosikäisen" ekaluokkalaisen kanssa. Olen vieläpä sossu ammatiltani ja huonoa omaatuntoa toki poden välillä tulistumisestani ja kielenkäytöstänikin, mutta me ollaan hei ihmisiä kaikki.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tsädä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi hyvää päivää... ja tuoko on pahin mokasi äitinä...
TODELLAKIN! Mä itken vieläkin vaikka tapahtuneesta on jo yli tunti. Ja kauhulla odotan sunnuntai-aamua kun näen sen yllätyksen :'(
Hoh hoijaa. Oletpa varsin ilkeä äitiliini. Meillä kyllä ihan kirosanat lentelee ja sanansäilä muutenkin tuon "murrosikäisen" ekaluokkalaisen kanssa. Olen vieläpä sossu ammatiltani ja huonoa omaatuntoa toki poden välillä tulistumisestani ja kielenkäytöstänikin, mutta me ollaan hei ihmisiä kaikki.
Niinhän myö ollaan ihmisiä, mutta ihmisilläkin on tunteet...
 
Nooh, jos joskus sattuisit vierailemaan meijän huushollissa, kun täällä oikein tuuletetaan tunteita, ärräpäät sinkoilee ja kakarat saa kuulla kunniansa, itkisit varmaan järkytyksestä monta kuukautta... Ei vaan oikeesti, älä nyt hyvä ihminen tuota noin raskaasti ota. Lapset saavat kokea niin paljon vastoinkäymisiä elämässään, että tuo on kärpäsenkakkaa sen kaiken rinnalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Naurava Nakki:
Nooh, jos joskus sattuisit vierailemaan meijän huushollissa, kun täällä oikein tuuletetaan tunteita, ärräpäät sinkoilee ja kakarat saa kuulla kunniansa, itkisit varmaan järkytyksestä monta kuukautta... Ei vaan oikeesti, älä nyt hyvä ihminen tuota noin raskaasti ota. Lapset saavat kokea niin paljon vastoinkäymisiä elämässään, että tuo on kärpäsenkakkaa sen kaiken rinnalla.
:/ mut kai se on niin, et mihin kukakin on tottunut. Mä vaan osaan kuvitella likan tunteet kun kerhotäti sanonut, ettei saa näyttää äidille ja äiti tietämättään vaatii nähdä ja toinen kuitenkin haluaisi äitienpäivänä yllättää.
Kyllä meilläkin voluumi nousee välillä kovaksikin. Lapsia on 3, joista vanhin 5v. Muttei koskaan tällaista tapausta käynyt...
 
:hug:
Et sie huono äiti oo, usko pois!
Sie oot ÄITI, paras äiti omalle lapsellesi.

Meillä samankaltainen tapaus tänäaamuna. Tuo esiteini, kohta11v, tyttömme koettelee hermoja olemalla maailman pahin inttäjä,tinkaaja ja juputtaja. Ja tänäaamuna taas intti ja intti, ettei varmana halua olla tänään mukana liikkatunilla koulussa ku pitää pelata pesistä POIKIEN kans |O |O
Siinä aikansa intettyään ja juputettuaan sit korotin ääntäni, aj vihdosta viimein yritin saada ymmärtämään ettei sitä koululiikuntaa rakastaa tartte, mutta se on oppiaine muiden mukana. Eikä pinnaamista hyväksytä! (likka muuten kova harrastaan kaikenlaista liikuntaa, mutta koululiikunta tökkii...)

No, mie sit oottelin tossa ulkona ekaa hoitolasta puistoonlähtökunnossa, annoin samalla mein eskarilaiselle fillaria tallista kun tyttö tuli siihen kans hakeen pyöräänsä ja teki lähtöä kouluun. Alahuulen asennosta näin et joku oli itkun partaalla..
Ja kun pari kertaa kyselin että mikä itkuttaa..? Niin se pillahti niin lohduttomaan itkuun kun "aina hälle huudetaan"
Voi apua,miten tuli paha mieli äitelle!!! Halittiin tytn kanssa ja sovittiin että yritetään oikein kovin taas parantaa tapojamme. :heart:
Sit oli koko likan koulupäivän tosi kamala olla... Kun toinen on mukamas tulossa jo iskoksi ja kummiskin se on niin kovin pieni vielä..Äitin murunen, rinsessa :heart: =)

Tommoset aina herättää, ja pistää ajattelemaan asioita, mutta kuuluupi vanhemmuuteen, kait.
Tsemppiä kaikille tähän taisteluun nimeltä lasten kasvattaminen ja itsensä aikuisena pitäminen. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ah:
voi luoja. ettäkö ihan TIUSKASIT lapselles :D
relaa tai kohta oot hoidossa jossain
Ja sulle ei ilmeisesti tuu koskaan ikinämilloinkaan paha mieli/huono omatunto kun oot huutanut lapselles?
Nooh...Meit on niin kovin monenlaisia, ja kaikkia meitä täällä tarvitaan kummiskin. Kannattasko sunki yrittää ymmärtää ettei kaikki oo samanlaisia? :whistle:
 
Rosa
:hug:
Ne täällä vain sinua pilkkaavat, jotka itse huutavat aina naama punaisena lapsilleen ja meuhkaavat ja kiroilevat heille...ja pitävät vieläpä tuollaista ihan normaalina käytöksenä. He ovat kai sellaisen tavan oppineet omassa lapsuuden kodissaan ja luulevat, että kaikenlainen muu eläminen, johon ei kuulu aikuisten riehuminen ja kiroileminen on jotakin lässynlässyn touhua.
Ymmärrän pahan mielesi. Lapsi on innoissaan äidille yllätystä järjestämässä ja äiti tiuskii ja kiukkuaa lapselle aiheettomasti. Sinä pyysit kuitenkin anteeksi ja lapsesi tietää, että olit oikeasti pahoillasi turhasta kiukustumisestasi. Ei mitään hätää, sellaista sattuu ja asiat voidaan sopia. Nauttikaa sunnuntaina äitienpäivästä! :)
 

Yhteistyössä