miks mulla joka kerta menee ruokaa kauppaan noin paljon, tänään taas meni 294 ja se on varmasti vain 4pv ruokaa :/ , haluan nyt säästä rahaa tai pakko sen tehdä, mut aina niitä menoja ja en osaa ruokaa ollenkaan ostaa ettei menis noin paljon
näytähän tyttö kuittiAlkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Mä ostan aika paljon erilaista kalaa jo siihen menee kauheasti, jos ette te usko tai haluatte taas haukkua mua että mä kehun itseä tai jotain niin ootte väärässä, mä oikeasti nyt haluan säästä, kun tarvitse säästä yhden asiaan, mut en osaa näköjään käydä kaupassa ettei menee paljon rahaa, niin ja kuittikin voin teille näyttää....
sorry mut mulla vaan täällä tekemistäAlkuperäinen kirjoittaja ccc:hyvä aloitus kun ei edes jatka itse sitä.
Minkälaisia kalaruokia teet? Mä oon tosi huono tekemään kalasta ruokaa. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Mä ostan aika paljon erilaista kalaa jo siihen menee kauheasti, jos ette te usko tai haluatte taas haukkua mua että mä kehun itseä tai jotain niin ootte väärässä, mä oikeasti nyt haluan säästä, kun tarvitse säästä yhden asiaan, mut en osaa näköjään käydä kaupassa ettei menee paljon rahaa, niin ja kuittikin voin teille näyttää....
mä en syö kun gravilohta vaan mä olen aika kyllästynyt kirjolohiin, mutta kuha jo maksaa 30e kiilo ja mä ostin 5eri kalaa, yks kalaa menee salattiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kala on tosiaan kallista, paitsi kirjolohi joka on melkein aina jossakin tarjouksessa. Suunnittelulla ruokalaskua saa kyllä pienennettyä tehokkaasti eikä tavaraa jää hukkaan heitettäväksi.