ei se mitään =) mä en päätä jaksa lyödä sen takiaAlkuperäinen kirjoittaja usko:taitaa olla jo monella sellanen olo et savanna puhuu potaskaa
vihdoinkin WUHUU
ei se mitään =) mä en päätä jaksa lyödä sen takiaAlkuperäinen kirjoittaja usko:taitaa olla jo monella sellanen olo et savanna puhuu potaskaa
vihdoinkin WUHUU
No laitappas kuva jääkaapista. Olen utelias näkemään mitä sillä 300 egellä saa.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, mulla asioita täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mihinkäs se savanna katosi
niin ja kuittia ei ole kun katsoin äsken, mä sen varma heitin jossain pois tai sit se on autossa, mut en mä että mulle joku usko tai katso mitä syömme jaksa mennä autoon, mielummin jo kuva jääkapista
ok, mut odottaa vaan hetki, toivottavasti jaksat odottaa, kun mun pitää kuitit tulosta ensiks, eli töitä teenAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No laitappas kuva jääkaapista. Olen utelias näkemään mitä sillä 300 egellä saa.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:sorry, mulla asioita täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mihinkäs se savanna katosi
niin ja kuittia ei ole kun katsoin äsken, mä sen varma heitin jossain pois tai sit se on autossa, mut en mä että mulle joku usko tai katso mitä syömme jaksa mennä autoon, mielummin jo kuva jääkapista
Osta isompi jääkaappi. Todellakin saa 250e menemään ruokaan. Ei muuta kuin ap otat itseäs niskasta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin myös. Minä en saa millään ruokaan menemään kerralla noin suurta summaa menemään. Eihän ne mahtuisi meillä edes jääkaappiin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sitä kuittia mäkin odottelen ihan mielenkiinnosta vaan
Ääh, miksi puhuisi potaskaa? Jos rahasta ei ole "pakko" pihistellä, niin ihan hyvin ruokakauppaankin saisi tuhlattua sievoisen summan rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja usko:taitaa olla jo monella sellanen olo et savanna puhuu potaskaa
vihdoinkin WUHUU
ei munkaan ole pakko pihistellä, mutta ostan ennemmin jotain järkevää kuin laitan liikaa rahaa ruokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ääh, miksi puhuisi potaskaa? Jos rahasta ei ole "pakko" pihistellä, niin ihan hyvin ruokakauppaankin saisi tuhlattua sievoisen summan rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja usko:taitaa olla jo monella sellanen olo et savanna puhuu potaskaa
vihdoinkin WUHUU
Mutta meitä on moneen junaan, toiset tuhlaa ruokaan, toiset johonkin muuhun.Alkuperäinen kirjoittaja usko:ei munkaan ole pakko pihistellä, mutta ostan ennemmin jotain järkevää kuin laitan liikaa rahaa ruokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ääh, miksi puhuisi potaskaa? Jos rahasta ei ole "pakko" pihistellä, niin ihan hyvin ruokakauppaankin saisi tuhlattua sievoisen summan rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja usko:taitaa olla jo monella sellanen olo et savanna puhuu potaskaa
vihdoinkin WUHUU
ja jos joku kertois mulle miks se puhuu potaskaa ni olisin tyytyväinen
Eikös sellainenkin ole olemassa kuin ostomania tmv eli ostohimo..Alkuperäinen kirjoittaja Viersd:Sairautta tuo on jos pitää ostaa ja ostaa ja sit heittää roskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mutta meitä on moneen junaan, toiset tuhlaa ruokaan, toiset johonkin muuhun.Alkuperäinen kirjoittaja usko:ei munkaan ole pakko pihistellä, mutta ostan ennemmin jotain järkevää kuin laitan liikaa rahaa ruokaanAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ääh, miksi puhuisi potaskaa? Jos rahasta ei ole "pakko" pihistellä, niin ihan hyvin ruokakauppaankin saisi tuhlattua sievoisen summan rahaa.Alkuperäinen kirjoittaja usko:taitaa olla jo monella sellanen olo et savanna puhuu potaskaa
vihdoinkin WUHUU
ja jos joku kertois mulle miks se puhuu potaskaa ni olisin tyytyväinen
Ostomania ei kyllä taida olla ihan oikee sana, mut kuitenkinAlkuperäinen kirjoittaja Jaa:Eikös sellainenkin ole olemassa kuin ostomania tmv eli ostohimo..Alkuperäinen kirjoittaja Viersd:Sairautta tuo on jos pitää ostaa ja ostaa ja sit heittää roskiin.
juuri..!Alkuperäinen kirjoittaja ccc:taas pieni oma kehu ketju miten sitä tippiä tippuu pöksyihin.
no pitääkö mun sitten pakastimesta otta kans kuvia , mutta toki sielä oli myös ennenkin koko pakastin täynnä, mutta sinne lisääsin myös kala, poronliha ja paahtopaisti, hei oikeasti ihan sama mulle, ei, ei, ei maksaa sovitaan niinAlkuperäinen kirjoittaja usko:ei noi maidot, mehut ja jugurtit kyllä maksa 300?
Sä oot Savanna niin säälittävä...!Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:jos te saate jotain selvä
http://www.aijaa.com/v.php?i=5639919.jpg
no hei ihan samaAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:no pitääkö mun sitten pakastimesta otta kans kuvia , mutta toki sielä oli myös ennenkin koko pakastin täynnä, mutta sinne lisääsin myös kala, poronliha ja paahtopaisti, hei oikeasti ihan sama mulle, ei, ei, ei maksaa sovitaan niinAlkuperäinen kirjoittaja usko:ei noi maidot, mehut ja jugurtit kyllä maksa 300?